Jaunākais izdevums

Šā gada 25.oktobrī World Intellectual Property Organization (WIPO) reģistrējusi Stenders preču zīmi. Reģistrācija darbojas Eiropas Kopienas un Norvēģijas teritorijā, liecina Stenders sniegtā informācija medijiem. Pašlaik ir divi gadījumi Eiropas Kopienas teritorijā, kad Stenders konstatējis preču zīmes pārkāpumus.

Par reģistrāciju tiks paziņots 29.novembrī WIPO oficiālajā laikrakstā. Preču zīmes sākotnējais reģistrācijas termiņš ir uz 10 gadiem.

Preču zīme ir apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces un pakalpojumus atšķirtu no citu uzņēmumu precēm un pakalpojumiem. Latvijā Stenders preču zīme tika reģistrēta 2006.gada pavasarī.

Reģistrētas preču zīmes īpašniekam ir ekskluzīvas tiesības neļaut visām trešajām pusēm, kuras nav saņēmušas īpašnieka piekrišanu, izmantot identisku vai līdzīgu preču zīmi tādu preču vai pakalpojumu tirdzniecībā, kas ir identiski vai līdzīgi tiem, uz ko reģistrēta konkrētā preču zīme, ja šāda lietošana varētu izraisīt iespējamu neskaidrību.

„Vienkāršāk izsakoties, mums ir izņēmuma tiesības izmantot šo preču zīmi un piešķirt lietošanā trešajai personai,” sacīja Stenders Juridiskās daļas vadītāja Anete Saule. „Šī reģistrācija mums dod tiesības vērsties pret mūsu tiesību pārkāpēju no jebkuras valsts, ja preču zīmes pārkāpums noticis Eiropas Kopienas vai Norvēģijas teritorijā. Pašlaik ir divi gadījumi Eiropas Kopienas teritorijā, kad esam konstatējuši mūsu preču zīmes pārkāpumus, konkrēti Spānijā un Vācijā. Konstatējot preču zīmes pārkāpumu, Stenders ir tiesīgs veikt jebkuras darbības atbilstoši konkrētās valsts likumiem. Un vēl viena lieta, kas ir būtiska,” piebilst Anete Saule, ”ir tā, ka mums ir tiesības preces, attiecībā uz kurām konstatēts preču zīmes pārkāpums, aizturēt uz Eiropas Kopienas ārējās robežas bez tiesas starpniecības.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta - Stenders jaunais vadītājs Gang Yang: Ražošana ir un paliks Latvijā

Zane Atlāce - Bistere, 11.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders sadarbībā ar ilggadējiem uzņēmuma franšīzes partneriem Ķīnā noslēdzis darījumu ar Ķīnas investīciju fondu par 100% uzņēmuma daļu pārdošanu. Par uzņēmuma jaunajiem vadītājiem kļūst līdzšinējie partneri un franšīzes īpašnieki Ķīnā Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao, informē uzņēmuma globālā mārketinga un attīstības vadītāja Baiba Čipa – Ziemele.

Jau vairāk nekā gadu Stenders ir strādājis pie investīciju piesaistes, kas palīdzētu atrisināt finanšu saspīlējumu un ļautu uzņēmumam pilnvērtīgi strādāt, attīstīties un turpināt iepriekšējos gados uzsākto izaugsmi. Pēc gandrīz gadu ilgušām pārrunām sadarbībā ar Stenders ilggadējiem Master franšīzes partneriem Ķīnā darījums ir noslēgts ar CICC Ehealthcare Investment Fund, kas ir daļa no viena no lielākajiem Ķīnas investīciju fondiem.

Šī darījuma rezultātā uzņēmuma dibinātāji Jānis Bērziņš, Zane Stavra un līdzīpašnieki Ieva Eglīte, Ameen Ali Y Yamany un investīciju fonds BaltCap Latvia Venture Capital Fund savas uzņēmuma daļas ir pārdevuši augstākminētajam fondam, kas kopš 2017. gada 29. septembra ir uzņēmuma Stenders vienīgais īpašnieks. Pats fonds uzņēmuma vadībā neiesaistīsies, to darīs līdzšinējie Stenders partneri Ķīnā, tagadējie uzņēmuma valdes locekļi Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ķīnā mīl Stenders produkciju

Madara Laicāne, Db, 27.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā ieradušies Stenders Ķīnas franšīzes ņēmēji, lai iepazītos ar jaunāko produkciju, uzlabotu zināšanas par Stenders klientu apkalpošanas kultūru, un pārspriestu tālākās sadarbības iespējas.

Ķīnā šobrīd ir atvērti jau 11 Stenders veikali. Pirmo sadarbības līgumu ar Ķīnas partneriem Stenders noslēdza 2006. gada 16.novembrī, un pirmais veikals tika atvērts 2007. gada 7. aprīlī Pekinā. Kopš tā laika ir atvērti jau kopskaitā 11 Stenders veikali, kas darbojas ar labiem finanšu rādītājiem. Tas liecina par Latvijā ražotās produkcijas augsto novērtējumu ķīniešu pircēju vidū un atzinību unikālajam Stenders zīmola konceptam.

„Mēs esam gandarīti par necerēti lielo pieprasījumu. Tas ir labs rādītājs, ka Stenders augstvērtīgā dabīgā kosmētika spēj uzrunāt pircējus arī tik tālā zemē kā Ķīna. Šobrīd Ķīnas partneri ir sarosījušies un izrāda pastiprinātu interesi par jaunāko Stenders produkciju – ķermeņa losjoniem, ķermeņa sviestiem, putu pulveriem, u.c. Nemitīgi papildinot piedāvāto preču sortimentu, Stenders ir izaudzis par plaša vannas un ķermeņa kosmētikas klāsta ražotāju, par kura produkciju pastiprinātu interesi izrāda daudzu valstu partneri,” komentē Ieva Eglīte, Stenders Ārējās tirdzniecības vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

«Kā top?»: Stendera ziepes

Gunta Kursiša, 26.08.2013

Stenders ziepju ražošana sākas reaktoros, kur tiek kausēta gatavā ziepju masa. Masai ir jābūt šķidrai. «Nav noslēpums, ka Stenders izmanto gatavu ziepju bāzi,» ražošanas procesa sākumu Db.lv apraksta ražošanas nodaļas vadītāja Līga Ozoliņa. No kurienes tiek iepirkta ziepju masa, l. Ozoliņa gan neatklāj. «Mēs ziepēm iedodam šo skaisto izskatu, pievienotās izejvielas, kuras dod, piemēram, smaržu, pievienojam, piemēram, bāzes eļļas, kas dod mīkstinošu vai mitrinošu efektu,» stāsta L. Ozoliņa.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot rubriku «Kā top?», kurā portāls Db.lv piedāvā ieskatīties Latvijas produktu ražošanas procesā, šonedēļ piedāvājam aplūkot, kā tiek vārītas ziepes Stenders ražotnē Mūkusalas ielā.

Stenders ziepju ražošanā vissarežģītākais ir radīt pareizo dizainu – ne vien ķermenim, bet arī acīm baudāmas ziepes. Turklāt ziepēm vajadzīgajā apjomā tiek pievienotas dažādas eļļas un krāsvielas, un rezultāts visvairāk ir atkarīgs no ziepju gatavošanas meistara prasmes, iepazīstinot ar ražošanas procesu, stāsta Stenders rāzošanas nodaļas vadītāja Līga Ozoliņa.

Lai ražotu vairāk nekā 30 ziepju veidus, atkarībā no sezonalitātes un pasūtījumu daudzuma Stenders ražotnē strādā no 40 līdz 60 cilvēkiem. Ziepju klāstā atrodamas ziepes ar sūklīti to viducī, kazas piena ziepes, ziepes rozes zieda formā u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders saņem viena miljona investīcijas no BaltCap

Žanete Hāka, 12.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieks BaltCap ir vienojies ar tā portfeļa uzņēmumu - Latvijas kosmētikas ražotāju un franšīzes devēju Stenders, par papildus viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu, informē BaltCap pārstāvji.

Stenders ir kosmētikas ražotājs ar 200 franšīzes veikaliem 22 pasaules valstīs. Stenderam ir viena no plašākajām kosmētikas ķēdēm Ķīnā, kas sastāv no 110 franšīzes veikaliem, kas atrodas lielākajās Ķīnas pilsētās. 2014 gadā Stendera globālās mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 27 miljonus eiro. Stenders veiksmes stāsts ir balstīts uz augstas kvalitātes produktiem un īpašu iepakojumu, pievilcīgu veikalu konceptu un veiksmīgu franšīzes konceptu.

Kopš 2015 gada sākuma par Stenders vadītāju ir kļuvis pasaules līmeņa kosmētikas nozares vadītājs Julien Laporte, kurš iepriekš bijis valdes loceklis pasaules slavenajā franču zīmolā L’Occitane, kura apgrozījums ir virs 1 miljarda eiro, vadītājs Angļu kosmētikas uzņēmumā Crabtree & Evelyn, kā arī L’oreal Turcijas un Baltijas pārstāvniecības vadītājs. Vadības komandas stiprināšana ar starptautiskiem kosmētikas nozares profesionāļiem un papildus investīciju piesaiste, apliecina Stenders ambiciozos attīstības plānus. 2015 gadā Stenders plāno atvērt veikalus dzīvīgajās Singapūras un Londonas pilsētās, kā arī ievērojami paplašināt produktu klāstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders ir vienojies ar Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildus viena miljona ieguldījumu, kā rezultātā mainījies uzņēmuma īpašnieku sadalījums, informē Stendera pārstāvji.

Līdz ar jauno darījumu, ir notikušas izmaiņas SIA Stenders kapitāldaļu sadalījumā. KS BaltCap Latvia Venture Capital Fund ir palielinājis dalību SIA „Stenders no 20% uz 28,34%. Pārējie dalībnieki attiecīgi ir Ieva Eglīte ar 68,69%, Jānis Bērziņš un Zane Stavra katrs ar 0,7%, Ameen Ali Y Yamany ar 1,48%.

«Jau iepriekš esam pauduši apņēmību strauji attīstīties ārvalstu tirgos un strādāt pie investīciju piesaistes. Veiksmīgā sadarbība ar BaltCap pierāda, ka Stenders ir stabils uzņēmums ar augstu potenciālu globālā mērogā. Ja līdz šim uzņēmums ir bijis kā neliela izmēra kuģis, kuru vadījām pašu spēkiem, tad līdz ar jaunu investīciju piesaisti mēs strauji izejam dziļākos starptautiskajos ūdeņos. Tas arī rada nepieciešamību piesaistīt vadītāju ar globālu pieredzi, ko esam veiksmīgi izdarījuši,» piebilst Jānis Bērziņš, Stenders padomes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders pieprasa savā vārdā pārdēvēt Luksemburgas ielu

, 01.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu uzņēmums Stenders pieprasījis pārdēvēt Rue de Bains (Vannu iela) par Rue de Bains de Stenders (Stenders vannu ielu) par godu lielajam latviešu pirtniekam Alfrēdam Stenderam.

To Db.lv pavēstīja Stenders Mārketinga komunikācijas vadītāja Maija Āboliņa. Pārdēvēšanai nolemta tā iela, uz kuras atrodas Stenders veikals Luksemburgā.

Alfrēds Stenders 1927.gadā ciemojies Mondorf-les-Bains, un mācoties pirtnieku apmaiņas programmā, Mondorfas kūrorta direktoram iemācījis latviešu pirts slotu lietošanas mākslu, kuru tad arī nosauca par Bain de Stenders jeb Stenders kūri.

Šī metode guvusi lielu piekrišanu, un kad 1929. gadā Mondorfā ārstējās Luksemburgas lielgrāfiene Šarlote, kura cieta no niknām locītavu sāpēm, vietējie pirtnieki pielietoja latviešu metodi.

Grāfienes sāpes pazuda kā nebijušas, bet Stendera vārdā tika nosaukts viens no Mondorfas namiem. Pieminot grāfienes brīnumaino izveseļošanos, ar kuru arī Stenders un latviešu pirts slotas kļuva slavenas, Stenders veikals iesniedzis Luksemburgas domei pieprasījumu pārdēvēt ielu, uz kuras atrodas veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Preču zīmju aizsardzība

Linda Reneslāce - ZAB Sorainen zvērināta advokāta palīgs, 31.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunuzņēmumi, kas darbojas, lai radītu inovatīvu produktu vai biznesa modeli, bieži vien atliek juridisku jautājumu risināšanu uz vēlāku laiku, jo uzskata, ka tie vēl nav aktuāli, to risināšana ir pārāk dārga vai nebūtiska. Tomēr ir atsevišķi jautājumi, kuru laicīga atrisināšana novērš juridiskus riskus, kas citādi negatīvi ietekmē biznesa turpmāko attīstību. Viens no tādiem ir preču zīmju reģistrācija.

Preču zīme, kas biznesa vidē saukta par zīmolu, ļauj atšķirt viena uzņēmuma preces un pakalpojumus no cita uzņēmuma precēm un pakalpojumiem. Lai arī sākotnēji jaunuzņēmuma lielākā vērtība ir tā radītais produkts vai biznesa modelis, arī preču zīmes izvēlei un aizsardzībai jāpievērš tikpat liela uzmanība.

Ja jaunuzņēmums ir reģistrējis preču zīmi, tas var liegt šo preču zīmi izmantot citām personām. Pretējā gadījumā var gadīties, ka jaunuzņēmums izmanto preču zīmi, kas līdzīga citas personas reģistrētai preču zīmei, un attiecīgi šī persona varēs tiesas ceļā liegt to izmantot. Otrkārt, cita persona var pati sākt izmantot jaunuzņēmuma preču zīmi, taču jaunuzņēmums nevarēs tam iebilst, jo savu preču zīmi nav reģistrējis. Izņēmums, kad preču zīmi tās aizsardzībai var apsvērt nereģistrēt, ir, ja tā ir «plaši pazīstama», t.i., preču zīme ir tik populāra, ka patērētāji varētu uzskatīt cita uzņēmuma preces vai pakalpojumus par jaunuzņēmuma precēm un pakalpojumiem. Lai novērstu minētos riskus, jaunuzņēmumam ir jāveic vairākas darbības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums Stenders plāno iegādāties Beļģijas vannas un ķermeņa kosmētikas ražotāju The Soap Story, kam pieder veikalu tīkls 7 pasaules valstīs.

Stenders vadība jau bijusi Beļģijā, Briselē, lai pārrunātu iespējas iegādāties uzņēmumu The Soap Story ar 15 līdz 35 veikalu plašu tīklu. Iespējamā darījuma summa varētu būt 550 tūkstoši eiro.

Sekmīgas sadarbības rezultātā The Soap Story ražošanas iekārtas tiktu pārceltas uz Latviju, uz Stenders Ziepju fabriku, tādējādi ievērojami paplašinot Stenders ražošanas jaudu un sortimenta klāstu, kā arī palielinot eksportēto preču apjomu.

J. Bērziņš uzsver, ka Stenders izskatot iespējas uzņēmumam piesaistīt investorus, kuru atbalsts varētu paātrināt uzņēmuma attīstības procesu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders Ķīnā aprīlī un maijā atvērs vēl 6 jaunus veikalus, un tad šai valstī būs jau 19 Stenders veikali.

Tā kā Ķīnā ir ļoti izplatīti universālveikala tipa lielveikali, Stenders veikali tiks atvērti šo pilsētu lielākajās tirdzniecības vietās, līdzās citiem pasaulē pazīstamiem kosmētikas zīmoliem.

Šobrīd Ķīnā Stenders zīmola franšīzes ņēmējs – uzņēmums BEIJING BRUDER TRADE CO. LTD darbojas īpaši aktīvi, norādīja Stenders Mārketinga komunikācijas vadītāja Maija Āboliņa. 2007. gadā kopējais Stenders preču apgrozījums Ķīnā bija 50 tūkstoši latu, 2008. gadā tas pieauga par 355% un sasniedza 228.5 tūkst. Ls, bet šā gada pirmajā ceturksnī tas jau ir sasniedzis 184 tūkst. Ls lielu apgrozījumu, kas ir 80% no 2008. gada apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta - Par Stenders kapitāldaļu turētāju kļūst Saūda Arābijas pilsonis

Gunta Kursiša, 24.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vannas un ķermeņa kosmētikas ražotāja SIA Stenders dalībnieku sarakstā notikušas izmaiņas, par vienu no uzņēmuma līdzīpašniekiem kļūstot Saūda Arābijas pilsonim Amīnam Ali Jamanī (Ameen Ali Yamany), liecina Lursoft dati.

Papildināta ar 3. 4., 5. rindkopu.

Kopš 24. septembra A. A. Jamanī pieder 2,07% SIA Stenders kapitāldaļu, kas nozīmē 5,094 tūkst. Ls ieguldījumu uzņēmumā. Līdz ar izmaiņām uzņēmuma dalībnieku sarakstā, 0,98% kapitāldaļu (2,405 tūkst. Ls ieguldījums) pieder Jānim Bērziņam un Zanei Dreimanei katram, savukārt uzņēmuma lielākā līdzīpašniece vēl aizvien ir Ieva Eglīte, kurai pieder 95,97% Stendera kapitāldaļu ar attiecīgi 235,739 tūkst. Ls ieguldījumu., liecina Lursoft dati.

Pirms izmaiņām SIA Stenders dalībnieku sarakstā 98% kapitāldaļu piederēja I. Eglītei, bet J. Bērziņam un Z. Dreimanei – pa 1% kapitāldaļu.

Uzņēmuma kapitāldaļu pārdošana saistīta ar SIA Stenders centieniem ienākt Tuvo Austrumu tirgū, kurā uzņēmuma vadība saredz lielu potenciālu, Db.lv skaidroja Stenders vadītājs Jānis Bērziņš. Viņš stāsta, ka uzņēmums jau vairākus gadus sadarbojas ar Saūda Arābiju, un patlaban lemts veidot «nopietnu ilgtermiņa sadarbību», kā rezultātā A. A. Jamanī kļuvis par SIA Stenders investoru un līdzīpašnieku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders raujas pasaulē

, 05.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders ir noslēdzis jaunus franšīzes līgumus un oktobra, novembra laikā atvērs veikalus Austrijā, Dānijā, Slovēnijā un Horvātijā.

Jauni veikali tiks atvērti arī jau esošajās partneru teritorijās – Ķīnā, Zviedrijā, Ungārijā un Krievijā. Jau 2.oktobrī jauna tirdzniecības vieta tika atvērta Kopenhāgenā, kas ir pirmais Stenders veikals Dānijā.

Austrijā 16.un 17.oktobrī tiks atvērti 2 veikali – Zalcburgā un Insbrukā. Tie būs pirmie Stenders veikali Austrijā. Jau tiek meklēta trešā tirdzniecības vieta, kas varētu savas durvis vērt novembra sākumā. «Mums patiešām ir patīkams pārsteigums un liels prieks par Austrijas franšīzes partneru drosmi un uzņēmību. Mūsu praksē tas ir nebijis gadījums, kad partneri, uzsākot biznesu jaunā teritorijā, atver 2 veikalus vienlaicīgi! Un šī apņēmība turklāt piemīt latviešiem,» stāsta Stenders Ārējās tirdzniecības daļas vadītāja Ieva Eglīte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 9,735 miljonu eiro apgrozījumu un 1,501 miljona eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Ņemot vērā, ka uzņēmums 2019.gadā mainīja finanšu gadu, to pieskaņojot kalendārajam gadam, rādītājus nevar salīdzināt ar iepriekšējo finanšu gadu.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas rādītāji skaidrojami ar labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un būtisku e-komercijas apmēru pieaugumu.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem, jaunajai zīmola vizuālajai identitātei un veikalu interjera dizainam. Uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija, bet "Stenders" kļuva pieejams arī Surinamā un caur vairumtirdzniecību - arī veikalu tīklā "Douglas" Spānijā. Tāpat parakstīts līgums par franšīzi Jordānijā, kur 2021.gada februārī atvērts jauns veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Gada preču zīmes 2018 apbalvojumus saņem Printful un Pupuchi

Zane Atlāce - Bistere, 26.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules intelektuālā īpašuma dienā tika apbalvoti konkursa «Gada preču zīme 2018» laureāti. Kategorijā «Gada preču zīme – Latvijai» balvu ieguva SIA «Zekants» par preču zīmi «Pupuchi», bet kategorijā «Gada preču zīme – pasaulei» par uzvarētāju tika atzīta AS «Printful Latvia» preču zīme «Printful».

Laureātu diplomus nominācijā «Gada preču zīme – pasaulei» saņēma Ilonas Gibertes preču zīme «Coo Culte» un SIA «Hortimed» preču zīme, bet nominācijā «Gada preču zīme – Latvijai» diplomi piešķirti SIA Wearedots par preču zīmi «dots.» un Arta Daugina preču zīme «Blueshockrace».

«Septiņu gadu laikā konkurss »Gada preču zīme« ir kļuvis par nozīmīgu un gaidītu ikgadēju nozares notikumu.Pozitīvi vērtējam, ka uzņēmēji arvien vairāk apzinās reģistrētas preču zīmes vērtību un tās aizsardzības nepieciešamību, kā arī arvien vairāk saprot, cik svarīgi ir uzņēmējdarbības attīstībai radīt pievilcīgu un viegli atpazīstamu preču zīmi. Konkursā uzvarējušās preču zīmes turpmāk kalpos par uzņēmumu radīto produktu un pakalpojumu galvenajiem mārketinga instrumentiem, veicinot to atpazīstamību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē,» teic Sandris Laganovskis, Patentu valdes direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz produkcijas strauji augošo noietu pasaulē un arvien jaunu eksporta tirgu apgūšanu, Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders uzstādījis divas jaunas pildīšanas un pakošanas līnijas, kas nodrošinās līdz pat 40% lielāku ražošanas jaudu un ektīvāku procesu, informē uzņēmumā.

Jauno līniju iegādē uzņēmums investējis ap 300 000 eiro.

2020. gads Stenders ir bijis veiksmīgs un iezīmējis pozitīvas attīstības tendences, tostarp eksporta apjoma palielinājumu, galvenokārt pateicoties jaunajiem produktiem un jaunajai zīmola identitātei. Turpinot attīstību, Stenders aprīlī ir uzstādījis jaunas produktu pildīšanas un pakošanas līnijas.

Uzņēmuma spēja ātri pielāgoties sarežģītajai Covid-19 situācijai un atbilstoši reaģēt uz pārmaiņām ļāvusi iepriekšējo gadu pabeigt ar peļņu un šo gadu uzsākt ar jauniem izaugsmes plāniem, galvenokārt fokusējoties uz biznesa attīstību jaunos tirgos, ražošanas procesu efektivizēšanu un jaunu, unikālu produktu izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc īpašnieka maiņas kosmētikas ražošanas uzņēmumā Stenders tika veikta reorganizācija, un patlaban uzņēmums strādā ar peļņu, portālam DB pastāstīja Stenders vadītājs un valdes loceklis Jans Gans (Yang Gang).

Uzņēmums nupat atklājis jaunāko koncepta veikalu tirdzniecības centrā Akropole. Stenders jaunā koncepta attīstībā šobrīd investēti ap 150 tūkstoši eiro. Nākotnē paredzams, ka lielākais uzsvars tiks likts tieši uz vannošanās rituālu popularizēšanas, jo šajā segmentā Stenders ir visspēcīgākais, viņš skaidro.

«Pēc tam, kad iegādājāmies uzņēmumu, mēs to centāmies reorganizēt, lai padarītu veselīgākus finanšu rādītājus un tas ir izdevies. Patlaban Stenders strādā ar peļņu un finansiālie rādītāji ir uzlabojušies. Mēs esam strādājuši arī ar zīmola atjaunošanu - esam veikuši rebrendingu un esošo konceptveikalu rekonstrukciju, lai piedāvātu cilvēkiem svaigu Stenders,» stāsta J. Gans, gan neatklājot ieguldīto investīciju apjomu. Drīzumā plānots tirgum piedāvāt vairāk jaunu produktu, taču arī turpmāk Stenders plāno strādāt tikai ar esošo zīmolu, jauni zīmoli netiks veidoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja "Stenders" e-komercijas pārdošanas rādītāji šā gada martā, salīdzinot ar pērno martu, ir pieauguši vairāk nekā divas reizes; aprīlī šī tendence turpinās, bet nenosedz dramatisko mazumtirdzniecības apjoma kritumu.

"Šobrīd strādājam arī pie "Amazon" kanāla attīstības, lai vēl vairāk paplašinātu klientu iespējas iegādāties "Stenders" produkciju tiešsaistē un padarītu to vēl plašāk pieejamu visā pasaulē," norāda Jans Gans (Yang Gang), "Stenders" vadītājs.

Sākoties ārkārtas stāvoklim, kompānijā kopumā situācija nemainījās tik krasi, kā tas esot noticis ar daudziem citiem Latvijas uzņēmumiem. Ķīna ir viens no svarīgākajiem "Stenders" tirgiem, kas šobrīd veido lielāko daļu no kopējā apgrozījuma. Kad Ķīnā sākās koronvīrusa uzliesmojums un ar to saistītie ierobežojumi, pārējie tirgi vēl darbojās. Savukārt šobrīd, kad citās valstīs ir spēkā ierobežojumi, Ķīnā situācija lēnām atkal sāk uzlaboties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas līdzekļu ražotājs SIA Stenders pēdējā finanšu gadā strādājis ar 3,58 miljonu eiro zaudējumiem, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Finanšu gadu, kas ilga no 2016. gada 1. aprīļa līdz 2017. gada 31. martam, uzņēmums pabeidza ar 5,55 miljonu eiro apgrozījumu. Lielāko daļu no zaudējumiem – 2,36 miljonus eiro - veido iekļautie zaudētie debitoru parādi, db.lv informē uzņēmuma izpilddirektore Baiba Čipa- Ziemele.

Stendera apgrozījums iepriekšējā finanšu gadā bija 8,02 miljoni eiro, bet zaudējumi - 633 414 eiro.

Jau ziņots, ka šogad oktobra sākumā SIA Stenders tika pārdots Kaimanu salās reģistrētais uzņēmums CICC Ehealthcare Investment Fund. Stenders sadarbībā ar ilggadējiem uzņēmuma franšīzes partneriem Ķīnā noslēdza darījumu ar Ķīnas investīciju fondu par 100% uzņēmuma daļu pārdošanu. Par uzņēmuma jaunajiem vadītājiem kļuvuši līdzšinējie partneri un franšīzes īpašnieki Ķīnā Mr. Gang Yang un Mr. Yang Zhao. Jaunais Stenders vadītājs un valdes loceklis Gang Yang sola, ka ražošana paliks Latvijā un tiks radītas papildu darbavietas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājam SIA Stendera ziepju fabrika labākie interneta veikala pārdošanas rādītāji ir Japānā.

Patlaban uzņēmumam Stenders interneta tirdzniecība darbojas Zviedrijā, Somijā, Latvijā, Polijā, Slovēnijā, Ungārijā, Krievijā un Japānā. Daži no interneta veikaliem darbojas jau kopš 2004.gada, kamēr daži nepilnu gadu. «Vislabākie pārdošanas rezultāti ir Japānā, jo Japānā ir ļoti attīstīta interneta iepirkšanās kultūra - tur cilvēki pat pārtiku iepērk interneta veikalos. Aktīva tirdzniecība ir arī Krievijā - tas gan skaidrojams galvenokārt ar Krievijas plašo tirgu,» informēja Stenders mārketinga komunikāciju vadītāja Maija Āboliņa.

Pēc Āboliņas teiktā, populārākie produkti ļoti atšķiras katrā konkrētajā tirgū, ņemot vērā aromātu izvēles, gaumes specifiku un ķermeņa kopšanas nianses kopumā. Tomēr, līdzīgi kā mazumtirdzniecības veikalos, cilvēki arvien vairāk izvēlas tieši ķermeņa kopšanas produktus, kā arī produktus ar atlaidēm vai citiem bonusiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" šogad plāno atvērt veikalu Saūda Arābijā, intervijā sacīja "Stenders" izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Viņa skaidroja, ka patlaban Ķīna ir viens no lielākajiem kompānijas mērķa tirgiem, kas pandēmijas laikā cieta visvairāk. Grapmane norādīja, ka "Stenders" veikaliem Ķīnā ir labs pārklājums un situācija strauji uzlabojas - apgrozījums janvārī-maijā ir dubultojies salīdzinājumā ar gadu iepriekš.

"Gads jau ir strauji iesācies, un šā gada rezultāti varētu būt līdzīgi 2021.gada apjomiem, kas "Stenders" bija veiksmīgs gads," atzīmēja kompānijas izpilddirektore.

Taujāta par pārdošanas apmēriem Ķīnā un Latvijā, Grapmane pauda, ka konkrētos tirgos situācija ir mainīga, taču šobrīd Latvijas tirgus aizņem apmēram 20% no kopējā "Stenders" apgrozījuma, Ķīnas tirgus - 60%, citas valstis - 20%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 12,652 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 29,9% vairāk nekā 2020.gadā, un guva 2,303 miljonu eiro peļņu, kas ir pieaugums par 53,4%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka, neraugoties uz Covid-19 ietekmi, peļņas pieaugums sasniegts pateicoties labiem "Stenders" produkcijas realizācijas rezultātiem Ķīnas tirgū, jaunu tirgu apgūšanu un par 80% kāpinātiem e-komercijas apmēriem.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pērn būtiski audzis eksporta apmērs, tostarp uzņēmuma lielākais eksporta tirgus joprojām ir Āzija.

Pērn pārskatīts sadarbības līgums ar "Douglas" - jaunā vienošanās ļāva paplašināt "Stenders" produkcijas pieejamību Polijas, Nīderlandes un Rumānijas tirgos. Tāpat pērn noslēgts līgums ar trešo lielāko aptieku tīklu Rumānijā, parakstīti jauni franšīzes līgumi un atvērti veikali Jordānijā, Irākā, Katarā un Nīderlandē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Stenders tiek pie jaunām starptautiskām atzinībām

Jānis Rancāns, 02.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Stenders starptautiskajā Cosmopolitan Beauty Award 2012 konkursā ieguvis augstākos rezultātus piecās kategorijās.

Pirmās vietas Stenders produkcija ieguvis kategorijās Labākais acu krēms (Stenders mitrinošais balzams ap acīm), Labākais sauļošanās krēms (Stenders nomierinošais balzams pēc sauļošanās), Labākais ķermeņa pīlings (Stenders ražotais rožu sāls skurbis), Labākās vannas putas/eļļa (Stenders 24 karātu zelta vannas eliksīrs) un kategorijā Labākais ķermeņa mazgāšanas līdzeklis (Stenders lavandas dušas zefīrs).

Uzņēmuma vadītājs Jānis Bērziņš uzsvēra, ka brīži, kad tiek saņemti tik nozīmīgi novērtējumi, sniedz gandarījuma sajūtu un spēku turpināt. Viņš arī sacīja, ka produktu tapšanā tiekot ieguldīts liels darbs un zināšanas, un ir dubultprieks, ja to novērtē arī kosmētikas nozares eksperti un pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sumināti pērnā gada labāko preču zīmju īpašnieki, apbalvošanai notiekot divās nominācijās Gada preču zīme Latvijai un Gada preču zīme pasaulei.

Konkursa organizatoru komandai šogad ir pievienojusies Latvijas Dizaineru savienība (LDS), sniedzot atbalstu šī krāšņā pasākuma tapšanā. LDS priekšsēdētājs Andrejs Broks norāda, ka «Preču zīme ir īpaša saziņas valoda, kas uzrunā mērķa adresātu ar rakstu un simbolu zīmēm, kurām piemīt sava etniskā un vispārcilvēciskā tēlu estētikas gramatika, tāpēc arī konkurss ir iedalīts Latvijas un pasaules kategorijās. Svarīga ir Latvijas uzņēmēju preču zīmju etniskās valodas kvalitatīvs lietojums un intensitāte, lai tā paceltos arī pasaules kategorijas līmenī, kā to pierāda eksportspējīgo uzņēmumu sasniegumi. Tas parāda preču zīmju, kā intelektuālā īpašuma formas īpašo lomu uzņēmējdarbības veiksmei un Latvijas uzņēmēju identitātes atpazīstamībai.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules intelektuālā īpašuma dienā 26.aprīlī apbalvotas Gada preču zīmes 2021. Nominācijā "Gada preču zīme Latvijai" pirmo vietu ieguvusi zīmola ''Valmiera" jogurta kokteiļu sērijas preču zīme “Shake Me Up”, savukārt nominācijā "Gada preču zīme pasaulei" - SIA "Gamma-A" zeltainās šprotes "Riga Gold", informē Patentu valdes direktors Agris Batalauskis.

Patentu valde konkursu "Gada preču zīme" sadarbībā ar partneriem Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) un Latvijas Dizaineru savienību (LDS) organizē jau devīto gadu. Tā tiek sumināti Latvijas uzņēmēji, kas iegulda jaunradē un saskata rūpnieciskā īpašuma aizsardzības priekšrocības ilgtermiņā.

Nominācijā "Gada preču zīme Latvijai" par uzvaru šogad cīnījās 35 preču zīmju īpašnieki. "Dalībniekus vērtēja gan sabiedrība, gan arī kompetenta žūrija. Konkursā piedalījās uzņēmumi no dažādām jomām - sākot no pārtikas ražošanas beidzot ar informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem. Rūpes par intelektuālo īpašumu veicina inovācijas, tāpēc priecē, ka aizvien vairāk uzņēmēju to novērtē," teica Batalauskis.

Komentāri

Pievienot komentāru