Citas ziņas

Rīgas popularizētājs aktīvi sludina iepirkumus par portālu Live Rīga

, 01.02.2010

Jaunākais izdevums

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) 1.februārī ir izsludinājis jaunu iepirkumu, kurā meklē portāla Live Rīga satura izstrādātāju, liecina IUB mājas lapā pieejamā informācija.

Tajā pretendenti var pieteikties līdz 17.februārim.

Savukārt pirms aptuveni mēneša izsludinātais RTAB iepirkums par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu jau noslēdzies. Tajā bija pieteicies viens pretendents SIA NT Media, kas 28.janvarī paziņots par uzvarētāju. Iepirkuma kopējā līgumcena ir 19.8 tūkst. Ls.

Pērn 24.novembrī RTAB atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas bija pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots pērn oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.

Db jau rakstīja, ka līdzšinējie projekti saistībā Live Rīga realizēti steigā. Daudzām aģentūrām vispār bijusi liegta iespēja šī zīmola izveides konkursā piedalīties. Latvijas galvaspilsētas zīmola izstrādāja Vācijas aģentūra Embassy, par to saņemot aptuveni miljonu latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Meklē interneta vietnes Live Rīga izstrādātāju

, 30.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) ir izsludinājis iepirkumu par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu, liecina pieejamā informācija Iepirkumu un uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Iepirkumā pretendenti var pieteikties līdz 2010.gada 12.janvārim. Līgumu ar uzvarētāju paredzēts slēgt uz 4 mēnešiem. Db jau vēstīja, ka 24.novembrī Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas ir pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikācijas kampaņa septiņās valstīs notiks zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola. Visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%. Db jau rakstīja, ka līdzšinējie projekti saistībā Live Rīga realizēti steigā. Daudzām aģentūrām vispār bijusi liegta iespēja, šī zīmola izveides konkursā piedalīties. Latvijas galvaspilsētas zīmola izstrādāja Vācijas aģentūra Embassy, par to saņemot aptuveni miljonu latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas papīra salmiņi izkonkurē poļu un vācu ražotājus

Armanda Vilciņa, 06.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienīgais papīra salmiņu ražotājs Latvijā, SIA Live Paper, vien pāris mēnešu laikā iekarojis Latvijas un Igaunijas tirgus un šobrīd raugās eksporta virzienā, cerot tuvāko gadu laikā pieckāršot ražošanas apjomu.

Šobrīd Live Paper ražotie salmiņi atrodami apmēram 1200 Latvijas un 300 Igaunijas bāros, kafejnīcās un restorānos, stāsta Marta Norde, Live Paper valdes locekle, uzsverot, ka šādus panākumus uzņēmumam galvenokārt izdevies gūt, pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar SIA Gemoss. Pašlaik Gemoss ir mūsu lielākais izplatītājs, kas uzreiz bija gatavs atteikties no poļu un vācu ražotajiem papīra salmiņiem, dodot priekšroku vietējam uzņēmumam, stāsta M.Norde, piebilstot, ka šobrīd Live Paper aktīvi gatavojas nākamajai vasaras sezonai un meklē iespējas, kā samazināt Horeca nozares sezonālā pieprasījuma ietekmi uz salmiņu ražošanas apjomiem. Viena no atbildēm ir eksports, tāpēc pašlaik raugāmies Lielbritānijas un Vācijas virzienā, kas ir lielākie papīra salmiņu patērētāji Eiropā, kā arī apsveram iespējas sadarboties ar Spāniju, Itāliju un citām siltajām zemēm, kur sezonalitāte kafejnīcu, bāru un restorānu segmentā nav jūtama tik izteikti, atzīmē Live Paper valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras direktora amatam izvēlēts Fredis Bikovs

Db.lv, 26.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (LIVE RIGA) direktora amatu visaugstāko novērtējumu ieguvis Fredis Bikovs.

Pretendentu atlasei piesaistīta personāla atlases kompānija SIA “Human Source”. Kopā tika saņemti 25 pieteikumi, kurus konkursa komisija izvērtēja divās kārtās, informē Rīgas domē.

“Mans darbs, pirmkārt, būs vērsts uz Rīgas investoru piesaistes un pārdošanas kapacitātes stiprināšanu. Tāpat svarīgi būs identificēt un risināt Rīgas investīciju vides izaicinājumus un stiprināt Rīgas tēlu starptautiski. Mana pieredze vadošos amatos privātajā sektorā ir devusi izpratni par investoru interesēm un vajadzībām no investoru skatpunkta, kas noderēs, strādājot pie investīciju vides uzlabošanas Rīgā. Savukārt pieredze biznesa pakalpojumu nozares asociācijā palīdzēs stiprināt sadarbību starp investoriem un publisko pārvaldi. Uzskatu, ka aģentūras pārziņā esošās jomas ir cieši savstarpēji saistītas un jāidentificē iespējas sinerģijai starp nozarēm. Strādāšu, lai rūpīgi izstrādātā aģentūras stratēģija īstenotos rīcībā. LIVE RIGA ir jāspēj ne tikai atpelnīt tajā ieguldītos līdzekļus, bet arī nopelnīt naudu rīdziniekiem,” uzsver F.Bikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas video gūst panākumus starptautiskā festivālā Porto

Rūta Lapiņa, 06.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi «Live Rīga» radītie reklāmas video ieguvuši apbalvojumus starptautiskā festivālā Porto, informē «Live Rīga» pārstāve Anna Blaua.

«Live Rīga» radītie pilsētas reklāmas video starptautiskā tūrisma un dokumentālo filmu festivālā ART&TUR 2017 Portugālē, Porto, ieguvuši divas godalgas sadaļā «Tūrisma filmas» - reklāmas video sērija «Rīga rīdzinieka acīm» jeb «Insider’s guide in Riga» ieguvusi īpašo balvu kā Labākā Eiropas filma, savukārt «Riga A-Z Rap Guide» ieguva 2.vietu kategorijā «Tūrisma galamērķis».

Jaunākā «Live Rīga» reklāmas kampaņas sēriju «Insider’s guide in Riga» veido piecas īsfilmas - «Dodies ceļojumā ar taksistu», «Skolotājas norādes», «Mācītāja ceļš», «Sieviešu blogera pieturvietas», «Mežonīgais piedzīvojums ar senioru». Filmas izstrādātās sadarbībā ar aģentūru «DDB Latvia», un to producents ir Jānis Nords.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma attīstības birojs slēgs līgumus ar trim mediju kompānijām par reklāmas izvietošanu medijos LIVE Rīga pavasara – vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām kopumā par 530 137,89 latiem. Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā šodien publicētā informācija.

LIVE Rīga ir vienots zīmols, zem kura notiek Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa vairākās valstīs tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt.

Konkursa dalībniekiem būs jānodrošina reklāmas izvietošana vienpadsmit valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.

DB jau rakstīja, ka martā veikts pētījums atklāja: 30% aptaujāto iedzīvotāju neatbalsta Rīgas domes iniciatīvu atvēlēt divus miljonus latu Rīgas reklamēšanai ārvalstīs, ņemot vērā šī brīža ekonomisko situāciju Latvijā. Aptauju veica mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls www.7guru.lv un pētījumu kompānijas GfK.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Riga kampaņu Norvēģijā izvietos Baltic FCB

Gunta Kursiša, 16.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Riga rudens uz ziemas reklāmas kampaņas ietvaros reklāmu medijos izvietos reklāmas aģentūra SIA Baltic FCB, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) sniegtā informācija.

Reklāmas izvietošana Norvēģijas medijos izmaksās 44,803 tūkstošus latu, un iepirkumu konkursu izsludināja Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

Live Riga ietvaros RTAB izsludinātajā konkursā par reklāmas kampaņas tekstu rakstīšanu, tulkošanu, rediģēšanu, kā arī pielāgošanu interneta meklētājsistēmām uzvarēja SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi. Šī pakalpojuma maksa būs 40 tūkstoši latu, liecina IUB pieejamā informācija.

Izdevniecība Rīgas Viļņi Live Riga ietvaros RTAB sniegs arī dizaina izstrādāšanas un maketēšanas pakalpojumus. Noslēgtā līgumcena par pakalpojumu ir 11 tūkstoši latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par 35 tūkstošiem uzturēs portālu Live Rīga

Elīna Pankovska, 20.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) konkursā par interneta portāla Live Rīga satura izstrādi, atjaunošanu un uzturēšanu uzvarējis uzņēmums SIA Cosmodroms, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

Kopējā šī iepirkuma līguma summa ir 35 tūkst. Ls. Kā liecina informācija informācija Lursoft, SIA Cosmodroms nodarbojas ar medicīnas un ortopēdisko preču mazumtirdzniecību specializētajos veikalos, datu apstrādi, uzturēšanu un ar to saistītām darbībām, kā arī ar citām darbībām cilvēka veselības aizsardzības jomā. Iepriekšējais uzņēmuma nosaukums bija SIA Guri.

Savukārt šā gada sākumā noslēdzās iepirkums par portāla Live Rīga satura rakstiskās tulkošanas pakalpojumiem. Tos par 12 tūkst. Ls nodrošinās SIA Linearis.

Jāatgādina, ka LIVE RĪGA kā zīmols tika izveidots 2009. gada rudenī, tas tiek izmantots kampaņās ārvalstīs, lai popularizētu Rīgu. Faktiski tas bija bijušā vicemēra Aināra Šlesera un bijušā aviokompānijas airBlatic vadītāja Bertolta Flika kopprojekts. Sākotnēji par aktivitātēm tika plaši ziņots, taču šobrīd tas nedaudz pieklusis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Izstāde Future Live! ļauj ienirt virtuālā pasaulē

Linda Zalāne, 03.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizceļot uz Brazīliju vai Madagaskaru, fiziski atrodoties Rīgā, vai paspēlēties virtuālā smilšu kastē, radot kalnus un vulkānus. Tas iespējams interaktīvajā multimediju izstādē Future Live!.

Izstādē gan bērni, gan pieaugušie var izprast, kā veidojas zvaigznes un planētas, spēlēties ar interaktīviem zemūdens pasaules objektiem, atdzīvināt izkrāsoto zvēriņu lielā digitālā ekrānā, izmēģināt virtuālās realitātes brilles un šūpoties, lidojot cauri abstraktām pilsētām. Izstādi izveidojis uzņēmums Welldone Production sadarbībā ar partneriem, bet objekti ir aizgūti no dažādām pasaules valstīm.

«Izstādē kopumā pieejami 15 dažādu izmēru un apjomu objekti, kas interaktīvā un iesaistošā veidā ļauj iepazīt gan pasaules uzbūvi, gan arī ielūkoties virtuālajā realitātē, izaicina cilvēku kustēties vai arī izbaudīt rotaļas prieku. Daži apmeklētāji, kuri jau paviesojušies Future Live! ekspozīcijā, to salīdzina ar Avatara pasauli,» atzīst izstādes Future Live! organizatore Inga Kadeka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par RB Rail AS padomes priekšsēdētāju iecelts augstākā līmeņa vadītājs un uzņēmējs Sandors Līve (Sandor Liive).

Kā padomes loceklis RB Rail AS viņš darbojas kopš 2020. gada novembra. Sandors Līve aizstāj Anrī Leimani, kurš turpmāk pildīs padomes priekšsēdētāja vietnieka amatu. Katru gadu rotācijas kārtībā priekšsēdētāja amatu ieņem cits kopuzņēmuma dalībvalsts pārstāvis, 2021. gadā tas tiek nodots Igaunijai.

“Rail Baltica noteikti ir lielākais starpsavienojumu projekts kāds jebkad īstenots starp Baltijas valstīm. Projektam ir liela nozīme, padarot transporta nozari zaļāku un drošāku. Turklāt Rail Baltica būvniecība un ekspluatācija būs papildu izaugsmes katalizators Baltijas jūras reģionam," sacīja Sandors Līve.

“Rail Baltica panākumi lielā mērā ir atkarīgi no cilvēkiem, kas to īsteno. Līdz ar to Baltijas valstu kopuzņēmumam RB Rail AS nepieciešams kļūt par daudz pievilcīgāku darba devēju talantīgiem un motivētiem ekspertiem. Kā priekšsēdētājs padomes darba kārtībā par prioritāti izvirzīšu darbinieku piesaisti.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Bimbuļi rimbuļi, Palikt LV, Sēdnīca un citas asprātības uzņēmumu nosaukumos

Dienas Bizness, 23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas, Lursoft apkopojis arī 2014.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus.

Lursoft skatījumā radošie prāti nav koncentrēti tikai kādā noteiktā reģionā, jo pērn reģistrēti uzņēmumi ar interesantiem nosaukumiem gan Latvijas lielākajās pilsētās, gan novados, informē Lursoft pārstāve Indra Jansone.

Tā, piemēram, no pērn janvārī reģistrētajiem uzņēmumiem, interesantākie nosaukumi Lursoft skatījumā ir Sudraba Laikmets (Rīga), Miera pērle (Rīga), Laika Eksperti (Rīga), Māra kumoss (Rīga), Rituālie Pakalpojumi (Valmiera), Labs Remonts (Rīga), Zirga Spēks (Ozolnieku nov), Flying Dogs (Ventspils), Digipalīgs (Rīga), BRIKU-BRAKU (Grobiņas nov), Viss Labi (Rīga), ZUMZUM (Rēzekne), Elpo Brīvi (Lielvārdes nov), Lec un minies (Ogres nov), 7.vārti (Ogres nov), Irracionāli risinājumi (Rīga), VĀRNU IELAS REPUBLIKA (Rīga).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas kampaņa tiks Stendzeniekam

Elīna Pankovska, 02.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Rīga šā gada rudens un ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņu izstrādās reklāmas aģentūra !Mooz, kuras 95% akciju pieder Ērikam Stendzeniekam.

Šī iepirkuma līgumcena ir 19,9 tūkst. Ls bez PVN. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Iepirkuma rīkotājs bija Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

«!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā,» norāda RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kolektīvo iepirkšanās portālu vidējais lietotājs: sieviete - finansiste

Lelde Petrāne, 30.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izveidots kolektīvo iepirkšanās portālu vidējā lietotāja apraksts. Tā ir aptuveni 33 gadus jauna sieviete ar augstāko izglītību un darba vietu finanšu jomā.

To secinājis kolektīvās iepirkšanās portāls CityLife.lv.

Jaunākie dati liecina, ka vidējā kolektīvās iepirkšanās portālu lietotāja vecums ir 33 gadi - sieviešu un vīriešu vidū vidējais vecums ir vienāds. Savukārt sadalījums pēc dzimuma ir krasi atšķirīgs - kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumus krietni biežāk izvēlas tieši sievietes, veidojot 83,76% no visas auditorijas, kamēr vīrieši – tikai 16,24%.

Katrs ceturtais kolektīvās iepirkšanās portālu lietotājs ir ieguvis augstāko izglītību jeb bakalauru. Savukārt gandrīz katram piektajam (18,11%) lietotājam ir maģistra grāds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rail Baltica centrālais koordinators, Baltijas valstu kopuzņēmums RB Rail AS informē, ka saskaņā ar ikgadējās rotācijas principu ar 2024. gada 1. janvāri uzņēmuma padomes priekšsēdētāja amatā iecelts Sandors Līve (Sandor Liive).

Vienlaikus Ligita Austrupe, kas līdz šim pildīja padomes priekšsēdētājas pienākumus, ir nolēmusi atkāpties no padomes locekles amata.

RB Rail AS padomi veido seši locekļi, kurus ievēlē uz trīs gadiem. Katrs akcionārs – Igaunija, Latvija un Lietuva – izvirza divus kandidātus, kurus apstiprina akcionāru pilnsapulcē. Akcionāru līgums nosaka, ka padomes priekšsēdētāja amatu katru gadu rotācijas kārtībā ieņem kopuzņēmuma pārstāvis no citas valsts. Šobrīd RB Rail AS padomē ir pieci locekļi, savukārt sestā padomes locekļa atlases procesu no Latvijas pārstāvniecības veiks RB Rail AS akcionārs SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas”.

Sandors Līve ir virtuālās spēkstacijas platformas “GridiO” līdzdibinātājs un Eiropā pirmā mazā moduļu kodolreaktora projektu izstrādes uzņēmuma “Fermi Energia” līdzdibinātājs un priekšsēdētājs. Turklāt viņš darbojas biržā kotētā būvniecības uzņēmuma “Nordecon” un sociālā jaunuzņēmuma “Tuleva”, kas pārvalda dalībnieku pensiju līdzekļus, padomē. Pirms “GridiO” dibināšanas Līve deviņus gadus bija “Eesti Energia” izpilddirektors, ko viņš no vietējā monopola pārvērta par starptautisku enerģētikas biznesu. Pirms izpilddirektora amata viņš septiņus gadus bija “Eesti Energia” finanšu direktors, bet pirms tam ieņēma finanšu direktora amatu Tallinas ostā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Microsoft martā «izslēgs» Windows Messenger

Gunta Kursiša, 11.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Microsoft paziņojusi par Windows Live Messenger, kas agrāk bija pazīstams ar nosaukumu MSN Messenger, darbības pārtraukšanu šā gada 15. martā, informē BBC.

Sākot no 15. marta Microsoft aicina Windows Live Messenger lietotājus izmantot Skype, e-pastā lietotājiem norādījusi kompānija.

Microsoft iegādājās Skype 2011. gada oktobrī, veicot 8,5 miljardus ASV dolāru apjomīgu darījumu. Pērnā gada novembrī tika paziņots par Windows Live Messenger laišanu pensijā, taču konkrēts datums netika paziņots. Tajā pašā laikā Messenger lietotājiem tika sniegta iespēja sazināties ar Skype kontaktiem.

«Ja kompānijai ir divi savā starpā konkurējoši produkti, tas var beigties ar «kanibālismu», tādēļ ir labāk fokusēties uz vienu produktu,» iepriekš saistībā ar Microsoft paziņojumu norādīja Braiens Blaus (Brian Blau) no IT pētījumu un konsultāciju uzņēmuma Gartner.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms jūnija sākumā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām politiķi nekautrējas lielīties ar padarītajiem darbiem, un nereti arī greznoties ar svešām spalvām.

Kā pirmās šā gada sākumā televīzijā un radio parādījās apvienības Saskaņas centrs un Gods kalpot Rīgai reklāmas, kurā Rīgas mērs Nils Ušakovs un vicemērs Andris Ameriks uzskaita sasaukuma laikā paveiktos darbus. N. Ušakovs gan norādījis, ka šī nav reklāmas kampaņa, vienkārši iedzīvotājiem tiek stāstīts par izdarīto.

Daudzi no video minētajiem projektiem Rīgā uzsākti pateicoties tieši Eiropas naudas līdzfinansējumam, kas kā zināms ir jāizmanto noteiktā laika periodā, neatkarīgi no pie varas esošā mēra partijas piederības.

Tas attiecas, piemēram, uz skolu un bērnu dārzu siltināšanu. Rīgas domes pārstāvis Viktors Daugamalis norāda, ka pašreizējais aktivitāšu periods ir 2009.gada 3.ceturksnis līdz 2013.gada 4.ceturksnis. Tāpēc šajā laika periodā pašvaldībai bija iespēja realizēt tik daudz projektu saistībā ar izglītības iestāžu renovāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosā notiekošās Emmy televīzijas balvu pasniegšanas ceremonijā visvairāk balvu - pa piecām - ieguvuši seriāli The Handmaid's Tale un Big Little Lies.

The Handmaid's Tale vadošā aktrise Elizabete Mosa ieguva balvu kā labākā dramatiskā aktrise un tas arī ieguva balvu kā labākais dramatiskais seriāls. Big Little Lies aktieru kolektīvs Nikola Kidmena, Lora Derna un Aleksandrs Skarsgārds visi ieguva Emmy, kā arī tā režisors Žans Marks Valī. Tas arī ieguva labākā miniseriāla balvu.

Stērlings K. Brauns no seriāla This is Us ieguva balvu kā labākais dramatiskais aktieris.

Komēdijseriāla Veep vadošā atrise Džūlija Luisa-Dreifusa astoto reizi ieguvusi balvu kā labākā komēdijseriāla aktrise, to iegūstot sesto reizi pēc kārtas.

17 kategorijās nominētais seriāls ieguva balvu arī kā labākais komēdijseriāls.Labākā komēdijseriāla aktiera balvu ieguva Donalds Glovers par lomu seriālā Atlanta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Džeksona māte vaino koncerta organizētājus netiešā dēla nāvē

Elīna Pankovska, 17.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mirušā dziedātāja Maikla Džeksona māte Ketrina Džeksone iesniegusi ASV tiesā prasību pret kompāniju AEG Live, kas organizējis M.Džeksona koncertus.

Viņa ir pārliecināta, ka kompānija viņas dēlam nebija nodrošinājusi pietiekamu medicīnisko aprūpi, tais skaitā – M.Džeksona ārstam neesot tikusi piegādāts viss nepieciešamais medicīniskais aprīkojums. AEG Live vadība, neskatoties uz dziedātāja veselības problēmām, tomēr esot piespiedusi M.Džeksonu uzstāties Londonā, ziņo lifenews.lv

Prasībā arī norādīts, ka tieši AEG Live dziedātājam nolīgusi dakteri Konrādu Mareju, kura vainas dēļ, iespējams, dziedātājs nomira. Pēc M.Džeksona mātes domām, tieši pēc K.Mareja rīkojuma viņas dēlam ievadīts propofols un citi medikamenti, kas noveda līdz dziedātāja nāvei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Apkopoti 2017. gada radošākie uzņēmumu nosaukumi

Laura Mazbērziņa, 28.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā kopumā reģistrēti 10,21 tūkstoši jaunu uzņēmumu, kas ir zemākais rādītājs kopš 2009.gada, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2016.gadu, Lursoft aprēķini rāda, ka gada laikā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits sarucis par 8,89%. Tas gan nav mazinājis uzņēmēju vēlmi saviem uzņēmumiem izvēlēties nosaukumus, kuri būs pamanāmi starp pārējiem.

Ņemot vērā, ka nosaukums ir viens no pirmajiem, ko pamana patērētājs, tā izvēlei jābūt tālredzīgai. Iespējams, tieši tāpēc daļa uzņēmēju izvēlējušies nosaukumus, kas jau vedina domāt par tā darbības jomu. Tāds, piemēram, ir pērn janvārī Jaunpils novadā reģistrētais SIA «Traktordakteris», SIA «Latvijas alus paradīze», kas savu mājvietu radusi Rīgā, SIA «Aizvest paku», SIA «Žogu valstība» vai arī SIA «Labakais Tehnologiju Sakartotajs» Daugavpils novadā. Tomēr jāteic, ka šādi uzņēmumi ir mazākumā un vairumā gadījumu pēc nosaukuma izlasīšanas tā darbības joma tā arī paliek miglā tīta. Jūsuprāt, ar ko ikdienā nodarbojas aizvadītajā gadā reģistrētie SIA «Pupsiks», SIA «Jaukie cilvēki», SIA «Ko gribu, to daru», SIA «Turpinājums sekos» vai arī SIA «Čau Tēti»?

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aptauja: 34% aptaujāto nezina, kas ir LIVE Riga kampaņa

Vēsma Lēvalde, 08.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

60% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju tikai varbūt izvēlētos Rīgu kā tūrisma galamērķi, ja būtu citas valsts iedzīvotāji. Savukārt 17% aptaujas dalībnieku ir pārliecināti, ka to noteikti apmeklētu, bet 8% uzskata, ka to noteikti neizvēlētos apmeklēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Itālijā informē par biznesa un tūrisma iespējām Latvijā

Lelde Petrāne, 03.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2. decembrī vēstniecībā Itālijā notika seminārs Itālijas tūrisma un biznesa nozares žurnālistiem Atklāj Rīgu 360°. Semināra mērķis bija informēt Itālijas žurnālistus par jaunām biznesa un tūrisma iespējām Latvijā un Rīgā, pastāstīja Ārlietu ministrijā.

Semināru atklāja vēstnieks Itālijā Artis Bērtulis, uzsverot, ka Latvijai Itālija ir prioritārs tūrisma tirgus ar lielu izaugsmes potenciālu. Vēstnieks norādīja, ka pēdējo gadu laikā tūristu skaits no Itālijas Latvijā palielinās un Latvija ir jau kļuvusi par atpazīstamu tūrisma galamērķi Itālijā, tādejādi ir vēl svarīgāk to turpināt, lai veicinātu uzņēmēju un tūristu interesi apmeklēt Latviju.

LIAA pārstāvniecības vadītāja Itālijā Andra Minkeviča iepazīstināja klātesošos ar Latvijas biznesa vidi, makroekonomiskajiem rādītājiem un ekonomiskās izaugsmes potenciālu. Uzstāšanās laikā A. Minkeviča uzsvēra, ka Latvija ir investīcijām un uzņēmējdarbībai pievilcīga valsts, ņemot vērā tās stratēģisko novietojumu ar pieeju Ziemeļeiropas un Austrumeiropas tirgiem, kā arī labvēlīgo nodokļu režīmu un valsts atbalstu uzņēmējdarbībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kampaņas Live Riga organizētāji amatieriski nosaukuši Rīgu par pilsētu, kurā pirmo reizi izgaismota Ziemassvētku egle . Esmu pārliecināts, ka šī kļūme nav bijusi Rīgas pilsētas vadītāju vēlme, bet gan traģiska kļūda, ko izraisījuši entuziasti ar savām nepārdomātajām aktivitātēm un bez nopietnas pieredzes tūrisma galamērķu, pilsētu vai valstu tēla veidošanā,» tā laikrakstā Diena savu viedokli pauž Pāvo Plivs Igaunijas reklāmas aģentūru savienības valdes loceklis.

«Es priecājos, ka Rīga ir nolēmusi veidot pilsētas zīmolu un, izmantojot reklāmas kampaņas, demonstrēt pilsētas spēku un pievilcību. Tas ir nepieciešams arī Rīgas iedzīvotājiem. Taču kampaņas Live Riga veidotāji nopietni riskē ar pilsētas reputāciju un zīmolu. Rīga ir izvēlējusies sevi pozicionēt kā pirmās Ziemassvētku eglītes dzimšanas vietu - tas labākajā gadījumā samulsina kaimiņvalstis (piemēram, igauņu un vācu vēsturnieki uzskata, ka pirmoreiz eglīte tika rotāta Tallinas pilsētas laukumā 1441.g.), bet sliktākajā gadījumā liek domāt, ka Rīga un Latvija vēlas kļūt pazīstama kā vieta, kas uzmanību piesaista nevis ar saturu, bet ar apšaubāmām mārketinga metodēm (Live Riga kampaņa seko tūlīt pēc «meteorīta» reklāmtrika). Teiciens «labāk sliktas ziņas nekā vispār nekādu ziņu» neattiecas uz zīmola veidošanu. Tām unikālajām priekšrocībām, kuras vēlaties ņemt zīmola izveides pamatā, jābūt reālām un neapšaubāmām. Ar aptraipītu zīmolu produktam ir grūti izveidot labu reputāciju.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņu izstrādās Adell

Sanita Igaune, 08.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodibinājuma Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) iepirkumā par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi ir uzvarējusi Reklāmas aģentūra Adell, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.

Šim mērķim RTAB paredzējis tērēt 64 tūkst. Ls. Atbilstoši Lursoft datiem reklāmas īpašnieks ir Varis Lāzo, kas uzņēmumā ir vienīgais valdes loceklis.

Tāpat vēl aizvien – līdz 20.aprīlim, pretendenti var pieteikties RTAB iepirkumā par reklāmas izvietošanu 11 valstu medijos Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām. Šajā iepirkumā RTAB kā paredzēto līgumcenu norādījis 566 tūkst. Ls.

Iepirkumu par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi, RTAB izsludināja 11.februārī, tajā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti.

Db.lv jau rakstīja, ka RTAB aizvadītā gada novembra beigās uzsāka Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju kampaņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savā profilā sociālajā tīklā Draugiem.lv sadaļā «citiem iesaku» Rīgas Tūrisma un attīstības biroja (RTAB) interneta projektu vadītāja Sabīne Markus īsi un kodolīgi ierakstījusi: «www.kosmodroms.lv».

Tā ir saite uz SIA Cosmodroms interneta vietni - šī firma nupat uzvarējusi RTAB rīkotajā iepirkuma konkursā par Rīgas tūrisma interneta portāla Live Riga satura izstrādi, atjaunošanu un tulkošanas pakalpojumiem, vēsta laikraksts Diena.

S. Markus līdz 2010. gada vidum bijusi SIA Cosmodroms valdes priekšsēdētāja un līdzīpašniece un joprojām uztur draudzīgas attiecības ar pašreizējiem firmas īpašniekiem.

Uz Dienas jautājumu, vai tādējādi neveidojas interešu konflikts, S. Markus atbildējusi, ka «RTAB strādā viesmīlības nozarē, kas paredz savstarpēji draudzīgu attiecību veidošanu», un apgalvojusi, ka «pretendentu pieteikumi iepirkumos tiek vērtēti pēc objektīviem, definētiem kritērijiem, par uzvarētāju atzīstot to, kura piedāvājums ir ieguvis vislielāko punktu skaitu».

Komentāri

Pievienot komentāru