Dienas Bizness

  • 26 svētdiena,
    marts

    Eiženija, Ženija

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8660

    USD: 1.0805

Sakaru tehnoloģijas

Sociālie tīkli atstāj «pēdas»  10

Lai cik piesardzīgi cilvēks lietotu sociālos tīklus, tie tik un tā atstāj «pēdas», kuras, prasmīgi meklējot un analizējot, var izmantot reklāmas novirzīšanas nolūkos, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Ar sociālo tīklu un interneta mediju palīdzību var uzzināt gandrīz jebkādu informāciju par potenciālo uzņēmuma mērķauditoriju, taču tā ne vienmēr būs pieejama publiski un bez maksas. Ja kompānija ir precīzi definējusi savu mērķauditoriju, tad var uzzināt padziļinātus datus par sava profila sekotājiem un pēc tam tos sekmīgi likt lietā.

«Mēs aģentūrā papildus publiski pieejamiem datiem, protams, izmantojam arī citus informācijas avotus par sociālo tīklu lietotājiem, piemēram, Gemius, TNS vai Wave. Kritēriji, pēc kādiem tiek atlasīta informācija, var būt ļoti dažādi. Tas ir atkarīgs no avota, kurā meklē, kā arī mērķa, kādam dati nepieciešami, bet populārākie ir demogrāfiskie rādītāji, intereses, uzvedība, dzīvesveids, izglītība un bieži arī mobilo ierīču lietošanas paradumi,» stāsta Inspired Digital vadītāja Ance Prince. Iegūto informāciju var izmantot, lai radītu lietotājam interesantu saturu, lai precīzi novirzītu sociālo tīklu reklāmas, paturot prātā līdzsvaru starp auditorijas plašumu, šaurumu un segmentāciju.

Sociālajos tīklos iegūtie dati ļauj vairāk izprast mērķauditorijas vērtības un pielāgot šos datus komunikācijas stratēģijā, lai uzņēmums sasniegtu savus biznesa mērķus. «Piemēram, Facebook analītikas rīkā var redzēt ne tikai to, kāds ir sekotāju vecums, dzimums, dzīvesvieta, dzimtā valoda, attiecību statuss, bet, izmantojot reklāmas rīku, konkrētas mērķauditorijas intereses – vai tas ir bizness, sports, ēdiens, mūzika, māksla, tehnoloģijas u.c. Varam redzēt arī tendences, kad tieši sekotāji visvairāk ir tiešsaistē,» skaidro digitālā mārketinga aģentūras Infinitum 8 satura nodaļas vadītāja Elīna Jurkāne.

Visu rakstu Zem sociālo tīklu lupas lasiet 20. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Saistītie raksti

Komentāri

  • maska

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 12:28

    +5 -1

    Šis ir maksas raksts. Punkts.

  • Aija

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 12:30

    +0 -0

    Kādā sakarā?

  • Aija

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 12:30

    +0 -0

    maksas raksts? Kur tu to saredzi?

  • maska

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 12:40

    +2 -1

    Tas jau fakts ka tam ir jāizskatās ka bezmaksas viedokļa rakstam, bet tā nav. Kālab tiek uzklausīts tikai vienas reklāmas aģentūras viedoklis? Aijiņ, tas ir standarts, kā Rīgā uzdarojas aģentūras, lai savus pakalpojumus reklamētu. Un man nekas nav pretī, vajag tikai db redakcijai norādīt atsauci uz to.

  • Aija

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 12:53

    +0 -0

    Es izlasīju avīzē visu rakstu un tur bija vismaz četri vai peici avoti. Īsti neatceros cik, bet vairāki. Līdz ar to man aizdomas par šo materiālu kā reklāmas rakstu nav. Jāskatās tālāk un jālasa vairāk. Ne tikai portālu, bet arī avīzi.

  • Ieva

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 17:29

    +0 -0

    Rakstā ir norādīti vismaz 4 eksperti - katrs no cita uzņēmuma. Domā, viņi "sametās", jo katrs atsevišķi nevarēja atļauties publikāciju db.lv? :D šis noteikti NAV maksas raksts.

  • kantortrusis

    pirms 6 dienām, 2017.03.20 20:17

    +1 -1

    Katram sevis cienošam datorlietotājam jābūt uzstādītam brauzera papildinājumam NoScript, kas uzrāda attiecīgajā mājaslapā esošos skaitītājus un citus 'analītikas rīkus' un dod iespēju šos privātuma izspiegotājus atslēgt. Komplektā ar Adblock Plus interneta lietošana vairs netracina.

    • trusene bez biksītēm

      pirms 5 dienām, 2017.03.21 17:10

      +0 -0

      Pielabošu - Adblock Plus vietā izmantojam uBlock origin un uMatrix.

  • Mikus

    pirms 4 dienām, 2017.03.22 15:34

    +0 -0

    nav gan laikam analītika, bet kas tas par monstru - newrelic.com, kas teju katrai otrai lapai ir must have un bez tā nestrādā?

  • juris

    pirms 2 dienām, 2017.03.24 05:31

    +0 -0

    Laba diena, Mans vārds ir Juris es esmu pilsonis lativa es gribu liecināt par labu aizdevumu aizdevējs, kurš parādīja gaismas, kas man pēc scammed ar 4 dažādiem interneta starptautiskajiem aizdevējiem, viņi visi sola, lai dotu man aizdevumu pēc tam, kad man samaksāt daudz maksu kas dod neko un sasniedza ne pozitīvu rezultātu. Es pazaudēju savu grūti nopelnīt naudu, un tas bija pavisam 8,000euro. Kādu dienu, jo man bija pārlūkojot internetu, meklē forsterated kad es nāca pāri liecību vīrietis, kurš arī tika scammed un galu galā got saistīts legit aizdevumu uzņēmumam nosaukumu kungs Sergejs shikunov Loan firma (sergeyshikunov@yahoo.com), kur viņš beidzot ieguva savu aizdevumu , tāpēc es nolēmu sazināties ar pašu aizdevumu uzņēmumam, un tad teica, viņiem mans stāsts par to, kā man ir scammed ar 4 dažādiem aizdevējiem, kuri neko nedarīja, bet protams, man vairāk sāpes. Es izskaidrot sabiedrībai pa pastu, un visi viņi man teica, bija raudāt ne vairāk, jo es saņemšu savu aizdevumu savā uzņēmumā, un arī man ir izdarījis pareizo izvēli sazinoties ar viņiem. i piepilda kredīta pieteikuma veidlapu un turpināja ar visu, kas tika pieprasīts no manis, un man bija dota aizdevuma summu 600,000.00 eiro ar šo lielisko Company (Sergey kungs shikunov Loan Firm} Sergeja shikunov kungs pārvalda un šeit es esmu šodien apmierināts ar savu ģimeni jo M. Sergejs shikunov aizdevumu firma man ir devis aizdevumu, lai es zvērests manu self, ka es saglabātu apliecinādams internetā par to, kā es got manu kredītu. Vai jums ir nepieciešams kredīts steidzami? laipni un ātri sazināties ar Mr Sergejs shikunov Loan Firm tagad savu aizdevumu pa e-pastu: (sergeyshikunov@yahoo.com) es uzskatu citi cilvēki arī dod liecību par šo pašu godīgs aizdevējam

Reklāma