Mobilo sakaru operators Bite uzsācis biznesa segmenta attīstības programmu, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Buls sacīja, ka jaunie plāni ir izstrādāti, domājot par uzņēmēju dažādajām vajadzībām, un tie būtiski atšķiras no tā, ko operators jebkad ir piedāvājis juridiskajām personām.

«Mēs esam apņēmušies audzēt muskuļus biznesa segmentā, tāpēc esam radījuši speciālus biznesa komplektus. Mūsu piedāvājumu no citiem atšķir iestrādātās iespējas saziņai ar NVS valstīm un Gruziju,» skaidroja uzņēmuma vadītājs.

Līdzšinējā Bites pieredze liecina, ka biznesa klientiem saziņas iespējas ar NVS valstīm un Gruziju kļūst aizvien aktuālākas – pieaug ne tikai zvanu un SMS skaits uz un no šīm valstīm, bet arī sarunu ilgums.

Visiem pamata tarifu plāniem kā bezmaksas bonuss neierobežotā laika periodā klāt pievienots antivīruss, kas darbosies Bites tīklā.

Ilgtermiņā operatora mērķis esot piedāvāt pilna servisa biznesa pakalpojumus, tā nodrošinot klientiem visus nepieciešamos sakaru un IT pakalpojumus. Bites mērķis līdz 2018.gada beigām ir palielināt biznesa pieslēgumu skaitu par 30%.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra