Lai nostiprinātu SEB grupas klientiem piedāvājamo pakalpojumu kvalitāti, paaugstinātu darbības efektivitāti un veicinātu tālāku izaugsmi, no 2007. gada 1. janvāra tiks mainīta SEB grupas organizatoriskā struktūra. Sākot no nākošā gada 1. janvāra SEB grupa apvienos savas privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpojošās struktūrvienības piecās dažādās valstīs un izveidos vienotu Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīziju (Retail Banking division), kurā būs iekļauta arī SEB Unibanka. SEB grupas mērķis ir kļūt par vadošo Ziemeļeiropas banku pēc klientu apmierinātības rādītājiem un atdeves uz pašu kapitālu. Jaunā struktūra sastāvēs no četrām klientu apkalpošanas divīzijām un trīs klientu apkalpošanas atbalsta divīzijām. - Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīzija (Retail Banking), kurā ietilpst piecu valstu – Zviedrijas, Vācijas, Igaunijas, Latvijas, Lietuvas – struktūrvienības, kā arī SEB grupas maksājumu karšu centrs. Privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas divīzija apkalpos 5 miljonus privātpersonu un 400 000 mazo un vidējo uzņēmumu, tajā ietilpst 600 bankas filiāļu, un tā piedāvā pilnu elektronisko pakalpojumu klāstu. - Privātā kapitāla pārvaldības divīzija (Wealth Management), kurā ietilpst Aktīvu pārvaldības vienības un Privātās klientu apkalpošanas vienības. - Dzīvības apdrošināšanas divīzija (Life), kas veic visas SEB grupas dzīvības apdrošināšanas pakalpojumu operācijas. - Korporatīvo klientu apkalpošanas divīzija (Merchant Banking), kas apkalpo 1500 lielo uzņēmumu un finanšu institūciju. - Trīs apkalpošanas atbalsta divīzijas, kas ļaus vienkāršot finanšu darījumu un klientu apkalpošanas atbalsta funkcijas, – SEB grupas finanšu operāciju apkalpošanas divīzija, SEB grupas IT divīzija un SEB grupas personāla divīzija.