Tehnoloģijas

Sony un Ericsson apstādina jauna luksus mobilā telefona ražošanu

Aivars Mackevics [email protected], 24.07.2002

Jaunākais izdevums

Sony un Ericsson kopuzņēmums divus mēnešus pirms luksus mobilā telefona modeļa Z700 ieviešanas tirgū atsauc savu produkciju. Kā raksta zviedru laikraksts Svenska Dagbladet, tad iemesls šādai reakcijai ir klientu nevēlēšanās pirkt tik dārgu telefonu. Modelim Z700 bija jāmaksā 4000 zviedru kronas (apmēram 250 Ls).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Ericsson plāno pārdot savas daļas uzņēmumā Sony Ericsson, ziņo lenta.ru, atsaucoties uz vācu izdevumu Manager-magazin.

Zviedrijas kompānijai Ericsson kopuzņēmumā Sony Ericsson pieder puse akciju. Otra puse pieder Japānas kompānijai Sony. Patlaban notiekot sarunas ar bankām par kredīta piesaisti Ericsson daļu izpirkšanai.

Iespējamā darījuma summa netiek izpausta, tāpat nav zināms arī tas, vai tirgū paliks zīmols Sony Ericsson, ja Ericsson pārdos savas daļas.

Šobrīd Sony Ericsson ir piektais lielākais mobilo telefonu ražotājs. 2008. gadā šī kompānija laida klajā 96.6 miljonus telefonu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony jau 2012. gada vidū plāno atteikties no Sony Ericsson zīmola izmantošanas. Tāpat kompānija plāno uzsākt mobilo ierīču ražošanu, izmantojot zīmolu Sony.

Db.lv jau vēstīja, ka oktobrī Sony iegādājās Zviedrijas telekomunikāciju iekārtu giganta Ericsson daļu kopīgajā uzņēmumā Sony Ericsson. Darījuma sasniedza 1,05 miljardus eiro. Japāņu-zviedru grupa tika izveidota 2001. gadā. Tā ir kļuvusi par sesto lielāko spēlētāju globālajā tirgū.

Kompānija norāda, ka nākamajā gadā veltīs ievērojamus līdzekļus, lai popularizētu Sony arī kā mobilo ierīču zīmolu, vēsta Los Angeles Times.

«Mēs pēdējā laikā neeasam bijuši tik agresīvi, kā pirms dažiem gadiem. Tomēr mēs pastiprināsim un koncentrēsim savu darbību, kā arī investēsim atsevišķos tirgos, kā, piemēram, Indijā,» sacīja Sony Ericsson viceprezidents Kristiāns Tīrs (Kristian Tear).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony Ericsson paziņoja, ka tā ir noslēgusi līgumus ar trijām no pasaules četrām lielākajām mūzikas kompānijām, ziņo NYTimes.

Šāds solis no kompānijas puses tika sperts, jo maijā kompānija plāno prezentēt tās jauno mūzikas glabātuvi. Šis ir arī Sony Ericsson atbildes trieciens kompānijām Apple un Nokia, kuras jau ir atvērušas savus mūzikas glabātuves - iTunes un Ovi.

Sony Ericsson ir parakstījusi līgumus ar tādām mūzikas kompānijām, kā Sony BMG, The Warner MusicGroup, EMI, Hungama (Bolivudas mūzikas izdevējkompānija) un The Orchard, kas ir kļuvusi populāra Dienvidamerikā.

Sony Ericsson nākotnē paredzams sīvs cīniņš ar kompānijas Aplle iTunes, kas dominē digitālajā mūzikas tirgū. iTunes savas pastāvēšanas laikā ir pārdevis vairāk nekā 4 miljardus dziesmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony Ericsson piedāvā uzreiz vairākus jaunus produktus - telefonus, pulksteņus kā arī vairākus telefona aksesuārus. Sony Ericsson telefoniem atmiņa sniedzas līdz 8 Gb un fotokameras megapikseļu skaits jau sasniedzis piecus.

Sony Ericsson Z250 ir kabatas lieluma tālrunis ar kameru, tam ir metāla apdare ar rakstiem, kas uztver gaismu. Telefons sver 90 gramus un tam ir iebūvēta 3 megapikseļu kamera, 65 536 krāsu CSTN ekrāns, kuram izšķirtspēja ir 128 x 160 pikseļi, un tālrunim atmiņa ir 10 Mb.

Sony Ericsson Z320. Telefons sver 90 gramus, tam ir iebūvēta 1,3 megapikseļu kamera, 65 536 krāsu TFT ekrāns, kuram izšķirtspēja ir 128 x 160 pikseļi, un tālrunim atmiņa ir 12 Mb.

Sony Ericsson W910 ir HSDPA Walkman tālrunis. Telefons sver 86 gramus, tam ir iebūvēta 2 megapikseļu kamera, 262 144 krāsu TFT ekrāns, kuram izšķirtspēja ir 240 x 320 pikseļi, un tālrunim atmiņa ir 40 Mb, kā arī telefons ir aprīkots ar 3G funkciju (video zvans).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Sony Corp uzsākusi sarunas, lai izpirktu Zviedrijas uzņēmumam Ericsson piederošās daļas mobilo telefonu ražošanas kopuzņēmumā Sony Ericsson, aģentūrai Reuters pavēstījuši anonīmi avoti.

Šāds darījums varētu ļaut Sony sekmīgāk konkurēt ar tādiem telekomunikāciju ierīču ražotājiem kā Apple un Samsung. Kā Reuters paskaidroja nozari pārzinoši avoti – Sony un Ericsson jau vairākas nedēļas cenšas vienoties par kopuzņēmuma, kurā abām kompānijām pieder puse, nākotni.

Ja Sony vienotos par Ericsson daļu izpirkšanu, darījuma vērtība varētu sasniegt 1,3 miljardus ASV dolāru. Summa arī atkarīga no tā, kādas vienošanās tiktu noslēgtas par Ericsson telekomunikāciju patentu izmantošanu.

Tomēr The Wall Street Journal iepriekš vēstīja, ka šīs sarunas jebkurā brīdī var izgāzties. Abas kompānijas atteikušās sniegt komentārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony ar Xperia XZ1 turpina tradīciju aizvien pilnveidot tālruni, gadiem ilgi būtiski nemainot tā izskatu

Japāņu sabiedrībā dziļi iesakņojusies tradīciju cienīšana un zināšanu nodošana no paaudzes paaudzē. Ne velti pieci pasaulē senākie joprojām eksistējošie uzņēmumi radušies tieši Japānā un no piecarpus tūkstošiem par 200 gadiem vecāko pasaules kompāniju vairāk nekā trīs tūkstoši dibināti uzlecošās saules zemē. Paļaušanās uz pārbaudītām vērtībām lielā mērā izskaidro, kādēļ Sony viedtelefoni gadu gaitā mainās pavisam minimāli.

Desmitgades pirmajā pusē Sony labākā sērija Xperia Z jau saņēma kritikas devu no tehnoloģiju apskatniekiem par faktiski nemainīgo dizainu. Šoruden prezentētais Xperia XZ 1 modina aizdomas, ka japāņi nolēmuši pa līdzīgu tradīciju godāšanas taku staigāt arī tagad, jo jaunais modelis faktiski ir pērnā gada XZ kopija ar dažiem tehniskiem uzlabojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Sony Ericsson nākamgad plāno pāriet tikai uz viedtālruņu ražošanu

Jānis Rancāns, 14.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc trešā ceturkšņa finanšu rādītājiem, Sony Ericsson paziņojis, ka no nākamā gada ražos tikai viedtālruņus, vēsta BBC.

Šī gada trešo ceturksni uzņēmums aizvadījis bez peļņas, kas bijis uzlabojumus salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, kurā Sony Ericsson piedzīvoja 50 miljonu eiro lielus zaudējumus. Salīdzinājumam – aizvadītā gada trešajā ceturksnī Sony Ericsson bija nopelnījis 49 miljonus eiro, norāda britu medijs.

Tāpat trešajā ceturksnī samazinājušas Sony Ericsson tālruņu piegādes – uzņēmums minētajā periodā piegādājis 9,5 miljonus tālruņu, kas ir 9% kritums salīdzinot ar aizvadīto gadu.

Japānas un Zviedrijas kopuzņēmumus šos zaudējumus skaidro ar zemo pieprasījumu pēc tradicionālajiem mobilajiem tālruņiem. Piemēram, uzņēmuma ražotie Xperia viedtālruņi veido 80% no tās pārdoto ierīču apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Ericsson Latvijā zaudē pozīcijas mobilo telefonu tirgū

Juris Kaža [email protected], 12.06.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ericsson (tagad Sony-Ericsson) telefoni strauji zaudē savas pozīcijas Latvijas tirgū un galvenais iemesls esot kompānijas mārketinga politikas neskaidrības - tā ziņo lielākie telefonu pārdevēji. Sony-Ericsson Ziemeļvalstu reģiona menedžeris Rodžers Bulanders sa(Roger Bolander) atzina, ka sakara ar Ericsson koncerna lielajiem zaudējumiem, taupības nolūkos samazinātas kopuzņēmuma aktivitātes Latvijā un Baltijā. Zināmas grūtības arī bijušas ar telefonu saražošanu un piegādi, jo pieprasījums visos tirgos īslaicīgi pārsniedzis ražošanas jaudu, Tomēr R. Bulanders uzsvēra, ka Sony-Ericsson drīzumā atgūšot zaudēto. Dīleru pārstāvji teica, ka pēdējos mēnešos likvidēta Sony-Ericsson vietējā un reģionālā mārketing organizācija un samazinātas vietējā - tādēļ ātra - servisa iespējas. Šādos apstāklos Trodeks tirdzniecībā jaunpārdoto Ericsson telefonu īpatsvars noslīdējis uz 1 % šī gada maijā no 3,5 % martā un 4 % jaunpārdoto telefonu 2001. gada maijā, ziņoja Trodeks realizācijas daļas vadītāja Evija Vējiņa. Savukārt mobilo telefonu veikalu tīklā Dual reklāmas un mārketing daļas vadītāja Dace Škrabe teica, ka Dual tirdzniecībā jaunpārdoto Ericsson telefonu skaits pēdējā laikā noslīdējis zem viena procenta. Kā ziņo Latvijas mobilais telefons, arī lietošanā esošo Ericsson markas telefonu dala nedaudz sarukusi, no 11,3 % 2001. gada jūnijā līdz 8.4 % šī gada 1. jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas telekomunikāciju iekārtu gigants Ericsson ceturtdien apstiprinājis, ka pārdos savu daļu mobilo tālruņu kopuzņēmumā Sony Ericsson kompānijai Sony par 1,05 miljardiem eiro, ziņo thelocal.se.

«Sony iegūs Ericsson piederošos 50 procentus akciju Sony Ericsson... padarot mobilo tālruņu biznesu par pilnībā Sony piederošu meitas uzņēmumu,» teikts Ericsson paziņojumā.

Japāņu-zviedru grupa tika izveidota 2001. gadā. Tā ir kļuvusi par sesto lielāko spēlētāju globālajā tirgū.

Savā paziņojumā Ericsson norāda, ka mobilo tālruņu tirgus pēdējo desmit gadu laikā ir mainījies dramatiski, pārslēdzoties uz viedtālruņiem.

Ericsson vadītājs Hanss Vestbergs desmit gadus veco kopuzņēmumu nodēvējis par perfektu tam laikam, kad tas tika izveidots, bet šķiršanās esot loģisks solis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV" un "Sony Ericsson" šogad sadarbosies "MTV Europe Music Awards"

, 27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Networks International" ir gods paziņot, ka 2007. gada "Europe Music Awards" (EMA) ceremonijas sagatavošanā MTV sadarbosies ar "Sony Ericsson".

Rīga, 2007.gada 27.jūnijā: Šī gada 1. novembrī Minhenē (Vācija) notiks jau 14. "MTV Europe Music Awards" ceremonija, kuras stratēģiskais sadarbības partneris šogad būs globālais telekomunikāciju milzis "Sony Ericsson".

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad būs vairākas inovatīvas aktivitātes, kuras varēs izmēģināt ikviens datora, TV, un mobilā tālruņa wap lietotājs. Šī sadarbība sniegs "Sony Ericsson" jaunas iespējas attīstīt savu zīmolu un sasniegt patērētāju integrētā veidā caur MTV digitālajām platformām visā pasaulē, kas pilnībā atbilst jaunajai "Sony Ericsson" darbības stratēģijai mūzikas jomā. Mūzikas un tehnoloģiju sintēze ir neatņemama mūsdienu jaunās paaudzes ikdienas dzīves sastāvdaļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauniešu vidū ļoti populāri ir biznesa klases telefoni, liecina pēc SIA Zetcom pasūtījuma veiktais pētījums par Latvijas jauniešu attiecībām ar modernajām tehnoloģijām.

Aptaujas dalībnieku lietoto telefonu top 10:

1. Nokia 6020

2. Nokia6233

3. Nokia6230

4. Sony Ericsson K750i

5. Nokia 6060

6. Nokia 6111

7. Nokia 6610i

8. Sony Ericsson T610

9. Sony Ericsson Z530i

10. Nokia N73

Līdzīgus rezultātus uzrāda arī dati par Amigo tīklā lietotajiem telefoniem. Lielākā daļa Amigo lietotāju ir jaunieši, ar vidējo vecumu aptuveni 20 gadi.

Amigo tīklā lietoto telefonu top 10:

1. Nokia 6070

2. Sony Ericsson K750i

3. Nokia 6233

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tālruņu ražotājs Sony otrdien elektronikas izstādē Lasvegasā laidis klajā savu pirmo mobilo tālruni bez Sony Ericsson zīmola, iezīmējot simbolisku noslēgumu kompānijas desmit gadu sadarbībai ar Zviedrijas telekomunikāciju gigantu, raksta thelocal.se.

Ericsson, kas telefonus sāka ražot 1878. gadā, vārds vairs nav atrodams uz viedtālruņa ar nosaukumu Sony Xperia S.

Zīmola maiņa ir rezultāts Sony lēmumam iegādāties Ericsson pusi no partnerības pagājušā gada oktobrī par 1,05 miljardiem eiro.

Šķiršanos paredzēts oficiāli noslēgt līdz janvāra beigām.

Japāņu - zviedru grupas spēkus apvienoja 2001. gada oktobrī.

Neskatoties uz ievērojamiem finansiāliem kāpumiem un kritumiem, Sony-Ericsson kopuzņēmums kļuva par sesto lielāko spēlētāju globālajā tirgū.

Sony nopirka Ericsson daļu 2011. gadā ar mērķi koncentrēties uz viedtālruņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksus prece nav tikai kāda noteikta kvalitatīva lieta – tas ir pircēja ceļojums izcilā apkalpošanā, lai pie tās tiktu

Šādas preces nevar nopirkt lielveikalā, tās ir unikālas un kalpo daudzām paaudzēm. «Vajadzīgi gadi, lai izveidotu luksus zīmolu. Jābūt ļoti uzmanīgam, to darot. Pats galvenais – noturēt produkta un klientu apkalpošanas kvalitāti, kā arī saredzēt jaunas iespējas, vienlaikus iekļaujoties zīmola rāmjos,» stāsta Džons Stīvensons (John Stevenson), britu luksus mārketinga eksperts, dzīvesstila kompānijas Holland&Holland VIP klientu attiecību vadītājs. Katram cilvēkam ir atšķirīgas prasmes, un nereti amatnieks nevēlas komunicēt ar klientiem, bet gan darīt to, kas viņam vislabāk patīk un padodas – izgatavot konkrēto produktu. Tāpēc viņam vajadzīgi palīgi, kas nodarbojas ar citām lietām – klientu apkalpošanu, mārketingu utt. «Veidojot luksus preču mārketingu, īpaša uzmanība jāpievērš ilgtspējai, kvalitātei un sajūtām, ko produkts sniedz,» uzskata Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore īpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākajam bezvadu tīklu sistēmu ražotājam Ericsson otrajā ceturksnī peļņa samazinājusies par 70% līdz 1.9 miljardiem Zviedru kronu (141.2 miljoniem latu), vēsta Bloomberg.com.

Arī Ericsson akciju vērtība nokritusies par 7.9%.

Savukārt uzņēmuma apgrozījums otrajā ceturksnī palielinājies par 2% līdz 48.5 miljardiem Zviedru kronu (3.603 miljardiem latu).

Arī turpmāk Ericsson turpinās samazināt darbības izmaksas, norādīja uzņēmuma izpilddirektors Karls Henriks Svanbergs un atzina, ka bezvadu tīklu sistēmu tirdzniecības apjomi arī gada otrajā pusē paliks piezemētāki. Pašreiz Ericsson samazina darba vietu skaitu par četriem tūkstošiem, bet Sony Ericcson ieplānojis samazināt divus tūkstošus darba vietu.

Šā gada otrais ceturksnis ir jau ceturtais pēc kārtas, kad Ericsson ziņo par peļņas samazināšanos. Ilgstoša peļņas samazināšanās skaidrota ar Ziemeļamerikas un Eiropas patērētāju tēriņu samazināšanos, kā arī ar Sony Ericsson telefonu tirdzniecības apjomu kritumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Ericsson noliedz aiziešanu no mobilo telefonu biznesa

, 24.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedru kompānija Ericsson noliegusi izskanējušās ziņas, ka tā grasoties pārdot savas daļas mobilo telefonu ražošanas kopuzņēmumā Sony Ericsson.

Kopuzņēmumā Ericsson pieder puse akciju, ziņo electronista.com. Ericsson pārstāvji atspēkojot izskanējušās baumas uzsver, ka attiecības ar Sony esot stabilas, un saistības pret savu Japānas partneri tikšot pildītas.

Baumas par Ericsson vēlmi izstāties no projekta pastiprinājuši kopuzņēmuma vājie rezultāti gada sākumā. Sony Ericsson šī gada pirmajā ceturksnī piedzīvo strauji pieprasījuma mazināšanos pēc mobilajiem telefoniem, kas radīšot 465 līdz 533 miljonus ASV dolāru zaudējumus kompānijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad globālais mobilo telefonu tirgus saruks par vismaz 10%. Tā norādījis pasaulē ceturtais lielākais mobilo telefonu ražotājs Sony Ericsson, raksta aģentūra Reuters.

"Mēs uzskatām, ka tirgus šogad saruks par vismaz 10%," sacījusi Sony Ericsson pārstāve Merana Vriglija (Merran Wrigley).

2008. gada ceturtajā ceturksnī Sony Ericsson prezidents Diks Komijama (Dick Komiyama) prognozēja, ka šogad mobilo telefonu tirgus saruks par vismaz 5%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Sony Xperia 10 II" ir šaurāks nekā vairums konkurentu, taču piedāvā gana lielu ekrānu un iespēju to viegli sadalīt divās daļās.

Tālā pagātnē palikuši tie laiki, kad "Sony" ražoja vienus no iekārojamākajiem tālruņiem. Plāni, spīdīgi, vieni no pirmajiem ūdensdrošajiem. Pēc pamatīgā atkritiena, japāņi cenšas izkārpīties no bedres, un pavisam nesen izrādīja jaunākos lolojumus – "Xperia" sērijas modeļus "1 II" un "10 II". Pirmais "DB.lv" rīcībā nonāca vidējās klases pārstāvis "Xperia 10 II".

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 8 punkti no 10)

Jaunā "Sony" ierīce patiks nelielo telefonu kārotājiem. Sen nebija nācies lietot tik slaidu telefonu, ar kuru ir tik parocīgi darboties vienā plaukstā. Pat neraugoties uz to, ka "Xperia 10 II" ir gana plašs 6 collu displejs. Ērtuma pamatā ir "Sony" pirms dažiem gadiem pieņemtais lēmums izmantot ekrānus ar 21:9 malu attiecību, kā rezultātā telefons ir šķietami nesamērīgi garš, toties šaurs. 6,9 centimetru platums ir nepilnu centimetru mazāk par vidusmēra viedtelefona "vidukļa apmēru", taču ikdienas lietošanā tas ir ļoti jūtams. Tāpat kā 151 grama svars, kura dēļ japāņu darinājums šķiet neparasti viegls un gaisīgs. Tas arī atbilst IP68 ūdens izturības standartam, kas ļauj ierīcei pusstundu peldēt pusotru metru dziļi saldūdens tilpnē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc 17. maijā Stokholmā Bite grupas parakstītā līguma ar Ericsson par 5G tehnoloģiju piegādi ir skaidrs, ka jau drīzumā telekomunikāciju kompānijas privātajiem klientiem būs iespēja izmantot visas 5G priekšrocības. Par to, kādas perspektīvas ir biznesam, Dienas Bizness jautāja Bite Latvija ģenerāldirektoram Kasparam Bulam.

Ko nozīmē nupat noslēgtais līgums ar Ericsson? Tās ir 5G apraides kastītes vai arī programmatūra un viņu veselas dienas garumā aprakstītās iespējas, programmatūra un izgudrojumi, tostarp Bites klientiem?

Jā, tie pirmajā mirklī ir dzelži, aprīkojums, kas nodrošinās 5G tīkla radīšanu. Pats līgums ir gan par 5G tehnoloģijas ieviešanu, nodrošināšanu, gan arī esošo iepriekšējo paaudžu sistēmu atjaunošanu uz Ericsson tehnoloģijām. Ericsson kopš 17. maija ir Bites ģenerālais partneris.

Dienas garumā mediju pārstāvjiem Ericsson inženieri stāstīja par tehnoloģijām un iespējām, tostarp par iespējām uzņēmējiem. Kā būs ar šīm tehnoloģijām – ostām, noliktavām, raktuvēm, loģistiku?

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Sony akcijas cena nokrīt līdz zemākajam līmenim pēdējā 31 gada laikā

Ritvars Bīders, 11.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc tam, kad kompānija Sony paziņoja par rekordlielajiem 2011. gada zaudējumiem 5,7 miljardu ASV dolāru apmērā, Sony akcijas cena Tokijas biržā samazinājās par 6,7% līdz 1 132 jēnām (7,71 Ls), kas ir zemākais līmenis pēdējā 31 gada laikā.

Kā vēsta BBC, Sony ar zaudējumiem strādā jau pēdējos četrus gadus, taču šo gadu kompānija paredz pabeigt ar peļņu. Tomēr investori gan nedomā, kompānijai izdosies sasniegt plānoto.

«Sony ir daudz problēmu, un jaunais prezidents līdz šim nav spējis radīt skaidru plānu tam, kā optimizēt kompāniju,» norāda Fukoku Capital Management eksperts Juki Sukarai.

Sony televizoru bizness, kas iepriekš bija viens no lielākajiem kompānijas dzinējspēkiem, ir smagi cietis no pieaugošās konkurences un krītošajām cenām. Šī Sony divīzija strādā ar zaudējumiem jau astoņus gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony nāks klajā uzreiz ar diviem ieročiem, lai cīnītos ar elektronisko grāmatu lasītāja līdera Amazon e-grāmatu Kindle2, ziņo Business Week.

Kompānija Sony paziņoja, ka jau 25. augustā pārdošanā nonāks divas e-grāmatas - Sony Reader Pocket Edition, kura cena būs 199 USD un Sony Reader Touch Edition - 299 USD.

Sony Reader Touch Edition ir vienā cenā ar Amazon produktu Kindle2, bet tam būs pieskārienjūtīgs ekrāns, kas ļautu lapaspuses pāršķirt ar vieglu pirksta kustību.

Savukārt eksperti uzskata, ka tehnoloģiski vienkāršākais Sony Reader Pocket Edition, kas maksās 100 USD mazāk nekā Kindle2 šajos ekonomiskajos laikos varētu izrādīties lielāks konkurent Kindle2 nekā Sony Reader Touch Edition.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Tālruņu ražotājs Sony Ericsson atgriezies pie peļņas

Lelde Petrāne, 21.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas - Japānas Sony Ericsson, pasaulē piektais lielākais mobilo tālruņu ražotājs, paziņojis, ka gan pagājušā gada ceturtajā ceturksnī, gan visā gadā kopumā strādājis ar peļņu, ziņo swedishwire.com.

Sony Ericsson, kas pieder Zviedrijas kompānijai Ericsson un Japānas grupai Sony Corp, kļūst arvien grūtāk konkurēt ar viedtālruņiem, piemēram, iPhone.

Tālruņu ražotāja tīrā peļņa ceturksnī bijusi 8 miljoni eiro. Tajā pašā laika posmā pirms gada tas cieta 167 miljonu eiro zaudējumus. Pagājušā gada ceturtais ceturksnis bijis ceturtais pēc kārtas, kad tālruņu ražotājs guvis peļņu.

Taču ieņēmumi trīs mēnešos, kas noslēdzās 31.decembrī, sarukuši par 13% līdz 1,53 miljardiem eiro.

Gadā kopumā Sony Ericsson tīrā peļņa sasniegusi 90 miljonus eiro. 2009.gadā tālruņu ražotājs strādāja ar 836 miljonu eiro tīrajiem zaudējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Izbrāķē ziemeļvalstu mobilos telefonus

Juris Kaža [email protected], 12.05.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas lielākā kantora un administratīvo darbinieku arodbiedrība ka neatbilstošus veselības, lietošanas ērtības un dabas aizsardzības standartiem izbrāķējusi vairākus pazīstamus Nokia un Sony Ericsson mobilos telefonus. Tas izriet no arodbiedrības TCO laboratorijas TCO Development ziņojuma. Ziņojuma teikts, ka laboratorija, kas parasti testē elektroniku un kantora iekārtas, ar ko saskaras TCO biedri, izbrāķējusi 19 no 25 telefonu modeļiem, ko tā iegādājusies testēšanai. To starpā ir četri populāri Nokia un seši Sony Ericsson modeļi, kā arī trīs Samsung telefoni un vienīgais t.s trešās paaudzes (3G) telefons, kas arī darbojas parastā GSM tīklā. To ražojis Japānas NEC. Starp izbrāķētajiem telefoniem ir biznesa klases modeļi Nokia 6600, Sony Ericsson P900, P800 un T68i. TCO testētāju atzinību iegūst tikai viens LG, viens Motorola, divi Panasonic un divi dažādi telefoni, kas nes operatora Vodafone preču zīmi. Vienu ražojis Francijas Sagem, bet otru – japāņu Sharp. Kā raksta zviedru biznesa avīze Dagens industri (DI), Sony Ericsson ziemeļvalstu tirdzniecības menedžeris Pērs Alkstēns (Per Alksten) iebilst pret TCO testos izmantotajiem standartiem. P. Alkstēns norāda, ka visi Sony Ericsson modeļi atbilstot Pasaules veselības organizācijas izstarojuma standartiem. Savukārt Nokia pārstāvis atteicās komentēt testus, taču piebilda, ka nav saprotams, kādi kritēriji izmantoti, raksta DI.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony Ericsson iepazīstina ar jaunu zīmolu Xperia, kā arī telefonu XPERIAX1, kas ir aprīkots ar operētājsistēmu Windows Mobile 6, ziņo Pcmag.

Tālrunis XPERIA X1 aprīkots ar 3 collu platu VGA ekrānu un pilnu QWERTY tastatūru (visas datora tastatūras pogas). Tam ir 3,2 megapikseļu fotokamera, un augsta izšķirtspēja - 800 x 480. Telefonam ir ari pieskāriena jūtīgs ekrāns, un daudzas citas funkcijas.

"XPERIA pārstāv pirmo zīmolu, kas pilnībā ir radies uzņēmumā SonyEricsson. Tas parāda mūsu redzējumu par aktīvu sakaru iespējām. Šis zīmols un paziņojums par tālruni X1 turpmāk nostiprinās kopējo SonyEricsson zīmolu un novietos mūs mobilās konverģences pirmajā rindā," sacīja uzņēmuma SonyEricsson mārketinga vadītājs Dī Duta (Dee Dutta).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Luksusa auto tirgū līdera maiņa

Lato Lapsa, Kristīne Bormane, pietiek.com, speciāli Db, 16.02.2018

Pēc ilgiem gadiem pirmoreiz vērojama arī līdera maiņa: pirmoreiz par populārāko jauniegādāto luksus auto Latvijā BMW modeļu X5, X6 un to variāciju vietā ir kļuvis cits SUV auto – Mercedes Benz GLE 350 D 4Matic.

Avots: mbusa.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Pēc ilgiem gadiem vērojama arī līdera maiņa: pirmoreiz par populārāko jauniegādāto luksus auto Latvijā BMW modeļu X5, X6 un to variāciju vietā ir kļuvis cits SUV auto.

Ja 2016. gadā Latvijā no jauna reģistrēto un valstī palikušo jauno luksusa automašīnu skaits no 850 gadu iepriekš samazinājās līdz nepilniem septiņiem simtiem, tad pērn tas atkal ir pieaudzis gandrīz līdz tūkstotim, piektdien, 16.februārī raksta laikraksts Dienas Bizness.

Luksus auto tirgus ziedu laiki Latvijā bija 2007. gadā - pēdējā gadā pirms krīzes, kad tika iegādātas aptuveni 1700 luksus automašīnas – tātad par tūkstoti vairāk nekā pērn. Tad iecienītāko luksus automašīnu desmitniekā pirmo pozīciju pārliecinoši ieņēma BMW X5 ar kopumā 434 pirmoreiz reģistrētām 2005.-2007.gada izlaiduma automašīnām. Sekoja Audi Q7 ar 148, Porsche Cayenne ar 122 un Mercedes Benz S500 ar 81 auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Tehnoloģiju apskats: Sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR

Jānis Vēvers, 17.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vieglā sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR ļauj parādīt citiem, kā pasaule izskatās tieši no tava skatupunkta

Kompaktās un izturīgās sporta videokameras ne vien radījušas dzīvotspējīgu tirgus nišu, bet arī mainījušas veidu, kā cilvēki iemūžina un dalās ar saviem piedzīvojumiem – proti, nofilmējot visu pieredzēto no sava skatupunkta. YouTube kanāls mudž no ierakstiem, kuri dod iespēju izdzīvot traukšanos lejup no kalna ar slēpēm, lēkšanu ar izpletni vai pasaules apjūsmošanu no debesskrāpja smailes, pat nepieceļoties no mīkstā dīvāna, jo kāds to visu ir nofilmējis ar ķermenim piestiprinātu kameru, tādu kā Sony Action Cam FDR-X1000VR.

Šī kamera uz līdzinieču fona izceļas ar interesantu un ļoti noderīgu pievienoto vērtību – rokas apsēju ar iestrādātu ekrānu, kas ne vien ļauj attālināti vadīt kameru, bet arī skatīties, ko tā filmē.

Komentāri

Pievienot komentāru