Datoru Drošības tehnoloģijas, kas pārstāv antivīrusu kompāniju Kaspersky Lab norda, ka lai turpinātu veiksmīgi maldināt lietotājus, spameriem nepārtraukti nākas izdomāt jaunus paņēmienus, kā pasniegt reklāmas informāciju. Kā pēdējās populārākās ēsmas tikušas pielietotas Google un Olimpisko spēļu tematikas, ziņo kompānija SurfControl. „Spameriem pastāvīgi nākas izgudrot jaunus paņēmienus kā apmānīt gala lietotājus, - saka Sjūzena Larsona (Susan Larson), SurfControl pārstāve. - Tādēļ kompānijām ir svarīgi iegūt informāciju pa jaunajām viltībām, tikko tās ir parādījušās”. Ziņojums, kas attiecas uz Google, pirmo reizi tika saņemts šajā nedēļā. Tajā tiek piedāvāts ielādēt pārlūkprogrammas instrumentu paneļa jaunu versiju, kas nobloķē popup-reklāmas un spyware-moduļus. Atsauce, saprotams, ved uz inficēto failu. Kā minimums, divi vēstules aspekti norāda uz tās neīstumu: pirmkārt, kā nosūtītājs tiek izmantots izdomāts vārds, otrkārt, atsauces ip-adrese ved uz saitu, kas nodarbojas ar apšaubāmas literatūras pārdošanu. SurfControl arī ir paziņojusi, ka spameri aizvien biežāk vēstulēs iebūvē attēlus ar vēstījuma tekstu, pierastās HTML izmantošanas vietā. Tas viņiem ļauj apiet daudzas mūsdienīgas pasta kontenta filtrācijas sistēmas. Kas attiecas uz Olimpiskajām spēlēm, tad šajā gadījumā spameri izmanto informāciju par kādu no sacensību rezultātiem vai komandu izvietojumu pēc izcīnītajām medaļām kā vēstules galveno daļu. Bet tālāk tiek norādīta atsauce uz „olimpisko sponsoru” – kas šajā gadījumā ir viagra.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra