Iepriekšējās Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) mājas lapas risinājums bija tehniski novecojis un nenodrošināja nepieciešamās iespējas, tajā skaitā dažāda formāta informācijas ievietošanu. Turklāt iepriekšējā veidolā tā bija kļuvusi lietotājiem grūti pārskatāma, neērta, kā arī tai bija ļoti novecojis dizains kopš 2002.gada, DB skaidro SPRK pārstāve Daina Eglīte.

Viņa norāda, ka SPRK saņēma arī lietotāju sūdzības, ka grūti atrast nepieciešamo informāciju. Tādēļ tika nolemts pilnveidot mājas lapas struktūru, satura pārvaldību un dizainu.

Jaunajā versijā pamatā ir mainīts informācijas izkārtojums, strukturējot to trīs grupās – «Lietotājiem», «Komersantiem», «Par SPRK». «Viena no regulatora šī brīža prioritātēm ir uzlabot komunikāciju ar iedzīvotājiem un pakalpojumu sniedzējiem. Ērti un viegli atrodama informācija interneta mājas lapā ir viens no veidiem, kā uzlabot sabiedrības informētību  par regulatora darbu,» norādīja D. Eglīte.

Mājas lapas struktūras, dizaina un satura pārvaldības sistēmas pilnveidošanu veica SIA 3,14 par kopējo summu 2950 Ls (bez nodokļiem).

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra