Krievijas reklāmas tirgus 2002. gadā ir pieaudzis par 51%, to paziņojusi ir Russian Advertising Agencies Association (RAAA), sasniedzot 2,68 miljardus ASV dolāru. Tagad Krievija ir 10 lielāko Eiropas reklāmas tirgu vidū. Visstraujāk reklāma tirgus ir attīstījies televīzijā, kur pieaugums ir par 76%, sasniedzot 900 miljonus ASV dolāru. Reklāmu palielināšanos ir sekmējis pagājušā gada saimnieciskais pieaugums valstī par 4%. Tas vietējiem uzņēmējiem ir ļāvis vairāk atvēlēt līdzekļus reklāmas vajadzībām. Lielākais reklāmas devējs Krievijā ir Maskavas dzērienu tirgotājfirma Wimm-Bill-Dann. Tiek prognozēts, ka 2003. gadā reklāmas tirgus varētu vēl pieaugt par 41%. Salīdzinoši Krievijas reklāmas izdevumi uz vienu iedzīvotāju ir nelieli, pēc Wall Street Journal (WSJ) datiem tie ir 19 ASV dolāri, kur ASV reklāmai izdod 500 ASV dolārus uz vienu iedzīvotāju. Reklāmas tirgus daļa Krievijas kopējā saimnieciska darbībā ir ievērojami mazāka nekā citās attīstītajās valstīs. Tikai 1/5 daļa summas tiek izlietota lētiem plakātiem un reklāmas materiāliem, kur attiecīgi starptautiskajā tirgū tas ir krietni vairāk. Avots: www.wirtschaftsblatt.at