Gan iedzīvotāji, gan uzņēmumi aizvien biežāk izvērtē mobilo sakaru operatoru piedāvājumus, un liela nozīme šobrīd ir piedāvātajiem sarunu tarifiem. Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis ceturtdien žurnālistiem paskaidroja, ka jau pašlaik aizvien vairāk iedzīvotāju un uzņēmumu izmanto numura saglabāšanas pakalpojumu, kas lietotājiem ļauj mainīt operatoru, saglabājot mobilā telefona numuru.
Turklāt ekonomiskā situācija to veicina, jo iedzīvotāji un uzņēmumi aizvien vairāk aizdomājas par saviem telekomunikāciju pakalpojumu rēķiniem. Operators ir arī konstatējis, ka Tele2 tīklā ir pieaudzis norunāto minušu apjoms, bet rēķinu apjoms ir samazinājies. Saņemto zvanu apjoms, kas tiek veikts no ārvalstīm, ir samazinājies.
Turklāt, lai gan ir palielināts PVN, Tele2 vadība ir pieņēmusi lēmumu, ka priekšapmaksas sarunu kartes Zelta Zivtiņa sarunu tarifi netiek paaugstināti, bet taisni pretēji tie tiek samazināti. Savukārt Tele2 pēcapmaksas sarunu tarifiem un mobilajam internetam ir piemērota paaugstinātā PVN. Tele2 vadība arī pieļauj, ka minēto iemeslu dēļ turpmāk varētu pieaugt Zelta Zivtiņa lietotāju skaits.
Tele2 pēc klientu skaita ir lielākais mobilo sakaru operators Latvijā, šobrīd operatoram ir vairāk nekā 1.1 miljons klientu, no kuriem vairāk nekā 700 tūkstoši jeb 2/3 no kopējā Tele2 klientu skaita lieto tieši priekšapmaksas mobilo sarunu karti Zelta Zivtiņa.