Tehnoloģijas

Tele2 brīdina 13. jūlijā neatjaunot «zivtiņas»

Juris Kaža [email protected], 12.07.2002

Jaunākais izdevums

Tele 2 brīdina priekšapmaksas kartīšu Zelta Zivtiņa pakalpojuma lietotājus naktī no 13, uz 14. jūliju necensties atjaunot savas «zivtiņas» sakarā ar uzskaites sistēmas modernizāciju. Šinī laikā arī nevarēs aktivizēt jaunas Zelta zivtiņas, teikts Tele2 paziņojumā. Jauno uzskaites sistēmu modernizēs visi trīs Tele2 mobilo sakaru operatori Baltijas valstīs vienlaicīgi. Pēc modernizācijas būs pieejami jauni pakalpojumi, tostarp kartītes atlikuša avansa parādīšana uz mobila telefona displeja, vēsta Tele2. Sistemas modernizēšana ilgs no 13. jūlija vakara lidz 14. jūlija rītam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2 AB grupa paziņojusi, ka būtiski paplašina sava informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju (IT&T) ārpakalpojumu centra Tele2 Shared Service Center darbību Latvijā. Turpmāk Tele2 Shared Service Center bez IT&T pakalpojumiem nodrošinās arī finanšu pārvaldību, kas līdz šim bija Tele2 AB grupas viena no darbības funkcijām Zviedrijā.

Tele2 Shared Service Center 460 darbinieki birojā Rīgā nodrošina IT&T pakalpojumus visiem Tele2 AB grupas uzņēmumiem deviņās valstīs – Austrijā, Horvātijā, Igaunijā, Kazahstānā, Latvijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā.

«Mūsu mērķis ir Tele2 Shared Service Center izveidot par multifunkcionālu ārpakalpojumu centru, un finanšu pārvaldības funkcijas pievienošana ir būtisks solis šī mērķa sasniegšanā. Esmu pārliecināta, ka kopīgiem spēkiem ar Latvijas EY ekspertiem mēs izveidosim pasaules līmeņa finanšu ārpakalpojumu centru,» saka Tele2 AB grupas finanšu direktore Alisone Kirkbī (Allison Kirkby).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2 ir pārtraucis līgumus un Zelta Zivtiņa priekšapmaksas karšu piegādi A/S Preses Apvienība/SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts.

Kā informē kompānija, Tele2 šādi ir spiests rīkoties, jo minētie mazumtirgotāji netika reaģējuši uz savstarpējos līgumos noteiktajā kārtībā izteikto pieprasījumu pārtraukt iekasēt no klientiem „apkalpošanas” maksu 10 santīmu apmērā par priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem.

Zināmu laiku Narvesen, Preses Apvienība un Plus Punkts tirgos to krājumos esošās Zelta Zivtiņas kartes, tomēr Tele2 joprojām aicina iegādāties Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartes vietās, kur papildus maksa netiek iekasēta: Tele2 Klientu apkalpošanas centros, pie Tele2 dīleriem vai elektroniski mājas lapā www.zeltazivtina.lv, internetbankās un izmantojot pakalpojumu Zelta īsziņa, kā arī lielveikalos un citās tirdzniecības vietās, kur redzama Zelta Zivtiņas uzlīme. Izmantojot Zelta īsziņu un internetbanku pakalpojumus, klienti saņem par 5% vairāk naudas sarunām, turklāt no 15. maija Tele2 piešķir papildus 10% bonusu arī visiem tiem klientiem, kuri Zelta Zivtiņas karti papildina Tele2 Klientu apkalpošanas centros un pie dīleriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai noturētos strauji mainīgās nozares priekšgalā, Tele2 grupa ieviesīs jaunu uzņēmuma darbības stratēģiju, piesaistot partnerus un izveidojot jaunas darbības jomas uzņēmuma IT un tīkla sistēmu infrastruktūrā.

Šo izmaiņu ietvaros vairākas Tele2 Shared Service Center (Tele2 SSC) funkcijas tiks nodotas partneriem, ļaujot Tele2 fokusēties uz lielāku automatizāciju un digitalizāciju uzņēmumā. Izmaiņas stāsies spēkā pēc pārejas perioda, 2018. gada 1. maijā.

Tele2 SSC vēl aizvien būs svarīga Tele2 grupasIT stratēģijas sastāvdaļa, taču tiks veiktas izmaiņas tā darbībā. Projektu kontrole un stratēģija paliks Tele2 pārvaldībā, taču vairāki ar IT saistīti pienākumi tiks nodoti Tele2 partneriem,lai izmantotu viņu darbības mērogu, pieredzi un ekspertīzi. 285 no esošajiem Tele2 SSC darbiniekiem tiks aicināti turpināt savu karjeru pie Tele2 izvēlētiem stratēģiskajiem partneriem. Būtiski akcentēt, ka šo pārmaiņu dēļ darbinieki netiks atlaisti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 no 1.jūlija veiks fiksēto tarifu pakalpojumu cenu paaugstināšanu 5,45% līdz 16,9% apmērā, liecina kompānijas priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstīts paziņojums klientiem.

Paziņojumā, kas publicēts arī uzņēmuma mājaslapā, uzskaitīti Tele2 sasniegumi, pieminēts lieliskais serviss, visplašākais pārklājums ātram mobilajam internetam Latvijas reģionos un tikai paziņojuma beigās aiz informācijas, ka no 1.jūlija tiek samazinātas viesabonēšanas cenas, pieminēts par jaunām cenām tarifu plāniem Nr.3, Nr.5 un Zelts.

Salīdzinot esošos tarifus ar plānotajiem, Nozare.lv aprēķini liecina, ka tarifu plāns Nr.3 sadārdzināsies par 16,9%, Nr.5 - par 12,37%, bet Zelts - par 5,45%. Operators vēstulē klientiem nav norādījis, ka tarifi tiks pacelti, bet samazinātiem burtiem vēstules beigās devis iespēju atkāpties no līguma bez sodanaudas līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai, iesniedzot rakstisku iesniegumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 gada trīs ceturkšņos strādāja ar 967 milj. zviedru kronu (73,3 milj. Ls) apgrozījumu, kas ir par 23,7% mazāk nekā pirms gada attiecīgajā laika posmā, liecina Tele2 finanšu pārskats.

Tostarp trešajā ceturksnī Latvijā Tele2 strādāja ar 23,6 milj. Ls apgrozījumu, kas ir par 11% mazāk nekā pirms gada, bet operatora EBITDA radītājs bija 7,5 milj. Ls, kas, salīdzinot ar pērnā gada trešo ceturksni, ir par 16% mazāk.

Tiesa, Tele2 pārstāvis DB atzīmē, ka Tele2 deviņu mēnešu apgrozījums Latvijā latos attiecībā pret pagājušā gada deviņiem mēnešiem ir samazinājies par 14,4%, bet EBITDA rādītājs par 17,6%. Tele2 grupas pārskatā Latvijas rezultāti ir norādīti zviedru kronās, līdz ar to samazinājums latos valūtas svārstību dēļ ir mazāks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas līmenī servisa centru jomā Latvija vairāk konkurē ar Lietuvu; Tele2 Shared Service Center turpinās audzēt darbinieku skaitu

Lai gan publiskajā telpā ir salī- dzinoši maz informācijas par servisa centriem, tomēr šī joma Latvijā attīstās pietiekami strauji un, atverot darba sludinājumu portālus, ir redzams diezgan daudz vakanču. DB uzmanību pievērst šim segmentam aicināja jau iepriekš, piemēram, 02.06.2011. gada publikācijā, un kopš tā laika Latviju par savu mājvietu šajā jomā ir noskatījuši vairāki šāda veida servisa centri. Tai skaitā Statoil Fuel & Retail Biznesa centrs, kas izveidots ar mērķi atbalstīt uzņēmumu, sniedzot tam finanšu, personāla administrācijas un citus pakalpojumus visu astoņu valstu (Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas, Baltijas valstu, Polijas un Krievijas) birojiem, kur pārstāvēts uzņēmums. Priekšrocības servisa centru izveidei ir vairākas, galvenokārt tiek minēts darbinieku strādīgums, profesionalitāte, infrastruktūras pieejamība, izmaksas, kas salī- dzinājumā ar Skandināviju ir zemākas, kā arī ir saprotama mentalitāte un kultūra. Tiesa, reizēm tas izraisa diskusijas uzņēmumu mātes tirgū, ko intervijā DB (04.06.2015.) neslēpa Statoil Fuel & Retail (SF&R) Biznesa centra vadītājs Kristians Simensens Kjernsmo. «Ir bijuši strīdi, sevišķi ar Norvēģijas un Zviedrijas arodbiedrībām, jo paplašināšanās Rīgā faktiski nozīmē zaudētu darba vietu Skandināvijā,» teica K. S. Kjernsmo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Manuprāt, PTAC ir kļūdījies, un arī LMT bija jāuzliek sods par maldinošu komercpraksi saistībā ar zaļā un dzeltenā cilvēciņu reklāmām, tā Banku augstskolas asociētais profesors Jānis Grasis norādījis Jurista Vārdam.

Vienlaikus viņš atzīmē, ka reklāmās bez skaidrojuma patērētājiem ir piemeklēts tarifs, kas ir iespējams ar vismazāko atjaunošanas maksu, tādējādi radot nepamatotu kopiespaidu par patiesajām Zelta Zivtiņas sakaru pakalpojumu izmaksām.

«Manuprāt, šajā gadījumā LMT reklāmā ir maldinoša komercprakse, kas var ietekmēt vidusmēra patērētāju,» saka J. Grasis.

Pēc pirmās LMT sērijas, parādījās Tele2 reklāmas, kurās izmantoti identiski reklāmas tēli, atgādina eksperts, vēršot uzmanību, ka sākotnēji viņš domājis, ka tās ir LMT reklāmas kampaņa, lai arī savāda, bet ieklausoties uzmanīgāk, viņš sapratis, ka tā ir Tele2 reklāma, lai atspēkotu LMT reklāmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu pārtraukuma šopavasar atkal notiks Latvijā un arī Eiropā lielākais bērnu un jauniešu festivāls “Zelta Zivtiņas Čempionāts”.

22. martā, Čempionāts savu 16. sezonu atklāj ar moto “Ko nevar viens, var visa klase!”, aicinot skolēnus aizdomāties par to, cik nozīmīgi ir iestāties par Latvijai un pasaulei svarīgiem jautājumiem – sākot no zaļā dzīvesveida un dabas aizsardzības, beidzot ar dzimumu līdztiesību un aktīvu līdzdalību dažādos sabiedriskajos un politiskajos procesos, lai veidotu ilgtspējīgu sabiedrību.

“Pandēmijas dēļ pēdējie divi “Zelta Zivtiņas Čempionāti” norisinājās savādākā formātā, liekot uzsvaru uz ģimeņu stiprināšanu un vienotību. Šogad ar prieku atgriežamies pie Čempionāta, kādu to ir iepazinuši vairāk nekā viens miljons skolēnu, skolotāju, vecāku, atbalstītāju un organizatoru čempionāta iepriekšējos piecpadsmit norises gados. “Zelta Zivtiņas Čempionāts” ir “Tele2” vērienīgākā un ilggadējākā sociālā iniciatīva, kas ir lieliska platforma, kurā bērniem un jauniešiem parādīt, cik svarīga ir vienota un saliedēta komanda, cik būtiski ir veicināt un attīstīt līderu prasmes, kā arī stiprināt tās vērtības, kas svarīgas demokrātiskai un ilgtspējīgai sabiedrībai. Iedrošināt jauniešus domāt un iestāties par šīm vērtībām un apzināties spēcīgas, vienotas komandas lomu ir īpaši būtiski pašreizējos apstākļos,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bite Latvija radušās aizdomas, ka Tele2 veic balss zvanu ierobežošanu no sava konkurenta Bite Latvija tīkla, atklāja Bite Latvija ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora Tele2 numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, Tele2 klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.

Savukārt Tele2 atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot uzsākusi Bite Lietuva, bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.

Latvijā notiekošo Tele2 skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no Bite Latvija agresīvā telemārketinga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LMT neapmierina LRA lēmums par zaļo un dzelteno cilvēciņu, Tele2 priecājas

Sanita Igaune, 16.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padomes lēmums par O!Kartes un Zelta Zivtiņas reklāmām, rosina LMT rīkoties pretēji likumam, DB brīdina LMT preses sekretāre Elīna Lidere.

LMT uzskata, ka atbilstoši Negodīgas komercprakses aizlieguma likumam Tele2 praktizētā virtuāli aprēķināto faktisko tarifu norādīšana maldina patērētāju, jo norēķinos tiek piemērots ievērojami lielāks uzskaites tarifs. To ir atzinis arī PTAC, liekot Tele2 pārtraukt Zelta Zivtiņas reklāmu, atgādina E.Lidere.

Tomēr Tele2 uzskata, ka LRA Ētikas padome atzinumā ir sniegusi objektīvu izvērtējumu.

O!Kartes reklāmas satur nekorektu un maldinošu informāciju, neprecizitāti, pārspīlējumus un mākslīgi radītas priekšrocības O!Kartei salīdzinājumā ar Zelta Zivtiņu, DB pamatoja Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir piemērojis 4000 Ls naudas sodu mobilo sakaru operatoram Tele2 par negodīgas komercprakses īstenošanu saistībā ar sarunu kartes Zelta Zivtiņas reklāmām. «Uzskatām, ka PTAC šo lēmumu pieņēmis nepamatoti, un to pārsūdzēsim likumā noteiktajā kārtībā tiesā,» DB informēja Tele2 Juridisko un regulēšanas lietu daļas vadītājs Aigars Evertovskis.

PTAC ir izvērtējis Tele2 reklāmas: «Nulles bez rāmjiem, ZZ Savējie, 0 sant. SMS, 0 sant. savienojums, 0 sant. zvani 0 sant. internets, atkal izdevīgāk», vai tās atbilst tiesību aizsardzību reglamentējošo un citu normatīvo aktu prasībām.

Tele2 vēstulē PTAC informē, ka, reklāmā izmantojot mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, tiek reklamētas Zelta Zivtiņas tarifu plāna «Savējie» pozitīvās īpašības. Tele2 neizpratni raisa PTAC viedoklis, ka reklāmās izmantoto «0» simbolu izmērs var radīt tiesību aktu pārkāpumu. Vienlaikus Tele2 pauda PTAC apņemšanos rūpīgi izvērtēt reklāmas materiālos ietvertās informācijas vizuālo uztveri un tās atbilstību attiecīgo normatīvo aktu prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Plus Punkts Zelta Zivtiņas kartes atkal tirgos bez komisijas maksas

, 02.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Plus Punkts ir pieņēmusi lēmumu atcelt komisijas maksu Zelta Zivtiņas priekšapmaksas kartēm.

Visās Plus Punkts tirdzniecības vietās Zelta Zivtiņas kartes atkal var iegādāties par to nominālo cenu, norādīja SIA Plus Punkts tirdzniecības vadītājs Raitis Kvēps. Daudzo tūkstošu Zelta Zivtiņas lietotāju vārdā Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis izteicis prieku par šādu SIA Plus Punkts lēmumu.

Jau ziņots, ka komisijas jeb apkalpošanas maksu Zelta Zivtiņas priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem 10 santīmu apmērā maija sākumā ieviesa vairāki mazumtirgotāji. Tele2 aicināja tirgotājus pārtraukt papildus uzcenojuma pievienošanu nominālajai cenai. Šobrīd uzcenojums Zelta Zivtiņas kartēm joprojām tiek piemērots A/S Preses Apvienība un SIA Narvesen Baltija tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tele2 AB” grupa ir izraudzījusies “Nokia” kā piegādātāju, kas uzstādīs uzņēmumam 5G radio piekļuves tīklu (RAN) Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

“Tele2” kopīgi ar “Nokia” Baltijas valstīs veidos nākamās paaudzes savienojumu infrastruktūru, kas privātpersonām un uzņēmumiem palielinās mobilā interneta ātrumu un uzlabos pārklājumu, kā arī samazinās latentumu jeb aizturi iekārtām un nodrošinās lielāku uzticamību.

“Tele2” par sadarbību ar “Nokia” 5G pamata tīkla veidošanā informēja jau 2021. gada janvārī. Tagad “Tele2” paplašina savas partnerattiecības ar “Nokia”, noslēdzot vienošanos arī par 5G RAN uzstādīšanu Baltijā, vienlaikus arī uzsākot “Tele2” 5G tīkla izvēršanu katrā valstī līdzko tajās tiks iegūts nepieciešamais frekvenču spektrs.

“Mums ir spēcīgs un uzticams partneris, lai īstenotu 5G tīkla ieviešanu Baltijā un kopīgiem spēkiem nodrošinātu nozīmīgu mobilā interneta attīstību katrā valstī. “Nokia” piedāvā pirmšķirīgus risinājumus un modernu aprīkojumu apvienojumā ar lielisku servisu. “Nokia” mums ir bijis lielisks partneris, ieviešot iepriekšējās mobilo tehnoloģiju paaudzes, un mēs ar prieku gaidām šīs partnerības turpinājumu nākotnē,” saka “Tele2” izpilddirektors Baltijā Petrs Masjulis (Petras Masiulis).

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 prezidents: ir sinerģijas iespējas starp LMT un Lattelecom

Sanita Igaune, 03.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globāli sinerģijas iespējas telekomunikāciju jomā ir ticamas un redzamas, tā DB norāda Zviedrijas telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 AB Grupas prezidents un vadītājs Mats Granrīds.

Tīkla attīstība

Šobrīd Tele2 turpina infrastruktūras izvēršanu pārstāvētajās valstīs, piemēram, Kazahstānā, kompānijai ir plāni savu pakalpojumu portfolio un korporatīvo klientu segmentā. Baltijā kopumā Tele2 ir stabilas pozīcijas un M. Granrīds ir apmierināts ar operatora rezultātiem, neslēpjot, ka konkurence ir liela. Lai arī Latvija ir samērā maza valsts, Tele2 ir svarīgas kompānijas pozīcijas šajā tirgū. Arī ekonomiskā situācija Latvijā ir uzlabojusies, tomēr izaugsme nav strauja. Iepriekš daudz tika domāts par izmaksu samazināšanu, tomēr šobrīd būtu jādomā par izaugsmi, kur talkā var nākt inovācijas. Prakse rāda, ka valstīs, kur ir attīstīts telekomunikāciju tirgus, ir pozitīva korelācija arī iekšzemes kopprodukta (IKP) rādītājos, klāstīja M. Granrīds. Globālas tendences liecina, ka mobilo sakaru jomā akcents no balss un īsziņām tiek pārlikts uz datu pārraidi. Tas aizvien vairāk ir redzams arī mobilo sakaru operatoru tarifu plānos. Šāda tendence tiks turpināta arī nākotnē, norādīja M. Granrīds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Zelta zivtiņa tagad derēs visā Baltijā

Juris Kaža [email protected], 27.11.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Priekšapmaksas kartīti Zelta zivtiņa turpmāk varēs izmantot Tele2 tīklos arī Lietuvā un Igaunijā. Atrodoties Lietuvā vai Igaunijā, Zelta zivtiņas lietotājs varēs zvanīt turienes, kā arī Latvijas Tele2 lietotājiem par to pašu tarifu, kā Latvijā, ziņo Tele2. Jaunie lietošanas noteikumi stājās spēkā ar 1. decembri. Tele2 PR projektu menedžere Agnese Strance sacīja, ka pakalpojums darbosies, tikai izvēloties Tele2 tīklu kādā no kaimiņvalstīm. Savukārt zvani uz citām valstīm, arī, piem., no Igaunijas Tele2 numuram Lietuvā, būs par parastiem starptautiskajiem tarifiem. Līdzīgi Tele2 pēcapmaksas pakalpojumu lietotājiem, zivtiņas lietotāji arī saņems ienākošos zvanus Igaunijā un Lietuvā bez maksas. Vienlaikus Igaunijas un Lietuvas Tele2 priekšapmaksas kartīšu lietotājiem būs līdzīgas iespējas zvanīt citās Baltijas valstīs

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora Tele2 zaudējumi sakaru pārtraukuma dēļ būs vairāki simti tūkstoši latu, atzina uzņēmuma komercdirektors Jānis Spoģis.

«Zaudējumu summa pašlaik vēl tiek precizēta, taču tie būs vairāki simti tūkstoši latu,» viņš sacīja.

Pēc Spoģa teiktā, patlaban notiek avārijas izmeklēšana, turklāt Tele2 sācis arī īstenot pasākumu plānu, lai līdzīgus notikumus nākotnē pilnībā izslēgtu. «Mūsu klienti var būt droši par sakariem,» uzsvēra uzņēmuma komercdirektors.

Viņš pastāstīja, ka 14.jūlijā klimata uzturēšanas sistēmas avārijas un tai sekojošā īssavienojuma un pārkaršanas dēļ pulksten 14.30 no ierindas izgāja taisngriežu sistēma, kas nodrošina centrāļu barošanu ar 48 voltu spriegumu. «Temperatūras signalizācija nostrādāja ar aizturi, par ko esam pieprasījuši paskaidrojumus klimata sistēmas piegādātājam,» uzsvēra Spoģis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 no šodienas veiks fiksēto tarifu pakalpojumu cenu paaugstināšanu 5,45% līdz 16,9% apmērā, liecina kompānijas priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstīts paziņojums klientiem.

Salīdzinot līdzšinējos tarifus ar jaunajiem, Nozare.lv aprēķini liecina, ka tarifu plāns Nr.3 sadārdzināsies par 16,9%, Nr.5 - par 12,37%, bet Zelts - par 5,45%.

Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis iepriekš skaidroja, ka cenu korekciju «tikai trīs tarifu plāniem košļājamās gumijas paciņas cenas apmērā, t.i., vidēji par 74 eiro centiem» esot bijis nepieciešams veikt, lai varētu turpināt investīcijas tīklā un lai klientiem piedāvātu jaunākās tehnoloģijas.

No cenu celšanas iegūtie līdzekļi tikšot ieguldīti tīkla investīcijās, uzsvēra Spoģis.

Viņš paskaidroja, ka nozares apgrozījums pēdējo piecu gadu laikā esot samazinājies par gandrīz trešdaļu, pie kā daļēji esot vainojami Eiropas Komisijas noteiktie samazinātie viesabonēšanas un starpsavienojuma tarifi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 apgrozījums ceturksnī – 19,4 milj. Ls, EBITDA samazinās par 6,6%

Sanita Igaune, 18.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2013. gada pirmajā ceturksnī mobilo sakaru operators Tele2 strādāja ar 19,4 milj. Ls apgrozījumu, kas bija par 3,2% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī. Savukārt Tele2 peļņa no pamatdarbības jeb EBITDA bija 6,5 milj. Ls, samazinoties par 6,6%, salīdzinājumā ar to pašu ceturksni 2012. gadā. Tele2 EBITDA rentabilitātes rādītājs pirmajā ceturksnī bija 33,4%.

Tele2 norāda, ka, salīdzinot ar pērnā gada pirmo ceturksni, Tele2 klientu skaits šī gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis par 30 tūkst. Savukārt, salīdzinot ar pērnā gada nogali, kad Tele2 pulcēja 1,043 milj. klientu, pirmajā ceturksnī operatora klientu skaits ir samazinājies par 3 tūkst., jo šā gada 31.martā operatoram bija 1,04 milj. klientu.

Investējot vairāk nekā 1,1 milj. Ls, Tele2 šogad trijos mēnešos turpināja pērn iesākto sakaru tīkla modernizācijas projektu, tādējādi tuvojoties mērķim – nodrošināt ātrgaitas mobilā interneta pārklājumu 95% iedzīvotāju.

Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs atzīmē, ka arī turpmāk Tele2 fokuss būs vērsts uz labākā piedāvājuma kvalitātes un cenas ziņā nodrošināšanu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ «Tele2» veic pirmos mobilā sakaru tīkla un interneta ātruma testus, izmantojot operatora tīklā jau uzstādīto 5 G Ready Nokia Air Scale aparatūru un decembrī izlaisto oficiālo «Nokia» programmatūru, informē «Tele2».

«Tagad «Tele2» infrastruktūrā ir viss praktiski nepieciešamais, lai uzsāktu 5G mobilo sakaru tehnoloģiju darbu. Mūsu rīcībā ir sākotnēji nepieciešamā radiofrekvenču spektra josla. Oktobrī sākām aprīkot bāzes stacijas ar 5G Ready aparatūru un tagad ieguvām arī pēdējo svarīgo komponenti – īpašo «Nokia» programmatūru, kas palīdzēs 5G Ready aparatūrai parādīt uz ko tā spējīga. Jau pirmie testi uzrāda iepriekš neredzētus ātrumus, taču mēs turpināsim slīpēt tehnoloģijas, lai sasniegtu 1 gigabitu sekundē (Gbps),» stāsta «Tele2» valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

«Tele2» izdodas ar tirgū pieejamajām iekārtām uzrādījis tīklā vēl nebijušu ātrumu – 575 megabitus sekundē (Mbps).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz gada beigām mobilo sakaru operators Tele2 plāno atjaunot 6 klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 tūkstošus eiro.

Pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas Jelgavā, tirdzniecības centrā VIVO centrs ir atvērts un tajā ir ieguldīti 40 tūkstoši eiro.

«Līdz šā gada beigām plānojam vēl rekonstruēt mūsu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no mūsu klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu un mums ir svarīgi, lai viņi pie mums justos ērti un gaidīti,» saka Dace Škrabe, Tele2 mazumtirdzniecības direktore.

Tele2 ir mobilo sakaru uzņēmums Latvijā un uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. Tele2 nodrošina Latvijā 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Kopš Tele2 dibināšanas kapitālieguldījumi sakaru tīkla infrastruktūrā un klientu servisā pārsnieguši 260 miljonus eiro. Tele2 ir daļa no Tele2 AB grupas, kas ir viens no augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. Tele2 AB grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Unikālais Tele2 4G auto, kas pārvietojas interneta ātrumā, vienu nedēļu būs pieejams Taxify tīklā. To vadīs Tele2 darbinieki, kas šim nolūkam izgājuši īpašus taksometru vadītāju kursus, informē Tele2 pārstāvji.

Tele2 4G auto Taxify tīklā būs pieejams laikā no 12. līdz 19.jūlijam. Brauciena laikā pasažieri varēs uzzināt par unikālā auto vadības sistēmu un pieejamajiem mobilā interneta ātrumiem Rīgā un ārpus tās, kā arī iepazīties ar Tele2 darbiniekiem, kas ikdienā rūpējās par uzņēmuma tehniskiem un komunikācijas jautājumiem. Kopumā Taxify tīklā apmācības izgāja astoņi Tele2 komandas biedri, kas šajās dienās pārvadās pasažierus.

Kompānijā atgādina, ka unikālais 4G auto radīts, lai interesantā un radošā veidā parādītu sava plašā mobilā interneta tīkla iespējas Latvijas teritorijā. Automobiļa vadības sistēmu, ko kontrolē internets, nevis auto vadītājs, izstrādāja Tele2 sadarbībā ar inženieriem, un tā nemitīgi analizē konkrētajā vietā pieejamo 4G interneta lejupielādes ātrumu. Borta dators konvertē izmērīto interneta ātrumu no megabitiem sekundē uz kilometriem stundā, un attiecīgi automobiļa motora vadības bloks pēc saņemtās informācijas liek attīstīt noteiktu ātrumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais sakaru operators pēc apgrozījuma Vodafone pašlaik ir sarunās ar Zviedrijas operatoru Tele2 par kompānijas biznesa Itālijā pārdošanu Vodafone. Jāpiemin, ka šis nav vienīgais Tele2 aktīvu pārdošanas gadījums; ārzemju mediji ziņo par vairākiem iespējamiem Tele2 biznesa izpārdošanas gadījumiem.

Šā gada jūnijā Tele2 piekritusi sava biznesa Portugālē pārdošanai kompānijai Sonaecom. Šī darījuma izpildei nepiekrīt Vodafone, jo uzskata, ka tas traucēs godīgas konkurences principu ievērošanu.

Reuters raksta, ka pašlaik notiek sarunas starp Vodafone un Tele2, un iespējams, ka tuvākajā nākotnē Tele2 pārdos savus aktīvus arī Itālijā.

Vodafone pašlaik ir vislielākās cerības iegūt Tele2 Itālijas aktīvus, kas spēj nodrošināt fiksēto telefona līniju un interneta pieslēgumu vairāk nekā 2 miljoniem Itālijas iedzīvotāju. Itālijas sakaru operatori Tiscali un Fastweb no cīņas par Tele2 biznesu Itālijā ir izstājušies.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

TELE2 atņem dīlera tiesības vienam no saviem lielākajiem izplatīšanas tīkliem

, 29.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepilnu gadu pēc ekskluzīva līguma parakstīšanas ar vienu no saviem lielākajiem dīleriem SIA "Balttels", operators "TELE2" bez brīdinājuma un oficiāla paziņojuma informējis par noslēgtā līguma laušanu, nenorādot savas rīcības motīvus. SIA "Balttels" līdz šim ir kļuvis par "TELE2" vienu no lielākajiem un veiksmīgākajiem dīleriem, 2006. gadā sasniedzot 1 266 245Ls lielu apgrozījumu.

Operatora "TELE2" prasībām dīleris iztērē ievērojamus līdzekļus.

Sadarbības ietvaros, pildot "TELE2" prasības par veikalu noformējumu atbilstoši standartiem, kā arī realizējot dažādas "TELE2" akcijas un stingri diktētās tirdzniecības politikas vadlīnijas, SIA "Balttels" ir ieguldījusi ievērojamus līdzekļus. Kompānijas "Balttels" ieguldītie finansiālie līdzekļi un izvēlētā darbības stratēģija ir ievērojami palielinājusi operatora "TELE2" abonentu skaitu un nostiprinājusi tās pozīcijas Latvijas tirgū.

Līdz ar līguma laušanu par savstarpējo sadarbību, sākot ar šī gada pirmo septembri "Balttels" tiks izslēgts no operatora "TELE2" dīleru tīkla.

Irina Rage, uzņēmuma "Balttels" darbības vadītāja : "Esam neizpratnē par šādu "TELE2" rīcību, kad bez jebkāda iemesla ar vienu vēstules teikumu tiek paziņots par liela un ļoti apjomīga līguma laušanu, nedodot nekādus papildus paskaidrojumus. Līdz šim sadarbība līguma ietvaros ir bijusi bez jebkādiem starpgadījumiem un savstarpējām pretenzijām, tā bijusi veiksmīga un ļoti progresīva."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc sešiem veiksmīgiem gadiem "Com Hem" un "Tele2" Grupas vadībā līdzšinējais uzņēmuma vadītājs Anders Nilsons (Anders Nilsson) izlēmis atstāt uzņēmumu.

Viņa vietā stāsies iepriekšējais "VEON" biznesa vadītājs un "Telenor Europe" vadītājs Hjēls Mortens Junsens (Kjell Morten Johnsen).

"Tele2" Grupas pašreizējais vadītājs Anders Nilsons jau šī gada sākumā uzņēmuma padomei norādīja, ka apsver iespēju atkāpties tiklīdz tiks izstrādāts pēctecības plāns un atrasts aizvietotājs.

Jaunais "Tele2" Grupas prezidents un izpilddirektors Hjēls Mortens Junsens darbu sāks 15.septembrī. Viņam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze telekomunikāciju nozarē, ieņemot arī vadošos amatus vairākos starptautiskos telekomunikāciju uzņēmumos.

"Pēc "Tele2" apvienošanās ar "ComHem" mums vēl ir priekšā dažādi iekšējie transformācijas procesi, tādēļ esmu ļoti priecīga, ka Hjēls Mortens Junsens ir piekritis pievienoties "Tele2". Viņa plašā līdera pieredze globālajā telekomunikāciju tirgū būs liela vērtība uzņēmumam," saka "Tele2" Grupas padomes priekšsēdētāja Kara Smita-Nustelinga (Carla Smits-Nusteling). "Vienlaicīgi vēlos pateikties Andersam Nilsonam par viņa ieguldījumu "Tele2" attīstībā. Viņa līderība ļāva īsā laikā veikt iespaidīgas izmaiņas uzņēmumā un nodrošināja nozīmīgu vērtību visām ieinteresētajām pusēm."

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tele2 maina savu tēlu

, 26.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā telekomunikāciju kompānija Tele2 mainīs kompānijas zīmolu, un centīsies rast Tele2 grupas kopīgu koncepciju, pēc kuras uzņēmums būs atpazīstams visā Eiropā, ziņo laikraksts Diena.

Līdz šim dažādās valstīs Tele2 veidoja atsevišķus tēlus, taču tagad Tele2 grupa nolēmusi atrast kopīgu koncepciju, pēc kuras uzņēmumu varētu atpazīt visā Eiropā.

Zīmola maiņa veicinājusi mainīt arī kompānijas logo. Tagad Tele2 logo tiks piešķirta slīpa šķautne, un no tā pazudīs divi punkti, kas no abām pusēm ieskāva kompānijas nosaukumu Tele2.

Tele2 mārketinga direktors Latvijā Jānis Spoģis apgalvo, ka galvenais zīmola maiņas mērķis ir izveidot vienotu un viegli atpazīstamu Tele2 tēlu visās valstīs, kurās operators darbojas.

"Brendi attīstās, tāpat arī Tele2. Ar jauno logo mēs gribam parādīt dinamiskumu," piebilda Spoģis. Uzņēmums turpmāk akcentēšot dzelteno krāsu.

Komentāri

Pievienot komentāru