Starptautiskā telekomunikāciju kompānija Tele2 mainīs kompānijas zīmolu, un centīsies rast Tele2 grupas kopīgu koncepciju, pēc kuras uzņēmums būs atpazīstams visā Eiropā, ziņo laikraksts Diena.
Līdz šim dažādās valstīs Tele2 veidoja atsevišķus tēlus, taču tagad Tele2 grupa nolēmusi atrast kopīgu koncepciju, pēc kuras uzņēmumu varētu atpazīt visā Eiropā.
Zīmola maiņa veicinājusi mainīt arī kompānijas logo. Tagad Tele2 logo tiks piešķirta slīpa šķautne, un no tā pazudīs divi punkti, kas no abām pusēm ieskāva kompānijas nosaukumu Tele2.
Tele2 mārketinga direktors Latvijā Jānis Spoģis apgalvo, ka galvenais zīmola maiņas mērķis ir izveidot vienotu un viegli atpazīstamu Tele2 tēlu visās valstīs, kurās operators darbojas.
"Brendi attīstās, tāpat arī Tele2. Ar jauno logo mēs gribam parādīt dinamiskumu," piebilda Spoģis. Uzņēmums turpmāk akcentēšot dzelteno krāsu.
Pēc jaunās koncepcijas tiks pārveidoti arī klientu servisa centri. Tajos tiks uzvērti gaišie toņi, īpaši dzeltenā krāsa. Līdz šā gada beigām visi Tele2 servisa centri darbosies pēc jaunās koncepcijas.
Eiropā jaunais zīmols tiks ieviests pakāpeniski.
Db.lv jau ziņoja, ka 2006. gadā Tele2 Latvijā ieguldīja 7,9 miljonus LVL. Tele2 apgrozījums, saldzinot ar 2005. gadu palielinājās par 17%, sasniedzot 109 miljonus LVL, bet peļņa savukārt palielinājās par 8,6%, sasniedzot 33 miljonus LVL.