Pasaules telekomunikāciju kompānijas krāpšanās kā arī pašu kļūdu dēļ aizlaiz «garām kasei» aptuveni 13.7 % savu ieņēmumu, liecina pētījums, ko veikusi nozares analīzes kompānija Analysys. Žurnāls Telecommunications raksta, ka t.s. «ieņēmumu noplūdes» (revenue leakage) ir «pēdējais tabū» telekomunikāciju nozarē, par ko operatori runājot nelabprāt. Viņus uztraucot ne tik daudz apzinātas krāpšanās gadījumi, ka ievērojamie zaudējumi, kurus rada pašu nepietiekamie biznesa procesi, neprecīzas uzskaites sistēmas u. tml. Žurnāls norāda, ka pēc Analysys veiktā pētījuma, vislielākās ieņēmumu noplūdes notiekot Centrāl un Austrumeiropā (lidz pat 31 %), bet vismazākās– 5.3 % Ziemeļamerikā. Tas tādēļ, ka t.s. vecākajos telekomunikāciju tirgos tiek nopietni strādāts ar t.s. «ieņēmumu nodrošināšanu» (revenue assurance) jeb dažādiem paņēmieniem, kas pārbauda uzskaišu precizitāti un novērš krāpšanos. Zaudējumos, kas nav saistīti ar operatoru apzinātu apkrāpšanu, visbiežāk vainojama darba procesu nesakartotība, juceklīgi un neskaidri tarifu plāni (kurus sajauc automatizētas sistēmas) un kļūdainas t.s. zvanu datu uzskaites. Jāpiebilst, ka domas dalās par cik šādas sistēmas kļūdas, kas «uzdāvina» sarunas lietotājiem, atsver citas kļūdas, kas iekasē naudu par nebijušām sarunā.