Turpmāk datorspēlēs, ko spēlē daudzspēlētāju «tīkla» variantā, būs iespējams redzēt aktuālu reklāmu, raksta portāls CNet.news. Ņujorkā kompānija Massive sākusi piedāvāt šādu pakalpojumu, kas populārāko spēļu «virtuālajā pasaulē» (uz sienām, afišās, uz teleekrāniem) rādīs «īstu» apmaksātu reklāmu. Kā piemēru CNet min beisbola simulatorus, kuros atdarināti stadioni ar reklāmas afišām un plakātiem uz spēles laukuma žoga. Dažās spēlēs jau agrāk šeit bija iezīmētas īstas reklāmas, taču tās nemainījās. Jaunais pakalpojums nodrošina, ka, piem., kādas kolas plakāts atspoguļos tās jaunāko kampaņu u.tml. Iespējams arī pilnīgi mainīt reklāmas saturu, piem., vietā uz sienas (virtuālajā pasaulē) kur vakar bija dzērienu reklāma šodien parādās jaunākās filmas afiša. CNet jau agrāk rakstījis, ka par reklāmu, kas atrodama datorspēļu «iekšienē» ASV reklāmdevēji 2003. gadā tērēja 10 miljonus $, bet līdz 2008. gadam, šis skaitlis var sasniegt 92 miljonus $. Blakus reklāmai, kas izskatās pēc reklāmas, uzņēmēji spēļu ražotājiem arī maksājot par to preču atpazīstamu parādīšanu spēles pasaulē. Tā, piemēram, virtuāli cilvēciņi, ar kuriem var rotaļāties, simulācijas spēlē The Sims dodas paēst uz McDonalds restorāniem u.tml.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra