Īstu «pļaujas laiku» jūnijā piedzīvojuši ar izklaidi saistītie zīmoli, piemēram, ļoti strauju kāpumu uzrādīja zīmols Spoki, kā arī jauniešu aktivitāšu zīmols Ghetto Games, liecina DDB Latvia izveidotais sociālo portālu tops.  

Spoki topā pakāpušies par deviņām pozīcijām un jūnijā ir dubultojuši savas auditorijas apjomu. Šis kāpums varētu tikt skaidrots ar skolēnu vasaras brīvlaika sākumu, kas norāda uz jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendencēm, norāda DDB Latvia pārstāvji.

Kāpums par divām vietām vērojams arī zīmolam Ghettto Games, kas jūnijā organizēja ievērojamu skaitu sporta pasākumu, iesaistot jauniešus arī sociālo mediju aktivitātēs.

Dziesmu un Deju svētku panākumi un spēja jūnija mēnesī ierindoties ietekmīgāko zīmolu topa 29. vietā, pierādot, ka interneta lietotāji labprāt iesaistās aktuālos un valstij nozīmīgos notikumos arī sociālo mediju vidē, pauž pētījuma autori.

Arī pirmsjāņu CSDD kampaņa sociālo mediju sekotājus nav atstājusi vienaldzīgus, jo jūnija mēneša topā šis zīmols ir kāpis par 28 pozīcijām, ierindojoties starp 50 Latvijas ietekmīgākajiem zīmoliem sociālajos medijos.

Ietekmīgāko sociālo mediju zīmolu topa līdera pozīcijā šomēnes ir ierindojies zīmols Baltic Taste, pārspējot aizvadīto mēnešu līderi Delfi, bet topa trešajā vietā šomēnes jaunums - pagājušajā mēnesī ieteiktais un pievienotais zīmols Zvaigžņu tulks, ar kura ik dienu publicētajām atziņām un horoskopiem dalās tūkstošiem cilvēku.

Salīdzinājumā ar maiju, kad plašu popularitāti guva dažādi mūzikas festivālu zīmoli, jūnijā to iesaistītās auditorijas apjoms ir krities. Taču šomēnes ir vērojams kāpums zīmoliem, kuru vārds pēdējo mēnešu laikā izskanējis saistībā ar festivāliem. Tāds ir zīmols LMT, kas jūnijā ir piedāvājis ar mūzikas festivālu Summer Sound saistītas aktivitātes un topā pakāpies par 18 pozīcijām.

Sabiedrības noskaņojums nolasāms arī savdabīgā sinerģijā starp zīmola Precības.lv kritumu un zīmola Iepazīšanās klubiņš kāpumu zīmolu topā. Kamēr vieni vasarā precas, citi aktīvi meklē jaunas iepazīšanās, pauž DDB Latvia pārstāvji.

Latvijā populārāko sociālo mediju zīmolu TOP 10: 


1. Baltic Taste

2. Delfi

3. Zvaigžņu tulks

4. Pērkam kopā

5. Apollo.LV

6. Tvnet.LV

7. Samsung

8. Kasjauns.LV

9. Deisy

10. Spoki.LV

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra