Šodien Ventspilī atklāj Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļu. Lattelekom ir izveidojis Kontaktu centra 118 nodaļu Ventspilī projekta «e- ventspils» ietvaros. Pašlaik Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļā strādā 20 darbinieki, un paredzēts, ka nākotnē tajā darbs būs vismaz 70 cilvēkiem. Piezvanot pa tālruni 36 0001, ventspilnieki varēs saņemt informāciju par pašvaldības iestāžu darbību un dažādu jautājumu risināšanas kārtību, izteikt ierosinājumus un pretenzijas pašvaldību sniegto pakalpojumu pilnveidošanai. Nākotnē – arī pieteikt dažādus sadzīves pakalpojumus un norēķināties par tiem, kā arī saņemt informāciju par Ventspils uzņēmumiem un tūrisma objektiem. Ventspils pilsētas pašvaldības informatīvo tālruņa līniju varēs izmantot arī aptauju veikšanai un iedzīvotāju informēšanai. Kontaktu centra pakalpojumi būs pieejami jebkurā diennakts laikā. Kontaktu centra vajadzībām Ventspils Digitālais centrs veido īpašu datu bāzi, kura laika gaitā papildināsies atbilstoši iedzīvotāju vēlmēm un vajadzībām. Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļas pakalpojumi būs pieejami ne tikai Ventspils iedzīvotājiem, tās resursus iedzīvotāju apkalpošanā varēs izmantot arī citas pašvaldības un citu pilsētu uzņēmumi.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra