Lattelekom IT konsultāciju nodaļa Verdi cer attīstīt konsultāciju biznesu vairākās IT specialitātes, piedāvājot zināšanas par noteiktām nozarēm un konkrētām sistēmām. – tā Db paskaidroja Verdi biznesa attīstibas un pārdošanas direktors Ēriks Eglītis. E. Eglītis teica, ka šobrīd Verdi stiprā puse ir zināšanas par klientu attiecību vadību (customer relations management – CRM) kas smeltas no darba ar pāri par 700 000 Lattelekom klientiem. Vislielāka pieredze Verdi ir ar Siebel CRM sistēmu, ko apakšvienības speciālisti ieviesuši un uztur Lattelekom vajadzībām. «Mēs strādāsim ar pazīstamām preču zīmēm. Datu tīklu uzbūvē strādājam ar Cisco ierīcēm. Datu bāzes mums ir no Oracle. CRM būvējam ar Siebel, bet uzņēmuma resursus parvaldam ar SAP sistēmu. Ar laiku piedāvāsim visas šīs kompetences» E. Eglītis sacīja. E. Eglītis uzskata, ka Verdi ir organizācija ar vienu no lielākajiem IT pieredzes un zināšanu krājumiem Latvijā. «Mums taču ir vislielākā, pašu būvētā IT infrastruktūra Latvijā,» viņš teica.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra