Lattelekom informācijas tehnoloģiju (IT) nodaļa Verdi sākusi ieviest pakalpojumu kvalitātes garantijas IT sistēmu uzturēšanas un datu pārraides pakalpojumiem. Cenšoties strādāt it kā neatkarīgs uzņēmums, Verdi arī attīsta darba organizēšanas un vadības programmatūru, ko iecerēts 2003. gadā piedāvāt starptautiskajā tirgu. Verdi direktors Lauris Linabergs un biznesa attīstības un pārdošanas direktors Ēriks Eglītis nesen Db iepazīstināja ar Lattelekom nodaļas nodomu ieviest t.s. pakalpojumu kvalitātes līmeņa līgumus (service level agreements - SLA), kas klientiem dotu skaidru pakalpojumu cenas un ar to saistīto kvalitātes izvēli. Informācija Verdi mājas lapā www.verdi.lv liecina, ka šādus līgumus slēgs individuāli, ievērojot katra konkrētā klienta izmantotos pakalpojumus, nomātās IT ierīces u.tml. Taču klientiem, kas nomā datorus -- darba stacijas no Verdi paredzēts serviss trīs līmeņos -- sākot ar telefonisku padomdošanu (pirmā līmenī) līdz IT ekspertu darbībai pie klienta, risinot ļoti sarežģitas problēmas (trešā līmenī) SLA koncepcija attīstīta darbā ar Verdi lielāko «klientu», Lattelekom, kam nodaļa uztur vienu no lielākajām IT sistēmām Latvijā. Verdi darba procesu vai t.s. «problēmu risināšanas» programmatūras Hermes izstrāde arī saistīta ar Lattelekom apkalpošanu. Tā izmantota, lai vadītu un plānotu gan plānveidīgo, gan īzsaukuma – tipa apkopes un remonta darbu, piem., pasūtītu līniju ievilkšanu un izsaukumus novērst bojājumus. Hermes reģistrē, apstrādā un koordinē dažādus darba procesus, vācot informāciju pa dāžādiem ceļiem -- no zvanu centra, no montieru brigādēm (pat izmantojot īsziņas sakariem abos virzienos), u.tml. .

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra