Verdi strādās Kazahstānas bankā

Tehnoloģijas
2003. gada 16. janvāris 16:59

Lattelekom informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniegšanas nodaļa Verdi uzvarējusi konkursā par klientu attiecību pārvaldības sistēmas (CRM) ieviešanu Kazahstānas bankā Turan Alem. Verdi paziņojumā teikts, ka Latvijas speciālisti ieviesīs Siebel CRM risinājumu un, ka kompānija konkursā uzvarējusi pret citiem uzņēmumiem, kas arī piedāvājuši Siebel, vienu no pasaules vadošām CRM sistēmām. CRM sistēmas apkopo, uzglabā un analizē datus par uzņēmuma klientiem un bieži arī nodrošina noteiktu standartu ievērošanu darbā ar klientiem. Verdi mārketinga un komunikāciju vadītāja Santa Rutka teica, ka jau šobrīd Turan Alem bankā darbojas divi Verdi speciālisti. Viens no galvenajiem uzdevumiem esot informācijas par klientiem apkopošana no daudz un dažādiem sadrumstalotiem avotiem. Vaicāta par projekta izmaksām, S. Rutka teica, ka šī summa esot konfidenciāla saskaņā ar klienta, Turan Alem vēlmēm.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra