Jaunākais izdevums

Žurnāls Forbes apkopojis pēdējās dekādes visdārgāk pārdotās ASV slavenību fotogrāfijas. Kā izrādās, lai tiktu pie miljona nepieciešams uzņemt pāris kadrus īstajā laikā un īstajā vietā.

Visdārgāk pārdotās bijušas Andželijas Džolijas un Breda Pita bildes, kurās viņi redzami kopā ar savu jaundzimušo Šilohu Nouelu. Cena - 4,1 miljons USD.

Otrā dārgākā bilžu sērijā redzamas Eštona Kutčera kāzas ar Demiju Mūru. Cena - 3 miljoni USD.

Trešajā vietā ir Evas Longorijas un Tonija Pārkera kāzas. Cena 2 miljoni USD.

10 dārgās fotogrāfijas:

1. Andželijas Džolijas un Breda Pita bildes, kurās viņi redzami kopā ar savu jaundzimušo - 4,1 miljons USD

2. Eštona Kutčera kāzas ar Demiju Mūru - 3 miljoni USD

3. Evas Longorijas un Tonija Pārkera kāzas - 2 miljoni USD

4. Lerijs Birkheds ar meitiņu - 2 miljoni USD

5. Andželijas Džolijas un Breda Pita bildes, kurās viņi redzami adoptējot bērnu - 2 miljoni USD

6. Annas Nikolas Smitas un Hovarda Sterna kāzas - 1 miljons USD

7. Šona Prestona Federlaina bērna bildes - 500 000 USd

8. Andželija Džolijas un Breda Pita bildes, kurās viņi ir tikko kopā - 500 000 USD

9. Andželijas Džolijas bildes, kurās redzamas pirmās grūtniecības pazīmes - 500 000 USD

10. Annas Nikolas un viņa dēla bildes īsi pirms viņa nāves - 400 000 USD

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Canon fotoprinteris Pixma TS8250 ar sešām tintes kasetnēm piešķir fotogrāfijām dzīvīgākas krāsas

Virzoties uz moderno bezpapīra koncepcijas biroju, daudzos uzņēmumos printeris kļūst aizvien mazāk noslogots, un dažviet ceļu līdz tam atceras vairs tikai spītīgākie papīra apdrukāšanas piekritēji. Tomēr ik pa laikam ikvienam šo to nākas izdrukāt, tādēļ arī ražotāji turpina laist tirgū aizvien jaunus modeļus un meklēt ceļu uz patērētāju sirdi un naudasmaku ar modernām funkcijām. Arī Canon pērnajā rudenī iepazīstināja ar jaunas produkcijas klāstu, kurā ar neparastu izskatu izceļas PixmaTS8250.

Kamēr liela daļa vienkāršo mājas printeru kļuvuši tik lēti, ka, šķiet, ražotājs nolēmis pelnīt vien ar tintes kasetņu tirgošanu, šim fotoprinteru sērijas drukātājam paredzēta cita misija. Tas nesola lētu ekspluatāciju, bet gan augstu kvalitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta portāls Photopreneur apkopojis piecu visdārgāk pārdoto fotogrāfiju pasaulē sarakstu, to vērtība ir sākot no 800 000 USD un beidzot ar pat vairāk nekā 3 miljoniem USD.

Andrea Gurskija (Andreas Gursky) fotogrāfija 99 Cent II Diptych ir pirmā fotogrāfija pasaulē, kura izsolē pārdota par vairāk nekā 3 miljoniem USD. Šo fotogrāfiju 2006. gada maijā iegādājās par 3 340 456 USD.

Edvarda Steičena (Edward Steichen) fotogrāfija The Pond-Moonlight ir otra pasaulē visdārgāk pārdotā fotogrāfija. Tā 2006. gada februārī izsolē tika nopirkta par 2 928 000 USD.

Interesants fakts par šo attēlu ir tāds, ka šī fotogrāfija šķietami ir krāsaina, taču krāsainās fotogrāfijas parādījās 1907. gadā, trīs gadus pēc šīs fotogrāfijas uzņemšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

71% Latvijas jauniešu seko līdzi video blogeru un Instagram slavenību aktivitātēm tiešsaistē, turklāt teju trešdaļa paši vēlētos par tādiem kļūt.

Par to liecina aptauja, ko veikusi Samsung Skola nākotnei un LR Kultūras ministrija.

«Aptaujā jaunie cilvēki minējuši, ka influenceru saturu skata, lai kavētu laiku un izklaidētos. Tomēr daudzi arī atzinuši, ka interneta slavenību viedoklis palīdz viņiem pieņemt lēmumus par to, kam ticēt, ko uzskatīt par pareizu, kas ir un kas nav stilīgi. Vēlme sekot līdzi atpazīstamiem cilvēkiem ir saprotama, tomēr jāpatur prātā, ka tiešsaistē mēdzam atspoguļot labākos dzīves brīžus un glaimojošākos pašportretus, kas ne vienmēr ataino patieso ikdienu,» saka Egle Tamelīte, Samsung Skola nākotnei iniciatīvas vadītāja Baltijā.

«Puse jauniešu atzīst, ka, sekojot citu cilvēku sociālo tīklu aktivitātēm, ir izjutuši skaudību. Pirms izlemt, kam ticēt un ko uzskatīt par stilīgu, jauniešiem būtu jāizvērtē, ar kādu mērķi saturs radīts,» papildina E. Tamelīte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visvairāk pelnošo mirušo slavenību saraksta augšgalā atgriezies Rock & Roll karalis Elvis Preslijs, kas 2006. gadā šo titulu zaudēja populārās grupas Nirvana solistam Kurtam Kobeinam, liecina Forbes apkopotais saraksts.

Laika posmā no 2001. gada līdz 2005. gadam Elvis Preslijs šajā sarakstā noturējās pirmajā vietā, un nu viņš ar nopelnītiem 49 miljoniem USD ir atgriezies Pelnošāko mirušo slavenību saraksta augšgalā.

Forbes ir apkopojis 13 slavenību ienākumus. Pelnošāko slavenību trīspadsmitnieks iepriekšējos 12 mēnešos nopelnījis 232 miljonus USD.

Pelnošākās mirušās slavenības saraksts:

2. Džons Lenons (John Lennon) - 44 miljoni USD;

3. Čarlzs Šulcs (Charles Schulz) - 35 miljoni USD;

4. Džordžs Harisons (George Harrison) - 22 miljoni USD;

5. Alberts Einšteins (Albert Einstein) - 18 miljoni USD;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma uzņēmums Latio izdevis melnbaltās fotogrāfijas kalendāru 2012. gadam Gunāra Bindes fotogrāfiju kolekcija.

Jau devīto reizi ziemas saulgriežos Latio ir cieši saistīts ar melnbalto fotogrāfiju, un arī šogad tas turējies pie savas izvēles, sacīja Latio valdes priekšsēdētājs Edgars Šīns.

«2012. man ir jubilejas gads – aprit 50 gadu, kopš sevī apzinājos fotogrāfu ar 1962.gadā uzņemto fotogrāfiju Psiholoģiskais portrets. Ar šīs jubilejas gaidīšanu saistīti vairāki notikumi – Latio man dāvina kalendāru, Fotogrāfijas muzejs ir izstādījis manu kolekciju ar citu autoru fotogrāfijām, kuras šo 50 gadu laikā nonākušas pie manis. Prieks, ka Latio izdod melnbaltās fotogrāfijas kalendārus. Melnbaltā fotogrāfija ir klasiska, tā ir vispilnīgākā, nobeigusi savu attīstību, tā ir skaista un daiļrunīga. Melnbaltās fotogrāfijas žanrā ir bezgala interesanti viedot mākslas tēlus, kas man ir ļoti svarīgi,» teica Gunārs Binde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Federālais izmeklēšanas birojs (FIB) izmeklēs kiberuzbrukumus, kas veikti ASV slavenībām un kuru rezultātā nozagti slavenību pašu uzņemtie kailfoto. FIB pievērsies šo noziegumu izmeklēšanai pēc tam, kad interneta vidē parādījās amerikāņu aktrises Skārletas Johansones (Scarlett Johansson) kailfoto, vēsta BBC.

Aktrises pašas uzņemto fotogrāfiju parādīšanās interneta telpā nav pirmais slavenību kailfoto nozagšanas gadījums. Pirms tam kiberzagļu uzbrukumos jau cietusi aktrise Džesika Alba (Jessica Alba), Džastins Timberleiks (Justin Timberlake) un viņa kolēģe filmā Noderīgi draugi (Friends with benefits) Mila Kunisa (Mila Kunis).

FIB ir paziņojis, ka patlaban meklē personu vai grupējumu, kas atbildīgs par slavenību privātās informācijas nozagšanu no viņu e-pastiem un citiem interneta kontiem.

Vairākas «zvaigznes» ir kļuvušas par kiberzagļu upuriem, pavēstīja FIB Losandželosas nodaļas pārstāve Lora Aimilere (Laura Eimiller). Viņa nenosauca upuru vārdus, «ņemot vērā nozieguma dabu».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Polijas galvaspilsētā Varšavā izsolītas leģendārās aktrises Merlinas Monro (Marilyn Monroe), Odrijas Hepbernas (Audrey Hepburn) u.c. slavenību fotogrāfijas, ziņo pasaules mediji.

Kopumā izsolē, kurā varēja solīt arī par M. Monro fotogrāfijām, iegādei tika piedāvāti 238 amerikāņu modes un slavenību fotogrāfa Miltona Grīna (Milton Green) uzņemti attēli, vēsta AP.

Lielākā daļa M. Monro fotogrāfiju tika uzņemtas laikā no 1953. līdz 1957. gadam, kad M. Grīns darbojās arī kā viņas padomdevējs un biznesa partneris. Viņa uzņemtos melnbaltos fotoattēlus, kuros aktrise redzama provokatīvās pozās, augsti novērtējuši kolekcionāri - izsoles laikā fotogrāfija, kurā M. Monro redzama melnās zeķēs, tika pārdota par 50 tūkst. Polijas zlotu jeb aptuveni 16 tūkst. ASV dolāru. Attēls ar aktrisi, ģērbušos balerīnas kleitā, tika nosolīts par 20 tūkstošiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Apbalvoti Latvijas labākie fotogrāfi

, 30.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

''Fotogrāfija ir patiesība,'' - tā fotogrāfiju raksturojis viens no cita vizuālās mākslas žanra - kino 20.gadsimta slavenākajiem meistariem Žans Liks Godārs. Šie vārdi izvēlēti kā vadmotīvs Latvijas Fotogrāfijas gada balvas ceremonijai, kurā šogad tika apbalvoti starptautiskās žūrijas noteiktie Latvijas labākie fotogrāfi kopā astoņās nominācijās. Par nozīmīgākās Gada balvas nominācijas – Gaismas balvas laureātu šogad kļuva fotogrāfs un pedagogs Andrejs Grants, informēja konkursa organizatori.

Lai veidotu Latvijas kultūras dzīvē jaunu ilgtermiņa tradīciju, Latvijas Fotogrāfijas gada balva, ko organizē nekustamo īpašumu uzņēmums Latio sadarbībā ar Kultūras ministriju, šogad tiek rīkota jau otro reizi. Balstoties uz ekspertu žūrijas vērtējumu, tajā tiks godināti gan atzīti fotogrāfijas meistari, gan jaunie fotogrāfijas jomas talanti. Par Latvijas Fotogrāfijas gada balvas 2007 laureātiem kļuvuši:

Īpašo balvu kategorijā:

·Gaismas balva un prēmija Ls 3500 apmērā piešķirta fotogrāfam un pedagogam Andrejam Grantam.

·Gada fotogrāfijas izstāde - balva un prēmija Ls 2500 apmērā piešķirta biedrībai Orbīta par Romana Korovina izstādi Right In The Middle

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāls Forbes ir izveidojis visdārgāk izmaksājošo vidējās klases automašīnu topu. Automašīnām, veidojot šo topu, tika aprēķinātas 5 gadu operatīvās izmaksas (degviela, remonts u.c.), pēc kurām arī tika noteiktas visdārgāk izmaksājošās automašīnas.

Pirmajā vietā šajā topā ierindojas 2,5 tonnu smagais ar 493 zirgspēku V8 dzinēju aprīkotais Mercedes G55, kurš savam saimniekam 5 gadu laikā izmaksā 26 544 USD. Braucot pa pilsētu tas patērē vidēji 19,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem, savukārt pa lielceļu - 16,8 litrus uz 100 kilometriem.

Otrajā vietā ierindojas BMW M6 Coupe. Uzturēt šādu automašīnu piecus gadus izmaksās 24 578 USD. Tā piecu litru V10 dzinējs patērē 19,6 l/km pilsētā un 13,1 l/km uz lielceļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ceturtdaļai iedzīvotāju iepirkšanās paradumus ietekmē slavenības

, 28.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdaļa Latvijas iedzīvotāju mēdz iegādāties preces iegādāties slavenību ietekmē. Sabiedrībā pazīstamu cilvēku piemērs uz žurnālu vākiem vai televīzijas reklāmās visizteiktāk ietekmē jauniešu auditoriju. Trešdaļa respondentu līdz 20 gadu vecumam atzīst, ka šāda veida reklāma ir būtisks arguments, izvēloties preci, raksta Diena.

Šādi secinājumi iegūti Naudas plānošanas centra 400 dažāda vecuma cilvēku aptaujā. Skeptiķu vairākums gan smīkņā par to, ka slavenības īstenībā nelieto reklamētos produktus, bet par dalību reklāmā saņem augstus honorārus, kas sadārdzina preci.

Dažādu tautību pārstāvji ir līdzīgās domās par svarīgākajiem preces izvēles faktoriem, savukārt vecuma grupās vērojamas krasas atšķirības. Modi kā svarīgāko min piektā daļa jauniešu un mazāk nekā divsimtā daļa pensijas vecuma respondentu. Taču slavenību reklamētām precēm uzticas trešā daļa jauniešu līdz 20 gadu vecumam un piektā daļa cilvēku - vecāki par 50 gadiem. Vismazāk no slavenībām ietekmējas iedzīvotāji vecumā no 30 līdz 40 gadiem - tikai septītā daļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mirušais popa karalis Maikls Džeksons (Michael Jackson) pagājušā gada laikā nopelnījis vairāk naudas nekā jebkurš cits mūziķis vai aktieris (dzīvs vai miris), vēsta Forbes, kas izveidojis Pelnošāko mirušo slavenību topu.

Džeksons ar bruto peļņu 275 miljonu ASV dolāru apmērā ne vien ieņēmis pirmo vietu Pelnošāko mirušo slavenību topā, bet peļņas ziņā pārspējis pārējo 12 mirušo zvaigžņu peļņu kopumā.

Kā norāda Forbes, Džeksona pēcnāves ienākumi nāk no viņa daļas ienesīgajā Sony/ATV katalogā, filmas This Is It un paaugstinātās fanu intereses par viņa mūziku, video un citām ar Džeksonu saistītām lietām.

Lai iekļūtu šā gada sarakstā, mirušajai slavenībai laika posmā no 2009.gada 1.oktobra līdz 2010.gada 1.oktobrim vajadzēja nopelnīt vismaz 5 miljonus ASV dolāru.

13 zvaigznes kopumā nopelnījušas 506 miljonus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Hakeri datus par ASV slavenībām ieguvuši no kredītbirojiem

Jānis Rancāns, 13.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hakeri, kas internetā publiskojuši ASV pirmās lēdijas Mišelas Obamas un slavenību finansiālā stāvokļa un personīgās informācijas datus, tos ieguvuši no kredītinformāciju apkopojošām kompānijām.

Pirmdien kāda Krievijas tīmekļa vietne publiskoja 15 slavenību un amatpersonu finanšu stāvokļa datus. Tikuši publiskoti ASV pirmās lēdijas, Federālā Izmeklēšnas biroja (FIB) vadītāja, bijušā Kalifornijas gubernatora un filmu zvaigznes Arnolda Švarcenegera, ASV viceprezidenta Džo Baidena, gubernatora Mita Romnija, filmu zvaigznes Mela Gibsona, mūziķa Jay-Z un citu sabiedrībā pazīstamu cilvēku personīgos datus, ieskaitot informāciju par to finansiālo stāvokli un sociālo apdrošināšanu.

Hakeru piekļuvi savai informācijai atzinušas trīs lielākās ASV kredītkompānijas Experian Plc, Equifax Inc. un TransUnion Corp, vēsta Bloomberg. TransUnion norāda, ka hakeru rīcībā jau bijis «ievērojamu daudzumu» minēto personu datu, kas iegūti no citiem avotiem, kā, piemēram, bankām un veikaliem. Hakeri pēc tam datus izmantojuši, lai piekļūtu tos interesējošai informācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Dacia - zīmols uz viļņa

, 19.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

" 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi ir būtiski palielinājušies - 47 valstīs pārdotas vairāk kā 110 000 automašīnas;

" Paplašinot piedāvājumu klāstu ar Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van, Dacia zīmols arvien lielāku popularitāti izkarojis Rietumeiropā;

" 2007.gadā Pitesti rūpnīca Rumānijā un Casablanca rūpnīca Marokā palielināja ražošanas apjomu, lai apmierinātu arvien pieaugošo pieprasījumu.

Pārdošanas apjoms turpina pieaugt

Dacia pārdošanas apjoms strauji turpināja pieaugt pēc Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van laišanas apgrozībā 2007.gada sākumā. Jūnija beigās no kopēja Dacia pārdošanas apjoma 60% sastādīja Logan (pārdotas 74 928 automašīnas 47 valstīs), 35% - Logan MCV (32 943 automašīnas 29 valstīs) un 5% - Logan Van (3849 automašīnas Rumānijā un Bulgārijā). Straujākais pārdošanas apjoma pieaugums - 63,3% - vērojams Rietumeiropā, kur pārdotas 32 889 automašīnas. Dacia zīmolam šobrīd pieder 1,38% no pasažieru automašīnu tirgus Francijā (pārdotas aptuveni 15 000 automašīnas) un, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tas ir par 30,8% vairāk. Līdzīga situācija vērojama arī Vācijā - 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi, salīdzinot ar to pašu periodu 2006.gadā, ir trīskāršojušies. Sevišķi strauju pārdošanas apjoma pieaugumu nodrošināja Dacia Logan MCV, kas tirgū parādījās 2007.gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valsts vērtspapīru izsoļu rezultāti

, 06.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš šī gada sākuma Valsts kases iekšējā aizņēmuma vērtspapīru izsolēs vērtspapīru kopējais pārdotais apjoms sasniedza 81.073 miljoni latu pēc nominālvērtības.

Trešdien, 4. jūnijā notika valsts iekšējā aizņēmuma vērtspapīru konkurējošās daudzcenu izsoles, bet ceturtdien, 5. jūnijā - valsts iekšējā aizņēmuma fiksētas likmes vērtspapīru izsoles tām vērtspapīru emisijām, kuras tika pārdotas konkurējošās izsolēs, Db.lv informē Valsts kases Finanšu resursu departamenta direktors Ģirts Helmanis

Valsts iekšējā aizņēmuma konkurējošās daudzcenu izsolēs vienlaicīgi tika piedāvāti četru dažādu termiņu vērtspapīri - īstermiņa parādzīmes ar dzēšanas termiņu 2009. gada 9. janvārī un 2009. gada 5. jūnijā, vidēja termiņa obligācijas ar dzēšanas termiņu 2013. gada 14. martā, kā arī atkārtoti - ilgtermiņa obligācijas ar dzēšanas termiņu 2018. gada 10. augustā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti kopējam pārdošanas kritumam visā autotirgū Baltijā, Volkswagen šogad spējis palielināt elektroauto pārdošanu aptuveni 12 reizes, turklāt daudz elektroauto pārdotas arī Latvijā.

Tā “Moller Baltic Import” tiešsaistes preses konferencē informēja VW zīmola vadītājs Justs Nekrošus.

Latvijā arī pērk elektroauto

Šogad VW populārākais zīmols bijušas elektriskās automašīnas. Pārdošanas rezultāti pieauguši visās Baltijas valstīs – vidēji 11 mēnešos par 11,55%. “Tas prasa papildu darbu un izmaiņas pārdošanā, jo ir nepieciešama klientu apmācība, darbs ar klientiem pēc auto iegādes. Nākotnē mēs skatāmies optimistiski un domāju nākošajā gadā elektroautomašīnu pārdošana turpinās augt,” tā J. Nekrošus.

Visvairāk šogad pasūtītas un piegādātas automašīnas ar 340 km nobraukumu bez uzlādes. Pasūtījumi veikti arī uz 2021. gadu un pirmās piegādes sāksies jau janvārī. Liels pieprasījums šogad bijis pēc hibrīd auto, kas būvēts uz VWGolf8 bāzes. Pārdevēji prognozē, ka nākamgad šīs mašīnas būs vēl vairāk pieprasītas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google lietotāji turpmāk varēs meklēt sev interesējošās interneta vietnes runājot ar datoru vai izmantojot fotogrāfijas. Ar šādu jaunievedumu kompānija nākusi klajā otrdien, Inside Search pasākumā Sanfrancisko, raksta New York Times.

Google jau ir piedāvājusi balss meklēšanu mobilajos telefonos, bet tagad arī Google Chrome pārlūkprogrammas lietotāji varēs diktēt datoram savus meklēšanas vaicājumus. Pagaidām ar Google iespējams «sarunāties» tikai angļu valodā.

Tāpat Google lietotāji varēs meklēt informāciju izmantojot fotogrāfijas – būs iespējams meklēt pēc fotogrāfijas interneta adreses, augšupielādēt fotogrāfiju vai arī to vienkārši «iemest» meklēšanas lauciņā. Google pēc tam salīdzinās fotogrāfiju ar attēliem savā datubāzē, tas nozīmē, ka meklētājs varēs atpazīt, piemēram, Empire State Building, vai kādu slavenību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aktieru Breda Pita un Andželīnas Džolijas jaundzimušo dvīņu pirmo fotogrāfiju albums žurnālam People pārdots par 14 miljoniem USD (6.328 miljoniem latu), vēsta NYDailyNews.com.

"Tas ir haoss, bet mēs ar to tiekam galā un mums tas ir vienreizējs laiks," žurnālam sacīja jaunā māmiņa. Savukārt bērnu tēvs norādīja, ka viņa augošā ģimene arvien ir kā dzeguzes ligzda.

Aktieru ģimene vasaras brīvdienas izbauda savā plašajā mājā Dienvidfrancijā.

Žurnāls People savā jaunākajā izdevumā publicēja 19 lappuses ar B.Pitu, A.Džoliju un viņu bērniem.

Iepriekš pāra bērnu fotogrāfijas tika pārdotas par 4.1 miljonu USD un 2 miljoniem USD.

Tāpat kā iepriekšējās reizēs, arī par šo bērnu fotogrāfijām saņemto summu pāris plāno ziedot labdarībai. Jau 2006.gadā abi nodibināja savu labdarības fondu, galvenokārt fokusējoties uz bērnu labklājību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauns dizaina uzņēmums DABA sācis piedāvāt gravētas fotogrāfijas. Fotogrāfijas izgatavotas, izmantojot CNC frēzes tehnoloģijas.

Gravētās fotogrāfijas esot atkāpe no ierastā. Pateicoties bildes dažādajai faktūrai, atkarībā no gaismas krišanas leņķa, tā vienmēr izskatīsies nedaudz citādi. Gravētas personalizētas fotogrāfijas pieejamas trijos dažādos izmēros.

Šobrīd DABA produktu klāstā pastāvīgi pieejami ozolkoka sienas pulksteņi un gravētas fotogrāfijas, taču uzņēmums izpilda arī individuālos pasūtījumus.

Uzņēmuma dibinātāji un īpašnieki Krišjānis Sondors un Jānis Urbiņš par prioritāti izvirzījuši dabīgu materiālu izmantošanu un vienkāršu, tajā pašā laikā mūsdienīgu, skandināvisku dizainu.

Produkcija tiek tirgota interneta vietnē Etsy.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Ir pienācis laiks savest kārtībā Facebook drošības nepilnības,» pavēstīts fotoattēlu interneta vietnē Imgur, kurā publiskai apskatei ievietotas sociālā medija Facebook dibinātāja Marka Cukerberga (Mark Zuckerberg) privātas fotogrāfijas. Tās iegūtas no M. Cukerberga Facebook lietotāja profila.

Kopumā Imgur publicētas četrpadsmit M. Cukerberga privātas fotogrāfijas.

Nepilnība, kas ļauj «nozagt» Facebook lietotāju fotogrāfijas no viņu profiliem ir saistīta ar rīku, kas pardzēts sūdzībām par citu lietāju publicētajām fotogrāfijām, piemēram, to neadekvātā satura dēļ. Facebook pavēstījis, ka šī nepilnība jau ir salabota.

Facebook paziņojumā teikts, ka «kļūda ļauj ikvienam aplūkot noteiktu skaitu citu lietotāju nesen tīklā ievietoto fotogrāfiju, neņemot vērā bilžu īpašnieka privātuma uzstādījumus».

M. Cukerberga privātajās fotogrāfijās, kas tagad aplūkojamas publiski, Facebook dibinātājs ir redzams, gatavojot maltīti kopā ar draudzeni, ierodamies ar saldumiem kādā ballītē, turot rokās vistu, viesojoties pie ASV prezidenta Baraka Obamas, spēlējoties ar sunīti un citās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Būs skatāma Feldbergas izstāde Mammas kleita, tēta mētelis

, 08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Fotogrāfijas muzejā no 11.jūnija līdz 5.jūlijam būs apskatāma Lauras Feldbergas izstāde Mammas kleita, tēta mētelis.

Ekspozīcijā ietvertas autores bērnības fotogrāfijas, kas uzņemtas laikā no 1975. gada līdz 1980. gadu sākumam. Tā kā L. Feldbergas radošā darbība ir daudzveidīga (autore ir veidojusi gan instalācijas un objektus, gan darbus dažādās grafikas tehnikās un strādājusi citās mākslas jomās), arī izstādē papildus nozīme tiek piešķirta tās iekārtojumam - oriģināli nelielās fotogrāfijas ir palielinātas un telpā novietoti vēl citi, ar bērnību saistīti objekti.

«Visas fotogrāfijas ir uzņemtas kā diapozitīvi, un savulaik ģimenes svētkos tās tika skatītas, projicējot attēlu uz balta palaga istabas stūrī. Tagad tie stāv ģimenes arhīvā neviena neaiztikti. Trīsdesmit gadu laikā diapozitīvi ir novecojuši, saskrāpējušies, tie lēnām iet bojā. Tomēr bērnības zeltainā gaisma un dzīves daudzsološā sākuma sajūta tajos vēl arvien ir saskatāma,» stāsta L. Feldberga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Santa Monikā bāzētais biznesa informācijas portāls Business.com izsolē pārdots par 350 miljoniem USD. Iepriekš tas tika iegādāts par 7,5 mijoniem USD, ziņo Forbes.

Business.com iegādājās ASV uzziņu kompānija R.H. Donnelley, pārspējot kompānijas IAC, New York Times, Dow Jones un News Corp. likmes.

IAC, News Corp. un Dow Jones no izsoles izstājās, kad cena par portālu pārsniedza 300 miljonus USD. Savukārt New York Times ar R.H. Donnelley izsolē cīnījās līdz pēdējam brīdim.

Domēnu Business.com 1999. gadā par 7,5 miljoniem USD iegādājās Jake Winebaum and Sky Dayton, kas tajā laikā bija viens no visdārgāk iegādātajiem domēniem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labdarības izsolē Abudabi sasniegts jauns rekords – visdārgāk pārdotais mašīnas reģistrācijas numurs, ziņo Reuters.

Izsolē tika piedāvāta numura plāksnīte ar ciparu 1. To par 52 miljoniem dirhamu (14 milj. USD) iegādājās 25 gadus vecais Saeed Abdel Khouri.

Izsoles rezultāti jau iesniegti Ginesa rekordu grāmatas pārstāvjiem, lai oficiāli varētu apgalvot, ka tā ir visu laiku visdārgāk pārdotā auto reģistrācijas zīme.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonas izsoļu namā Christies tika izsolīts 13. gs. sarakstīts korāns, tas tika iegādāts par 1,14 miljoniem GBP (2,33 miljoniem USD), uzstādot divus pasaules izsoļu rekordus, raksta Reuters.

Šis korāns uzstādījis pasaules rekordu kā visdārgāk pārdotais korāns izsolē, kā arī izsolē visdārgāk pārdotais islāmu izcelsmes manuskripts.

Korāns ticis sarakstīts 1203. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Dalī glezna pārdota par rekordcenu

Valdis Vikmanis, 06.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Glezna Spectre du soir sur la plage, kuras autors ir spāņu gleznotājs Salvadors Dalī pārdota par 5,7 miljoniem ASV dolāru.

S. Dalī, kas izpelnījās slavenākā un skandalozākā sirreālista slavu šo gleznu uzgleznoja 1935. gadā. Izsoļu nams Sotheby's norāda, ka šī ir visdārgāk pārdotā S. Dalī glezna vēsturē.

Jāatzīmē, ka šajā nedēļā krita vēl viens rekords - visdārgāk iegādātais mākslas darbs. izsoļu namā Christie's spāņu mākslinieka Pablo Pikaso Glezna «Nu au Plateau de Sculpteur» (Kailā, zaļās lapas un skulptūra) tika pārdota par 106,5 miljoniem ASV dolāru. NYTimes ziņo, ka par tik lielu summu mākslas darbu izsoļu vēsturē līdz šim neviens darbs nebija pārdots.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patiesais nekustamā īpašuma nozarē pērn veikto darījumu skaits ar vērtību virs viena miljona latu bijis lielāks, nekā liecina zemesgrāmatas dati, bet objektīvu cenas analīzi noteikt ir ļoti grūti.

Kā Db.lv pastāstīja nekustamo īpašumu konsultācijas kompānijas Colliers Latvija izpilddirektors Deniss Kairāns, nekustamo īpašumu nozarē, it sevišķi pie lieliem darījumiem, daļa no visām aktivitātēm noris pārdodot uzņēmuma daļas, kam pieder nekustamais īpašums.

«Bieži vien, pērkot uzņēmuma daļas, jaunie īpašnieki nevēlas publiski par darījumu ziņot, vēl jo vairāk par šī darījuma cenu, līdz ar to tirgū objektīvu analīzi, ietverot visus darījumus izveidot nav viegli,» atzina D. Kairāns.

Otrs faktors, kas ir svarīgs pie šāda veida analīzes – ir saprast, kas ir pārdodamais objekts. «Piemēram, tiek pārdota teritorija ar vairākiem zemesgabaliem un vairākām ēkām uz tās. Zemesgrāmatas dati liecina par dažādiem darījumiem, taču realitātē, tas ir viens investors, kurš visu iegādājies. Pēc cenu analīzes sanāk, ka visas darījuma summas ir jāsaskaita kopā, lai būtu objektīva informācija par darījuma kopējo vērtību,» skaidroja eksperts.

Komentāri

Pievienot komentāru