Sešus gadus pēc tam, kad Google savu vērtīgākā zīmola vietu atdeva Apple, uzņēmums šo titulu atkal ir atguvis, raksta MarketWatch.

Lielākoties tas noticis pateicoties Apple zīmola vērtības kritumam par 27%, liecina Howmuch.Net dati. Kompānijas eksperti uzsver, ka tirgus svārstības ir lielas, un izdzīvošana ir būtisks jautājums, lieli un bagāti zīmoli var buksēt un zaudēt vērtību, ja nemitīgi neattīstās.

Zīmola vērtību nosaka atkarībā no kompānijas vērtības, kā arī, ņemot vērā, cik lielā mērā patērētāji ir uzticīgi zīmolam un kāda ir tā atpazīstamība.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli! 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra