Mūzikas instrumentu un to aksesuāru izplatīšanas biznesam lielākais izaicinājums ir atvērtais Eiropas tirgus
Tā DB uzsver SIA Rock Distribution direktors Edijs Rudzis.
Vairumtirgotāja uzdevums ir rūpīgi strādāt pie tā, lai visas preces būtu pieejamas veikalu plauktos, lai cilvēkiem nerastos vēlme tās pasūtīt internetā. Konkurences cīņā uzvar tas, kurš preci spēj piegādāt uzreiz un par labu cenu. «Teorētiski jebkurš var atvērt ārvalstu interneta vietnes, nospiest trīs «pogas» un pēc nedēļas saņemt preci mājās. Ja veikala plauktā tā ir par līdzvērtīgu cenu tai, kas vidēji ir Eiropas interneta veikalos, tad kāpēc to nenopirkt tagad un uzreiz veikalā,» viņš spriež. SIA Rock Distribution kāpinājis apgrozījumu no 120 tūkstošiem eiro 2011. gadā līdz 1,3 milj. 2015. gadā. Šajā finanšu gadā uzņēmums plāno apgrozījumu palielināt vēl par 10 %. Šī ievērojamā izaugsme ļāvusi uzņēmumam iekļūt laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
«Mēs uzreiz aptvērām visas Baltijas valstis. Sākotnēji šķita, ka tas būs vieglāks uzdevums, nekā izrādījās realitātē, jo ir jāstrādā ar trīs dažādām nacionalitātēm un to īpatnībām. Lietuvā mums veicas vislabāk, pēc tam seko Latvija un Igaunija. Šobrīd eksports nodrošina 65% no kopējā apgrozījuma,» viņš turpina. Šobrīd Rock Distribution apkalpo ap 45 tirdzniecības vietām Baltijā, vairumā gadījumu tie ir specializēti mūzikas instrumentu veikali, bet neliela daļa ir arī elektropreču veikali.
Visu rakstu Mūzika no modes neiziet lasiet 20. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.