Latvijas Pastā preses abonēšanas kampaņas laikā 2014.gadam noformēti aptuveni 445 tūkstoši preses izdevumu abonementu. Tas gan esot par 2% mazāk nekā attiecīgajā laikā pērn, taču Latvijas Pasts norāda, ka nav pamata domāt par iedzīvotāju paradumu maiņu – klienti, kuri gadu no gada abonē iecienītos izdevumus, turpina to darīt arī šogad.

Turklāt Latvijas Pasts joprojām turpina saņemt datus no preses izdevējiem, un kopējais 2014.gadam noformēto preses izdevumu skaits var vēl pieaugt.

Augstākā abonēšanas aktivitāte ir lauku reģionos, un lielākā daļa jeb 61% abonementu noformēts ilgstošākam laika periodam: 10 līdz 12 mēnešiem. Savukārt jauno Latvijas Pasta pakalpojumu Abonē šodien, saņem pēc divām darba dienām iedzīvotāji sākuši izmantot ļoti aktīvi – līdz 13.janvārim, izmantojot šo piedāvājumu, noformēts gandrīz 1600 preses izdevumu abonementu.

Abonēšanas kampaņas laikā, kas ilga no 2013.gada 1.oktobra līdz 31.decembrim, kopskaitā noformēti aptuveni 445 000 preses izdevumu abonementu. Latvijas Pasta 618 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās visā Latvijā un pie pastniekiem iedzīvotāji noformējuši pusi – 48% – no visiem 2014.gadam noformētajiem abonementiem, savukārt, izmantojot abonēšanas iespējas internetā un pa tālruni, noformēti 23% visu abonementu.

No visiem abonētajiem izdevumiem 61% ir žurnālu abonementi, turklāt, abonējot iecienītos žurnālus, iedzīvotāji tiem izvēlas garāku abonēšanas periodu nekā laikrakstiem. Piemēram, 45% no visiem noformētajiem žurnālu abonementiem izvēlēti periodā no 10 līdz 12 mēnešiem, savukārt laikrakstiem šim pašam periodam noformēti 17% abonementu.

Vērtējot kopējos abonēšanas periodus, tendences saglabājas nemainīgas: lielākā daļa jeb 61% abonementu noformēti 10 līdz 12 mēnešiem. Periodam no pusgada līdz deviņiem mēnešiem noformēti 11% abonementu, vienam līdz trijiem mēnešiem – 26%, bet vismazāk – 2% – abonementu ir laikposmam no četriem līdz pieciem mēnešiem.

Augstāka abonēšanas aktivitāte joprojām vērojama lauku reģionos, kur noformēti 78% visu abonementu, bet Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās kopā noformēti 22% abonementu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra