Apavu mazumtirgotājas SIA Euroskor Latvijā apgrozījums 2013. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 4% līdz 11,7 miljoniem eiro, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Kā norāda Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis, lai arī pakāpeniski uzlabojas Latvijas iedzīvotāju pirktspēja, kas kopumā veido pozitīvu mazumtirdzniecības attīstības dinamiku, apavu tirdzniecības nozarē šā gada rudens/ziemas sezonā pieauguma tempi sāka sarukt, taču tas lielā mērā skaidrojams ar silto ziemu.

«Prognozējam, ka šogad nozarē kopumā būs redzama pozitīva attīstības dinamika, un Euroskor plāno apgrozījuma pieaugumu 5% apmērā,» norāda A. Lūsis. «Šā gada attīstības plānu ietvaros plānojam atvērt divus jaunus veikalus - Euroskor un Clarks, kā arī modernizēt vairākus esošos veikalus un turpināt attīstīt interneta veikala darbību, kas pērn uzrādījis straujus izaugsmes tempus,» viņš stāstīja.

Vērtējot aizvadīto gadu, uzņēmuma Euroskor Latvijā vadītājs skaidro, ka pērn bija vērojams konkurences pieaugums zemo un vidējo cenu apavu tirdzniecības segmentā, un ļoti iespējams, ka šī tendence kļūs arvien izteiktāka, jo Latvijas tirgū ir iespēja ienākt vēl citiem spēcīgiem spēlētājiem, kuri šobrīd pie mums vēl nav pārstāvēti. «Tā kā līdz ar konkurenci pieaug arī uzņēmuma izmaksas, rēķināmies, ka turpmākajos gados darbības efektivitātes celšana būs īpaši aktuāla,» pauž A. Lūsis.

Šobrīd uzņēmumam ir 34 veikali, tostarp 21 Euroskor zīmola veikals, 6 Ecco, 3 LLoyd, 3 Tamaris un 1 Clarks veikals.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra