Pateicoties pagājušajā nedēļā sāktajai akcijai, kuras laikā koncerna Food Union piena produkcijai samazināta cena, pieprasījums pēc šiem produktiem pieaudzis par 20%, informēja koncerna sastāvā esošās AS Rīgas piena kombināts valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Uzņēmums ir pateicīgs tirgotājiem par proporcionālo atlaides atspoguļojumu un pircējiem par izrādīto uzticību Latvijas pienam.

«Tagad svarīgi nodrošināt produktu pieejamību, lai vietējās produkcijas veikalos netrūktu un plaukti būtu pilni,» norāda Staņēvičs.

Viņš arī atzina, ka Food Union turpina meklēt jaunus eksporta tirgus un piemērot darbību jaunajai tirdzniecības situācijai, kas izveidojusies pēc Krievijas embargo noteikšanas.

«Food Union produktu klāsts ir pamats pārliecībai, ka veiksmīgi tiksim galā ar šo nopietno tirgus izaicinājumu,» sacīja Staņēvičs.

Jau vēstīts, ka saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo Food Union līdz pat 30% samazinājis cenas visai piena produkcijai Latvijā. Proporcionāli ražotāju pieprasījumam arī SIA Rimi Latvia un SIA Maxima Latvija, kā arī citi veikalu tīkli produkcijas regulārās cenas uz laiku ir samazinājuši par 4% līdz 30%.

Cik lielas investīcijas tiek ieguldītas šajā kampaņā, veikalu pārstāvji neatklāj.

Kā ziņots, Krievija 7.augustā noteikusi pilnīgu embargo lielākajai daļai pārtikas produktu, kas tiek importēti no Eiropas Savienības, ASV un citām rietumvalstīm, kuras ieviesušas sankcijas pret Maskavu. Krievijas embargo attiecas uz liellopu gaļu, cūkgaļu, augļiem, dārzeņiem, mājputniem, zivīm, sieru, pienu un piena produktiem. Šajā sarakstā gan nav iekļautas šprotes, zivju un gaļas konservi, kā arī alkohols un saldējums.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra