Pirms pāris gadiem Latvijā darbojās aptuveni simt kolektīvās iepirkšanās portālu, no kuriem tagad darbu turpina 
ap 30, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness


«Pēdējos gados konkurence kolektīvās iepirkšanās portālu vidū bijusi ļoti asa, bet šobrīd situācija ir stabilizējusies. Latvijā ir trīs kompānijas (Cherry.lv/CityLife.lv, Pērkam kopā, Zizu), kas konkurē par lielāko daļu klientu, un aptuveni 25 mazākas un ļoti mazas kompānijas, kas konkurē savā starpā,» raksturo Andress Susi, SIA Cherry Media valdes loceklis. PerkamKopa.lv (draugiem.lv grupas projekts) vadītāja Līva Liepiņa teic – joprojām saglabājas tendence, ka tirgū uzrodas portāli viendienīši, kas mēģina nopelnīt ātri, bez iedziļināšanās tirgus izpētē. «Tagad tirgū palikuši nopietni spēlētāji ar savu klientu loku un uzticamību. Jaunam portālam ienākt tirgū būtu grūti,» viņa spriež.   


Vienubrīd tirgū bija aptuveni simt kolektīvās iepirkšanās portālu, jo šis no malas daudziem šķita viegls bizness, taču konkurence ir nopietna, jo Latvija ir maza, uzskata Romāns Galdins, manaatlaide.lv (SIA Villa Joma) vadītājs. Lielākā daļa pirkumu ir Rīgā, tāpēc viņa skatījumā Latvijas tirgū nav vieta 30 kolektīvās iepirkšanās portāliem – pietiktu ar diviem līdz trim. Šobrīd saistībā ar viņa vadīto portālu notiek reorganizācija, apvienojoties septiņiem mazākiem kolektīvās iepirkšanās portāliem, tostarp superakcijas.lv, manatlaide.lv u.c. «Septiņi portāli ir apvienojušies un turpmāk strādās kā viens,» viņš teic. Vaicāts, kā līdz ar pārmaiņām plānots palielināt tirgus daļu, viņš atbild, ka manaatlaide.lv būs tik liela tirgus daļa, kādu portāls būs pelnījis.


Visu rakstu Iespraukties un noturēties kolektīvās iepirkšanās biznesā – grūtāk lasiet 14. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra