Iepirkšanās centrā Sky&More atvērts jauns modes zīmolu veikals F&More, kura izveidē investēts 1 miljons eiro.

Tajā tiks pārdotas pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolu kolekcijas un Latvijā līdz šim oficiāli nepārstāvēti zīmoli – Hosio, Versace Jeans, kā arī bijušā Hugo Boss dizainera izveidotā apģērbu līnija vīriešiem Baldessarini.

F&More vienā tirdzniecības platībā ietilpst vairāku atšķirīgu segmentu zīmoli, un tas ir pirmais veikals Latvijā, kas strādā pēc shop-in-shop biznesa modeļa, informē iepirkšanās centrs. «Tas nozīmē, ka oficiālie zīmolu pārstāvji vai īpašnieki par noteiktu samaksu no iepirkšanās centra īrē savu tirdzniecības vietu un nosaka preču pārdošanas cenu. Savukārt Sky&More nodrošina personālu klientu apkalpošanai, preču un vietas uzturēšanu, kā arī mārketinga pakalpojumus,» norāda Sky&More direktore Evija Grīnberga. 

Koncept-veikals šobrīd izvietots 1500 m2 platībā iepirkšanās centra Sky&More 2. stāvā. Savukārt nākamā gada laikā plānota otrās kārtas atvēršana. Kopumā F&More veikals aizņems 3000m2.

F&More koncept-veikals oficiāli tiks atklāts 21. martā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra