Mājas un interjera preču tirgotājs Jysk šogad investējis 50 tūkstošus eiro interneta veikala attīstībā. Izmaiņas skars Jysk interneta veikalus visās trīs Baltijas valstīs, bet tieši Latvijas e-veikals ir pirmais, kurā ir veikti uzlabojumi un ieviesta jaunā tirdzniecības platforma, informē uzņēmumā.

Jysk vadītāja Baltijas valstīs Dace Zundure skaidro: «Jysk e-veikala apgrozījums palielinās katru gadu, tostarp šogad salīdzinājumā ar aizvadīto gadu pieaugums pārsniedz 80%. Esam pārgājuši uz pilnīgi jaunu un modernāku interneta veikala tirdzniecības platformu. Tā ir līdzīga pasaules vadošo, piemēram, Amazon.com, e-veikalu tirdzniecības platformām.»

Interneta veikalā veiktie uzlabojumi padarot ērtāku preces atrašanu, apskati un iegādi.

Jysk interneta veikals Latvijā, Lietuvā un Igaunijā sāka darboties 2010. gadā. No visām trim Baltijas valstīm lielākā pircēju aktivitāte līdz šim ir bijusi novērojama Igaunijā. Šobrīd Igaunija veido 50% no visu trīs valstu e-veikalu kopējā apgrozījuma. Savukārt Latvija ierindojas otrajā vietā, un tad seko Lietuva. Pēc pārdoto preču daudzuma visu trīs valstu interneta veikalos vispopulārākās ir dažādas preces no mantu un drēbju uzglabāšanas segmenta.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra