Latvijas balzams veikali (LB veikali) veikalu rekonstrukcijā un modernizācijā pusotra gada laikā investējuši 212 tūkstošus eiro,  informē uzņēmumā.

Šajā laikā Vecrīgā ir atvērti trīs jaunā premium koncepta LB veikali, kuru rekonstrukcijā investēti 180 tūkstoši eiro. Vēl 32 tūkstoši eiro 2015. gadā ieguldīti cita veida modernizācijā - izkārtņu nomaiņā ar jauno AS Latvijas balzams logo, kosmētiskajā remontā.

«Jaunā koncepta veikalos ir audzis pastāvīgo klientu skaits un vidējā pirkuma apjoms. Kā liecina mūsu veiktā patērētāju aptauja, klienti novērtē, ka bez alkoholiskajiem un bezalkoholiskajiem dzērieniem šeit var iegādāties arī Latvijas suvenīrus un saldumus, kā arī karstu kafiju līdznešanai,» stāsta LB veikali vadītāja Viktorija Voičenko.

Komentējot nākamā gada plānus, V.Voičenko atklāj, ka LB veikali turpinās investēt veikalu tīkla rekonstrukcijā - divus jaunā koncepta veikalus plānots atvērt 2016.gada pirmajā pusē. Tāpat paredzēts turpināt modernizēt arī ikdienas veikalus, veicot gan kosmētisko remontu, gan mainot izkārtnes un papildinot sortimentu.

Šobrīd Latvijā ir 44 specializētie Latvijas balzams veikali dzērienu veikali, kuri ietilpst holdingā Amber Beverage Group.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra