«Berry jau iepriekš ir pieredzējis IKEA veikala ienākšanu tirgū, tādēļ ar situāciju esam pazīstami. Tas mums sniedz zināmas priekšrocības. Jāuzsver, ka Berry atšķiras no IKEA,» biznesa portālam db.lv sacīja SIA KBP valdes loceklis Saulius Maleckas.

SIA KBP ir oficiālā SIA, kas pārvaldīs veikalu Berry Latvijā.

Kā vēstīts, marta beigās, investējot vairāk nekā vienu miljonu eiro, Lietuvas mēbeļu un interjera veikals Berry atvērs savu pirmo veikalu Latvijā.

«Pirmkārt, tā vietā, lai piedāvātu klientiem vienu konkrētu dzīvesstilu, Berry piedāvā dažāda stila interjerus ar papildus iespējām variēt ne tikai ar krāsām, bet arī ar materiāliem. Otrkāt, Berry klientiem piedāvā dažādu zīmolu preces no Lietuvas, Eiropas un Āzijas. Berry arī ir izteikti uz klientu servisu orientēts veikals, jo konsultējam klientus ne tikai mēbeļu izvēlē, bet arī krāsu, materiālu un elementu kombinēšanā. Tāpat kā Lietuvā, arī Latvijā 2018.gads būs izaicinošs, bet tas reizē palīdzēs veikalam attīstīties,» atšķirības no IKEA uzskaita S. Maleckas.

Viņš stāsta, ka kopš IKEA veikala atvēršanas Lietuvā, Berry pārdošanas apjomi ir auguši, bet kopumā tirgus nav izteikti ietekmēts. «Pēc mūsu pieredzes varam teikt, ka vadošo nozares pārstāvju darbību tas būtiski neietekmēs, taču mazajiem mēbeļu un interjera veikaliem būs jāizvērtē to turpmākās iespējas,» saka S. Maleckas.

«Mēbeļu tirgotāji, tostarp Berry, jau laikus sagatavojās IKEA ienākšanai un pārskatīja preču sortimentu, pielāgojot to tā, lai nepārklātos ar pieprastītākajiem IKEA produktiem. Tas ir bijis izaicinājums, bet reizē ir uzlabojis klientu apkalpošanas kvalitāti, kā arī nodrošinājis klientiem lielākas izvēles iespējas. Vērtējot, kā ir izmainījusies patērētāju uzvedība, jāatzīst, ka klienti ir kļuvuši izvēlīgāki un Berry tā rezultātā ir bijis tikai ieguvējs. Berry ir viens no plašākajiem mēbeļu piedāvājumiem, tādēļ spējam arī piedāvāt konkurētspējīgas cenas,» skaidro S. Maleckas.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra