Mēnesis, kas pavadīts t/p Alfa, apģērbu un aksesuāru zīmolam Glam Collection sniedzis pārliecību, 
ka uzņēmumam 
ir potenciāls izaugt 
un iekarot savu 
vietu arī šādā tirdzniecības vietā


Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ Glam Collection pieteicās projektā Biznesa eskalators, bija vēlme saprast un izpētīt, vai nākotnē uzņēmuma veikals varētu būt tirdzniecības centrā un vai šāda vide vispār ir piemērota zīmolam. Pēc mēneša laikā pieredzētā Glam Collection radītājas Vivita Morusa un Anete Krūze sapratušas, ka tuvākā vai tālākā nākotnē noteikti redz savu produkciju tirdzniecības centrā. Šo pārliecību devuši klienti. «Jau šī mēneša laikā saskārāmies ar cilvēku neapmierinātību, ka t/p Alfa būsim tikai augustā. Daudziem patīk mūsu produkcija, cilvēki to pērk un atgriezīsies pie mums jau kā pastāvīgie klienti,» cer 
V. Morusa.


Iespēja noķert


Glam Collection veidotājām jau ir arī pašām savs veikaliņš. Spriežot par atšķirībām abās tirdzniecības vietās, uzņēmējas teic, ka tās pavisam noteikti pastāv. Tirdzniecības centrā ir daudz vairāk cilvēku un līdz ar to – vairāk potenciālo pircēju. «Protams, ne vienmēr cilvēku plūsma nozīmē vairāk pircēju, bet tā dod vairāk iespēju «noķert» cilvēku un pastāstīt, piedāvāt un pārdot savu produkciju,» saka A. Krūze. 


Uz Glam Collection veikalu lielākā daļa cilvēku nāk ar mērķi jau konkrēti kaut ko nopirkt, tam ir samērā plašs pastāvīgo klientu loks. Savukārt daudziem t/p Alfa apmeklētājiem šis uzņēmums bija atklājums. Viņas uzskaita: šis mēnesis devis jaunu pieredzi, artavu uzņēmuma un zīmola attīstībā, sniedzis jaunus kontaktus biznesa vidē, kā arī palīdzējis rast jaunus klientus, veicinājis uzņēmuma un zīmola atpazīstamību, bijusi iespēja saprast un izjust tirdzniecību t/p Alfa un dzirdēt ekspertu viedokļus par uzņēmumu un tā sniegumu.


Ieklausās klientos


Vērtējot savu dalību projektā Biznesa eskalators, V. Morusa un A. Krūze teic, ka lielākais ieguvums ir apjomīgā komunikācijas pieredze ar klientiem, prezentējot un piedāvājot uzņēmuma produkciju vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā un veicinot zīmola Glam Collection pazīstamību. «Iespēja piedalīties projektā mūsos radīja vēl lielāku aizrautību un mīlestību pret to, ko darām. Atvērām sirdis un centāmies padarīt klientus pēc iespējas vairāk apmierinātus,» saka V. Morusa.


Glam Collection aizsākās ar viņas meitiņas piedzimšanu. Laikā, kad bērnam nāk zobi un teju viss tiek likts uz zoba un testēts, viņai radās ideja izgatavot ekoloģiskas koka krellītes no dabiskiem materiāliem. Tagad preču sortimentu papildina cepures, kaklasaites, tauriņi, pampera bikšeles, kruzuļaini krekliņi, žabo, kleitas, princešu svārki, kā arī tilla svārki sievietēm. Uzņēmējas cenšas piemēroties un atsaukties klientu vēlmēm. «Sekmīgā biznesā ir svarīgi ieklausīties klientu vēlmēs. Viņi mūs iedvesmo jaunu ideju ģenerēšanai,» uzsver A. Krūze. Ar laiku iecerēts piedāvāt vēl plašāku produkcijas sortimentu.


Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra