Dienas Bizness

  • 28 otrdiena,
    februāris

    Skaidrīte, Justs, Skaidra

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8528

    USD: 1.0587

Tirdzniecība

I. Lāce

Foto: Ieva Čīka/LETA

Spice: Pircējiem ir noskaņojums tērēt vairāk  12

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Lielākais apgrozījuma pieaugums t/c Spice ir apakšveļas un zeķu segmentā - 82%, pateicoties veikalu Chantelle, Intimissimi un La Perla atklāšanai. Delikatesēm Spicē apgrozījums pieaudzis par 36%. Spice Home par 8% audzis apgrozījums mājas preču segmentā. To lielā mērā veicinājusi jaunā Dormeo Home koncepta veikala popularitāte.

«Pieņemoties spēkā tendencei cilvēkiem iepirkties interneta veikalos, tirdzniecības centriem jāgatavojas aizvien asākai cīņai par pircēju, kā arī nemitīgi jādomā, kā klientiem radīt iepirkšanās piedzīvojumu, pievienoto vērtību, kas mudinātu cilvēkus piecelties no dīvāna un doties uz tirdzniecības vietu. Globālā pieredze rāda, ka tie veikali, kas piedāvā tikai un vienīgi iespēju nopirkt preci, pamazām mirst, jo cilvēkiem ir ērtāk ieklikšķināt vajadzīgās preces tīmeklī,» saka tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.

Saistītie raksti

Jaunākās ziņas kategorijā

Kriminālprocesā par piesavināšanos iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušie

Valsts policijas (VP) izmeklētajā kriminālprocesā par piesavināšanos kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry figurē 15 cietušās personas. Pagājušā gada vasarā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka ir saskatījis...

Reklāma