Dienas Bizness

  • 28 piektdiena,
    aprīlis

    Gundega, Terēze

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8490

    USD: 1.0893

Tirdzniecība un pakalpojumi

I. Lāce

Foto: Ieva Čīka/LETA

Spice: Pircējiem ir noskaņojums tērēt vairāk  12

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Lielākais apgrozījuma pieaugums t/c Spice ir apakšveļas un zeķu segmentā - 82%, pateicoties veikalu Chantelle, Intimissimi un La Perla atklāšanai. Delikatesēm Spicē apgrozījums pieaudzis par 36%. Spice Home par 8% audzis apgrozījums mājas preču segmentā. To lielā mērā veicinājusi jaunā Dormeo Home koncepta veikala popularitāte.

«Pieņemoties spēkā tendencei cilvēkiem iepirkties interneta veikalos, tirdzniecības centriem jāgatavojas aizvien asākai cīņai par pircēju, kā arī nemitīgi jādomā, kā klientiem radīt iepirkšanās piedzīvojumu, pievienoto vērtību, kas mudinātu cilvēkus piecelties no dīvāna un doties uz tirdzniecības vietu. Globālā pieredze rāda, ka tie veikali, kas piedāvā tikai un vienīgi iespēju nopirkt preci, pamazām mirst, jo cilvēkiem ir ērtāk ieklikšķināt vajadzīgās preces tīmeklī,» saka tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.

Saistītie raksti

Komentāri

  • paklau

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:22

    tērētu vēl vairāk, ja pa visu Spici neostu pēc Lido kotletēm un cepameļļas. Varbūt laiks normālu ventilāciju ierīkot tajā iestādē.

  • shoperis

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:22

    Lielveikalu škūņiem ir bēdigs gals gaidāms. Salīdzinot cenas Spicē un internetā, jau vairākus gadus uz turieni eju labākajā gadījumā drēbes pielaikot, bet pērku internetā vai ārzemju ceļojumos, Bērnu apģērbs vispār ir kosmoss, Anglijā, Francijā var reizēs lētāk visu nopirkt.

  • stalkers

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:26

    Kamēr centrā būs kosmosa stāvvietu cenas, nekas tiem t/c šķūņiem nenotiks, ne visi pērk netā, ne visi tiek uz ārzemēm, protams par tām cenām jau īpaši negribās neko tur ņemt

  • kk

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:28

    +9 -6

    Nu nezinu, nezinu. Es Spicē regulāri uz Rimi eju. Par pārējiem veikaliem neko nezinu un negribu zināt....Nezinu, kurš par tādām cenā kaut ko pērk...

    • Vārds

      pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:47

      +8 -5

      Peerk, peerk! Tu pat iedomaties nevari, cik daudz mums ir cilveku, kuri burtiski metajas ar naudu... Jo taa naak viegli, viegli..

  • vo vo

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 12:29

    +4 -4

    galīgi garām tā spice

  • aigi

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 14:19

    Nekas jau ārprātīgs LV cenu ziņā nav. Ja laicīgi plāno pirkumus, var te pat ļoti labi iepirkties. Ja bieži jābūt Eiropā darba darīšanās, tad protams, var pirkt tur, bet papildus maksāt par braucienu, tad nu ļoti daudz japērk, lai atmaksatos un pēc tam pilns FB ar skapja tīrīšanu par 1/2 no pirkuma cenas.

  • VVZ

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 15:50

    Spices pluss ir autostāvvieta- tā ir pieejama, un tajā nesaimnieko vājprātīgās parkinga bandītfirmas.

  • Peksis

    pirms 2 mēnešiem, 2017.02.13 20:40

    Spice pārdaugavā Alfa teikas pusē un nedaudz vēl plaza mūkusualā ir pārņēmusi Rīgas centra funkcijas. Visi kuriem ir nauda un mašīna labprātāk brauc uz turieni nekā izmirušo dārgām stāvvietām un apstāties aizliegts zīmēm pārpildīto pilsētas centru.

    • Centrs

      pirms 2 mēnešiem, 2017.02.14 02:11

      +0 -1

      Centra funkcijas nav atdotas, centrā vēl ir daži veikali, kas labi prot apkalpot pircējus, jautājums tikai cik liela kapacitāte ir šiem veikaliem....

Reklāma