Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Lielākais apgrozījuma pieaugums t/c Spice ir apakšveļas un zeķu segmentā - 82%, pateicoties veikalu Chantelle, Intimissimi un La Perla atklāšanai. Delikatesēm Spicē apgrozījums pieaudzis par 36%. Spice Home par 8% audzis apgrozījums mājas preču segmentā. To lielā mērā veicinājusi jaunā Dormeo Home koncepta veikala popularitāte.

«Pieņemoties spēkā tendencei cilvēkiem iepirkties interneta veikalos, tirdzniecības centriem jāgatavojas aizvien asākai cīņai par pircēju, kā arī nemitīgi jādomā, kā klientiem radīt iepirkšanās piedzīvojumu, pievienoto vērtību, kas mudinātu cilvēkus piecelties no dīvāna un doties uz tirdzniecības vietu. Globālā pieredze rāda, ka tie veikali, kas piedāvā tikai un vienīgi iespēju nopirkt preci, pamazām mirst, jo cilvēkiem ir ērtāk ieklikšķināt vajadzīgās preces tīmeklī,» saka tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra