Mobilo sakaru operators Tele2 Valmierā  atvēris pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru (KAC) Vidzemē, investējot 60 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tirdzniecības centra Valleta telpās esošais KAC pilnībā parveidots saskaņā ar Tele2 AB grupas Zviedrijā radīto un vēlāk Latvijas tirgum pieskaņoto dizaina konceptu.

Tele2 Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš informē, ka Valmieras Tele2 KAC ir ļoti apmeklēts, vidēji mēnesī nodrošinot servisu vairāk nekā 15 000 esošajiem un topošajiem Tele2 klientiem.

Latvijā darbojas 41 Tele2 klientu apkalpošanas centrs 21 pilsētā. Pagājušā gada laikā Tele2 investēja vairāk nekā 755 000 eiro vērienīgā klientu apkalpošanas centru pārveides projektā Latvijā. Šogad Tele2 turpina klientu apkalpošanas centru pārveides projektu un bez Valmieras plāno atvērt vēl astoņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra