Jaunākais izdevums

Kosmētikas preču mazumtirdzniecības tīkla The Body Shop pārstāvis Latvijā SIA Bodybalt 2013. gadā strādājis ar 3,7 miljonu eiro apgrozījumu un 163 tūkstošu eiro zaudējumiem, rāda Lursoft dati.

The Body Shop strādājis ar zaudējumiem sesto gadu pēc kārtas.

Gada laikā uzņēmumam izdevies uzaudzēt apgrozījumu – salīdzinot ar 2012. gadu, pērn tas kāpis par 25%.

SIA Bodybalt reģistrēta 2004. gadā, un uzņēmuma pamatkapitāls veido 2000 latu. Vidēji pērn uzņēmumā strādāja 93 darbinieki.

Kompānijas valdē darbojas divi Somijas pilsoņi – valdes priekšsēdētājs Ārno Mikaels Pohtola (Aarno Mikael Pohtola) un valdes loceklis Juha Heiki Sakari Kokila (Juha Hekki Sakari Kokkila).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Body Shop" Lielbritānijā nonācis uz bankrota sliekšņa, ņemot vērā vājos tirdzniecības rezultātus valstī Ziemassvētku sezonā, vēstī britu telekanāls "Sky News".

"Sky News" svētdien ziņoja, ka Vācijas investīciju uzņēmums "Aurelius", kas "Body Shop" iegādājās vien pērn novembrī, kompānijai gatavojas noteikt bankrota administratoru, lai censtos glābt daļu no šī biznesa.

Telekanāls norāda, ka šī procesa ietvaros tiks slēgta daļa "Body Shop" veikalu un likvidētas darbavietas.

"Body Shop" Lielbritānijā ir aptuveni 200 veikali, bet vairāk nekā 70 valstīs kopumā - apmēram 3000 veikalu.

Uzņēmums tieši nodarbina aptuveni 10 000 cilvēku, bet vēl 12 000 tiek nodarbināti caur franšīzēm.

Kopš "Body Shop" pārņemšanas "Aurelius" jau pārdevis "Body Shop" biznesus citās Eiropas un Āzijas valstīs.

"Administrācijas noteikšana pasargās uzņēmumu no piespiedu likvidācijas un nodrošinās likumīgu aizsardzību no kreditoru prasībām," norāda eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas skaistumkopšanas produktu ražotājs L'Oreal otrdien paziņoja, ka parakstījis viena miljarda eiro vērtu līgumu ar Brazīlijas kompāniju Natura Cosmeticos par uzņēmuma The Body Shop pārdošanu.

L'Oreal paziņoja, ka līgums par tai vairāk nekā desmit gadus piederējušās kompānijas pārdošanu parakstīts pēc tam, kad tika saņemts apstiprinājums no uzņēmuma padomes.

Tomēr darījumam vēl jāsaņem konkurences uzraugu apstiprinājums, tostarp Brazīlijā un ASV. To pilnībā pabeigt plānots 2017.gada laikā.

Abas puses 9.jūnijā paziņoja, ka ir sāktas ekskluzīvas sarunas par Lielbritānijā bāzētā The Body Shop pārdošanu. 1976.gadā uzņēmējas Anitas Rodikas dibinātā kompānija specializējas dabisko skaistumkopšanas produktu ražošanā un tirdzniecībā. The Body Shop ir vairāk nekā 3000 veikalu 66 valstīs, arī Latvijā.

The Body Shop popularitāti iemantoja ar saviem ētikas principiem, piemēram, kompānija atteicās no dzīvnieku izmantošanas produktu izmēģinājumos, kā arī piedalījās sociālās un vides kampaņās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas kosmētikas ražotājs L'Oreal apsver iespēju pārdot kosmētikas mazumtirdzniecības veikalu tīklu Body Shop par vienu miljardu eiro, trešdien vēsta laikraksts Financial Times.

Laikraksts norāda, ka L'Oreal sadarbojas ar starptautiskā finanšu konsultanta 'Lazard Freres' speciālistiem, lai aplūkotu iespējas attiecībā uz Body Shop, kā visticamāko iznākumu paredzot struktūrvienības pārdošanu.

Body Shop pieder vairāk nekā 3000 veikalu 66 valstīs, arī Latvijā.

L'Oreal Body Shop iegādājās 2006.gadā, par to samaksājot 940 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojums: Pārvarēt bailes Zambezi upē

Sagatavojusi Linda Zalāne, 07.11.2014

Viktorijas ūdenskritums jeb Mosi-Oa-Tunya (Smoke that Thunders - Dūmi, kas pērkoņo) – viens no septiņiem pasaules brīnumiem.

Foto: no Matthew Taylor arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iesaka Ieva Gailuma, The Body Shop (SIA Bodybalt) Baltijas tirgus direktore

Uz Zambiju devos izaicinājuma braucienā Charity Challenge, kuru par godu savai 25. gadu jubilejai organizēja The Body Shop Fondation. Charity Challenge ir ziedojumu vākšanas forma, kas visā pasaulē ir ļoti populāra, – tas ir projekts, kurā tiek vākti līdzekļi konkrētam mērķim, popularizēšanas nolūkiem tiek īstenots kāds izaicinājuma brauciens. Man bija jāsavāc vairāk nekā 3000 eiro ziedojums The Body Shop Foundation izvēlētajiem projektiem: palīdzēt Āfrikā bez pajumtes dzīvojošajiem bērniem, ziloņu populācijas saglabāšanai, kā arī ūdens attīrīšanas ierīcēm, kuru bērni paši spēj iedarbināt skrienot un rotaļājoties. Mans izaicinājums bija nedēļu ilga sevis pārvarēšana Zambijas upē Zambezi un karstajā saulē. Naudas vākšanas process nebija viegls, jo Latvijā cilvēkus ir grūtāk pārliecināt ziedot naudu Āfrikas iedzīvotāju problēmu risināšanai, nevis kādiem lokāliem mērķiem, līdz ar to Charity Challenge ceļojums bija tikai daļa no projekta, kas bija grūts un izaicinājumiem bagāts piedzīvojums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

The Body Shop zīmola pārstāvis Latvijā strādājis ar zaudējumiem

Žanete Hāka, 29.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Bodybalt, kas ir oficiālais The Body Shop International PLC - The Body Shop tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības partneris, pērn turpināja darboties ar zaudējumiem, kas sasniedza 154,508 tūkstošus eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma neto apgrozījums pārskata gadā palielinājās līdz 3,944 miljoniem eiro, turpretim Bodybalt rentabilitātes rādītājs 2014. gadā samazinājās līdz -14,27. Jānorāda, ka kopējie Bodybalt veiktie maksājumi valsts kopbudžetā pagājušajā gadā sasniedza 545,69 tūkstošus eiro.

2015. gadā Bodybalt darbības galvenais uzsvars tiks likts uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, jaunu produktu un akciju piedāvāšanu, kā arī attīstītu The Body Shop mazumtirdzniecības tīkla koordinēšanu un sadarbību ar BSI.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par zaļāko zīmolu Latvijā iedzīvotāji nemainīgi atzinuši AS “Latvijas Valsts meži”, kam seko “Silvanols” un TOP3 jaunpienācējs “Madara”, liecina pētījuma “Brand Capital” ietvaros veiktās aptaujas rezultāti.

Tikmēr Baltijas kopējā vērtējumā zaļākie zīmoli ir “Madara”, “The Body Shop” un “Ikea”, pilnībā nomainot pērnā gada uzvarētāju trijnieku. Zaļāko zīmolu tops tiek veidots jau astoto gadu, apkopojot sabiedrības priekšstatus par zīmolu draudzīgumu videi.

“Kā rāda aptaujas rezultāti Latvijā, šobrīd sabiedrības apziņā zaļa domāšana iet rokrokā ar rūpēm par veselību un labsajūtu, ko apliecina “zaļāko” zīmolu TOP 10 iekļuvušo uzņēmumu darbības jomas. Līdz ar līderi “Latvijas Valsts meži” topā ir vairāki skaistumkopšanas nozares zīmoli – “Madara”, “Stenders” un “The Body Shop”, farmācijas zīmoli “Silvanols”, “Grindex” un “Olainfarm”, dzeramā ūdens ražotājs “Venden”, kā arī sadzīves ķīmijas, ķermeņa kopšanas, augu barības un dezinfekcijas līdzekļu ražotājs “Seal” un mēbeļu un mājlietu milzis “IKEA”. Nemainīga tendence – zīmolu “zaļuma” vērtējumā joprojām esam patrioti un dodam priekšroku pašmāju uzņēmumiem,” komentē “Latvijas Zaļā punkta” direktors Kaspars Zakulis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Natura Cosméticos SA, kosmētikas industrijas uzņēmums Brazīlijā, paziņojis, ka ir saņēmis nepieciešamās atļaujas no konkurences uzraugošām institūcijām, un līdz ar to noslēdz darījumu par The Body Shop pārņemšanu no L’Oreal.

Tādējādi tiek radīta kosmētikas grupa, kas apvieno trīs zīmolus: Natura, The Body Shop un Aesop. Par sākotnējo vienošanos par zīmola pārņemšanu tika paziņots 9.jūnijā.

Šī darījuma rezultātā izveidotā multi zīmolu grupa tiks pārstāvēta nozīmīgos tirgos visā pasaulē – 69 valstīs.

Natura, kas dibināts 1969.gadā, ir vadošais uzņēmums Brazīlijā, kas darbojas kosmētikas un personīgās higiēnas preču tiešās pārdošanas segmentā. Uzņēmums ir pārstāvēts Amerikas Savienotajās Valstīs, Argentīnā, Čīlē, Meksikā, Peru, Kolumbijā un Francijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātā investīciju platforma CrowdedHero informē par starptautisku uzņēmuma konsultatīvās padomes izveidi, kuras mērķis ir stiprināt uzņēmuma kompetences, globālo uzticamību un vairot platformas starptautisko atpazīstamību. Uzņēmuma padomē ir trīs pieredzējuši starptautiska līmeņa eksperti no Portugāles, Somijas un Lietuvas, kuri iepriekš ieņēmuši vadošus amatus globāla līmeņa korporācijās un guvuši plašu pieredzi, strādājot dažādās nozarēs.

Jaunizveidotā padome apvieno ekspertus ar plašu pieredzi dažādās nozarēs – padomē ir gan bijušais Portugāles nacionālās aviokompānijas TAP Air Portugal vadītājs Migels Fraskulio (Miguel Frasquilho), gan kosmētikas veikalu The Body Shop franšīzes ķēdes Baltijā izveidotājs Timo Valla, gan arī starptautiski pazīstama juriste Eugenija Sutkiene.

“Padomes galvenais mērķis ir virzīt uzņēmuma inovāciju iniciatīvas, veicināt sadarbības un apzināt jaunas tirgus sniegtās iespējas. Izmantojot padomes locekļu ekspertīzi, esam gatavi vēl vairāk nostiprināt savu konkurētspēju un panākt ilgtspējīgu izaugsmi pastāvīgi mainīgajā investīciju nozarē. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka šāda līmeņa ekspertu piesaiste pilnīgi noteikti veicinās uzticību CrowdedHero no stratēģisko un profesionālo investoru puses,” norāda CrowdedHero valdes priekšsēdētājs Jānis Blaževičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā kosmētikas ražotāji vēl vairāk pievērsīsies dabīgas kosmētikas ražošanai ar dažādiem papildefektiem, piemēram, aizsardzību pret elektromagnētisko lauku iedarbību

Tā uzsver DB aptaujātie kosmētikas ražotāji. Tāpat 2017. gadā gaidāma jaunu zīmolu ienākšana un nostiprināšanās tirgū.

AS Spodrība direktors Raimonds Krampāns norāda, ka 2017. gadā arvien nozīmīgāku vietu ieņems kosmētikas līdzekļi, kuru sastāvā ir dabīgas izcelsmes izejvielas. Patērētāji lielāku uzmanību pievērsīs ne tikai produkta sastāva kvalitātei, bet arī to ētiskai iegūšanai, produkta ražošanas procesam un izcelsmes valstij. «Kaut arī pēdējos gados Latvijā ir strauji pieaudzis dabīgās kosmētikas zīmolu skaits, tomēr šajā segmentā aizvien ir brīva niša, tāpēc mēs šobrīd strādājam pie jaunas dabīgās kosmētikas līnijas, ko plānojam ieviest 2017. gada nogalē. Jaunā līnija būs orientēta galvenokārt uz eksportu, taču nepaliks novārtā arī vietējais tirgus,» atklāj R. Krampāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Banku augstskolas telpās ciemojās 150 jaunieši no visas Latvijas, kurus vienoja viens mērķis – pusfināls cīņai par «Biznesa Guru 2018» titulu uzņēmējdarbības konkursā «Bizness 24H».

Konkursa pirmajā kārtā, kura norisinājās no 5. līdz 9.februārim, piedalījās 600 dalībnieki, no kuriem sīvā konkurencē tika atlasīti 150 veiksmīgākie konkursa turpināšanai. 2. kārtas ietvaros dalībniekiem bija jāizspēlē biznesa simulāciju spēle «Prezidents», lai noskaidrotu tās 20 spēcīgākās un stratēģiski veiksmīgākās komandas, kuras turpinās cīņu konkursa finālā.

Ja konkursa pirmajā kārtā tika pārbaudītas katra komandas dalībnieka individuālās spējas simulāciju spēles laikā, tad šoreiz komandas dalībnieki beidzot varēja cīnīties kā vienots veselums. «Prezidents» ļāva dalībniekiem izjust realitātei pietuvinātu biznesa simulāciju – dalībnieki darbojās dažādās valstīs, kurās ieņēma dažādus amatus, sākot no loģistikas kompānijas vadītāja, beidzot ar valsts tiesnesi. Kopumā 16 stundu ilgā simulācijā dalībnieki savā starpā piedzīvoja 5 mēnešus aktīvā biznesa un politikas pasaulē, kur savā starpā bija gan jāsadarbojas, gan jākonkurē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brazīlijas kosmētikas kompānija «Natura» paziņojusi, ka ir iegādājusies ASV kosmētikas uzņēmumu Avon, darījumā maksājot ar akcijām un izveidojot pasaulē ceturto lielāko skaistumkopšanas produktu kompāniju.

Apvienotās kompānijas «Natural Holding» apgrozījums gadā varētu pārsniegt desmit miljardus ASV dolāru (8,9 miljardus eiro) un tas būs pārstāvēts 100 pasaules valstīs, «Avon» un «Natura» informēja kopīgā paziņojumā.

«Natura» akcionāriem piederēs apmēram 76% apvienotās kompānijas, bet «Avon» akcionāriem - 24%.

Ņemot vērā otrdien tirdzniecības sesijas beigu cenu biržā, «Avon» vērtība ir 3,7 miljardi ASV dolāru un apvienotās grupas vērtība būs ap 11 miljardiem ASV dolāru, norādīja uzņēmumi.

Apvienotās kompānijas valdē būs 13 locekļi, no kuriem trīs izvēlēsies Avon.

Pēc apvienošanās paziņojuma biržā cena pieauga abu uzņēmumu akcijām.

2017.gadā «Natura» iegādājās Lielbritānijas kosmētikas kompāniju The Body Shop.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

The Body Shop ienākumi sarukuši, taču uzņēmums spēšot pārvarēt ārkārtas situāciju

Žanete Hāka, 26.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"The Body Shop" tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības partneris Latvijā un Lietuvā SIA "Bodybalt" 2019.gadā apgrozījis 4,39 miljonus eiro un nopelnījis 29,78 tūkstošus eiro, liecina "Lursoft" dati.

Salīdzinot ar gadu iepriekš, tirgotāja apgrozījums palielinājies par 51,91 tūkstoti eiro. Uzņēmuma mazumtirdzniecības bizness tiek organizēts galvenajā ofisā Rīgā un gada beigās tas kopā nodarbināja 80 darbiniekus – 50 Latvijā un 30 Lietuvā. 2019.gada beigās SIA "Bodybalt" piederēja 8 veikali Rīgā un 7 – Lietuvā.

Šobrīd, laikā, kad pastāv koronavīrusa izplatības ierobežošanai noteiktie ierobežojumi, SIA "Bodybalt" vadība nepārtraukti izvērtē situāciju un krīzes ietekmi uz uzņēmuma darbību, uzskatot, ka tas tomēr spēs pārvarēt ārkārtas situāciju ar kompensējošu mehānismu un mātes uzņēmuma atbalstu.

Šā gada martā un aprīlī SIA "Bodybalt" ieņēmumi ir mazinājušies par aptuveni 30%, taču izdevies samazināt arī dažādas izdevumu pozīcijas – liela daļa no iznomātājiem piekrituši nomas maksas samazinājumam, ir samazināta mārketinga materiālu izgatavošana, kā arī samazināto darba stundu dēļ sarukušas arī darbaspēka izmaksas.

Komentāri

Pievienot komentāru