Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltijas Taksometram jauni nodrošinājumi

Žanete Hāka, 15.06.2015

Jaunākais izdevums

SIA Baltijas Taksometrs reģistrēti jauni nodrošinājumi, liecina Lursoft informācija.

Uzņēmumam aizliegts atsavināt Baltijas Taksometra īpašumā esošās SIA Recipio Baltic kapitāldaļas, kā arī SIA Baltijas Taksometrs piemērots aizliegums visa veida pārreģistrācijas darbībām un aizliegums reģistrēt komercķīlas. Jānorāda, ka patlaban Baltijas Taksometram ir spēkā ir deviņi nodrošinājumi.

Pēdējais gada pārskats, ko iesniedzis Baltijas Taksometrs, ir par tā saimniecisko darbību 2013. gadā. Pārskata gadā uzņēmuma neto apgrozījums pieauga līdz 3,905 miljoniem eiro. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pārskata periodā bija mērojama ar 53,903 tūkstošiem eiro. Baltijas Taksometrs 2013. gadā ar darbavietām nodrošināja 422 darbiniekus.

Lursoft pieejamā informācija norāda, ka Baltijas Taksometrs 2013. gadā nodokļos nomaksāja 572 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltic Taxi pārdēvēts par SIA Baltijas Taksometrs

Žanete Hāka, 07.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nosaukumu mainījis SIA Baltic Taxi, kas pārsaukts par SIA Baltijas Taksometrs, liecina Lursoft dati.

Jāpiebilst, ka vakar Komercreģistrā līdz ar līdzšinējā SIA Baltic Taxi nosaukuma maiņu reģistrēts arī jauns uzņēmums SIA Baltic Taxi, kura vienīgais kapitāldaļu turētājs ir Sergejam Seņkānam piederošais SIA Environment Solutions. Jaunreģistrētā uzņēmuma reģistrētais un apmaksātais pamatkapitāls ir 64 tūkstoši eiro.

Lursoft esošā informācija rāda, ka Sergejs Seņkāns vēl bez SIA Environment Solutions ir arī SIA Lauku izaugsmes grupa un SIA Teritoriju apsaimniekošanas serviss kapitāldaļu turētājs.

6.maijā Komercreģistrā reģistrēti 66 jauni komersanti.

Db.lv jau rakstīja, ka Rīgas pilsētas Kurzemes rajona tiesā ierosināta taksometru kompānijas Baltic Taxi tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) lieta, liecina informācija Maksātnespējas reģistrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Cik maksās Yandex.Taxi pakalpojums Rīgā?

Lelde Petrāne/Elīna Pankovska, 15.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Yandex.Taxi sācis darboties Rīgā – Latvija kļuvusi par pirmo Eiropas Savienības valsti, kurā serviss uzsācis darbību. Izsaukt taksometru iespējams iOS un Android mobilajos pielikumos latviešu, krievu, angļu un citās valodās. Serviss automātiski nosaka lietotāja atrašanās vietu un nosūta pieprasījumu vistuvāk esošajam vadītājam.

Mašīnas piebraukšana Rīgā maksāšot ne vairāk par 0,71 eiro, bet pēc tam ne vairāk kā 0,36 eiro par kilometru vai 0,13 eiro par brauciena minūti, informē pakalpojuma sniedzējs. Tā, piemēram, aizbraukt no tirdzniecības centra «Spice» līdz «Laimas» pulkstenim varot par apmēram 4,60 eiro. No viesnīcas «Radisson Blu Elizabete Hotel» līdz starptautiskajai lidostai «Rīga» – par aptuveni 7,40 eiro. Samaksāt par vešanu var skaidrā naudā vai ar bankas karti pielikumā, tas paskaidro.

«Mēs jau pasen sākām domāt par ienākšanu Baltijas valstīs. Visvairāk piedāvājumu sadarboties tiek saņemts no Latvijas, tāpēc mēs nolēmām sākt ar Rīgu. Mūsu tehnoloģijas un algoritmi padara taksometru par ērtu un ne pārāk dārgu pilsētas transporta veidu. Yandex.Taxi automātiski nodod pieprasījumu vadītājam, kurš atbrauks visātrāk. Tādā veidā viņam nenākas ilgi gaidīt uz izsaukumu vai braukt pie klienta cauri visai pilsētai. Serviss rēķinās ar situāciju uz ceļa, lai izveidotu optimālu maršrutu. Nākamo pieprasījumu pēc vadītāja tas jau laicīgi meklē vietā, kurp taksometrs ved pasažieri. Šādas tehnoloģijas samazina braucienu pašizmaksu – vadītāji nopelna vairāk, savukārt lietotāji maksā mazāk,» stāsta Yandex.Taxi starptautiskās attīstības direktors Mušegs Saakjans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību apdrošināšanas tirgū, mobilo sakaru operators “Tele2” kā atsevišķu pakalpojumu ieviesis automašīnas tehniskās palīdzības apdrošināšanu jeb SOS palīdzību uz ceļa.

“Tele2” ir pirmais Baltijas valstīs, kas piedāvā šādu pakalpojumu, un tā izveidē ir investēti aptuveni 100 000 eiro. Šī apdrošināšana noderēs ikvienam automašīnas īpašniekam, jo dažādu automašīnas ķibeļu gadījumā varēs saņemt diennakts tehnisko palīdzību jebkurā vietā Baltijā.

SOS palīdzību uz ceļa “Tele2” mobilajā lietotnē var iegādāties ikviens “Tele2” klients, maksājot ikmēneša abonēšanas maksu 1,99 eiro. Apdrošināšanas polisē ietilpst visdažādākā veida tehniskā palīdzība, ja, piemēram, pārplīsusi riepa, iebraukts bedrē vai uzbraukts šķērslim, pārstājis darboties motors, traucēta elektronikas vai akumulatoru darbība u.c.

“Pie šī pakalpojuma izstrādes mēs strādājām ilgu laiku, jo vēlējāmies, lai tas būtu klientiem ērts un vienkāršs lietošanā. Šobrīd klients ar mobilās lietotnes palīdzību šo apdrošināšanas pakalpojumu var ērti pieslēgt un pieteikt palīdzību, kā arī klientam ir iespēja jebkurā laikā no šī pakalpojuma atteikties. Automašīnas īpašniekam vairs nevajadzēs uztraukties, kam zvanīt vai pie kā vērsties, ja atgadījusies tehniska ķibele ar automašīnu uz ceļa. Atliks tikai ieiet “Tele2” mobilajā lietotnē un pieteikt SOS palīdzību uz ceļa, lai meistari jau dotos uz notikuma vietu,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

80 eiro alga taksometru nozarē liecina par to, ka tā ir tīri acīmredzama šmaukšana. Un lai no šīs šmaukšanas izietu ārā ir viens darbīgs līdzeklis, kas atvieglotu arī nodokļu iekasēšanu un mazinātu birokrātiju - tā ir patentmaksa jeb taksometru nodeva, saka SIA Baltijas taksometrs valdes loceklis Jānis Naglis.

Kādreiz taksometra vadītājs bija auto vadīšanas paraugs. Tagad, nesauksim vārdā taksometru kompāniju, bet tās mašīnu ieraugot, esmu uzmanīgs, pēc pieredzes zinu, ka to var vadīt arī tāds šoferis, kura vadīšanas iemaņas ir iesācēja līmenī. Dzīvē gadās sastapt taksometru vadītājus, kuri nezina pat Rīgas centra ielu nosaukumus. Vai nav notikusi taksometru nozares degradācija?

Vaina ir tajā, ka taksometru kompānijas ļoti bieži pieņem vadītājus bez pienācīgas kvalifikācijas pārbaudes un apmācībām. Ir pāris kompānijas, kurām tas ir pašsaprotami, ka pirms cilvēks uzsāk taksometra vadītāja darbu, notiek apmācības. Ja runājam par tādiem zīmoliem kā RedCab un Baltic Taxi tad šādas apmācības ir vismaz nedēļu garas. Tajās ne tikai tiek dotas iespējas vēlreiz apgūt satiksmes noteikumus, bet arī tiek mācīta apkalpošanas kultūra, dotas konfliktsituāciju risināšanas iemaņas, mācīta Rīgas kartes atšifrēšana, un apmācības beigās ir prakstiskais eksāmens.

Komentāri

Pievienot komentāru