Jaunākais izdevums

Latvijā plānots attīstīt Ukrainā izveidoto picēriju tīklu Pizza Ovale, portālam Nozare.lv pastāstīja jaundibinātā uzņēmuma SIA Ovale Baltic līdzīpašnieks Kārlis Priedītis.

Viņš norāda, ka jaunā picērija Rīgā varētu tikt izveidota un atklāta līdz šī gada beigām. Sīkāku informāciju Priedītis patlaban vēl nevēlas izpaust.

Priedītis atzīmē, ka iecere attīstīt Latvijā Ukrainā radīto itāļu picēriju tīklu radusies pēc tam, kad viņš iepazinies ar Ukrainas uzņēmēju Olekseju Polkovski, kurš ir arī nesen dibinātā Ovale Baltic kontrolpaketes īpašnieks.

«Iepazināmies pirms kāda laika. Saistībā ar situāciju Ukrainā, kur patlaban biznesa vides attīstība ir grūti prognozējama, runājot ar Polkovski, sapratām, ka viņa radīto biznesu Ukrainā varētu turpināt attīstīt Latvijā. Taču tas nenozīmē, ka viņš apturēs Ukrainā iesākto biznesu. Būtībā iecere ir attīstīt to tālāk Latvijā,» stāsta Priedītis.

Ukrainā darbojas 50 Pizza Ovale picērijas, tai skaitā uzņēmumam ir picērijas arī Luhanskā un Doņeckā.

Pēc Priedīša domām, Latvijas ēdināšanas biznesā vēl ir iespēja piedāvāt kaut ko jaunu. «Uzskatām, ka tradicionālā itāļu stila picērija ar savu īpašo virtuves piedāvājumu - itāļu picu un dažādām pastām - varētu būt labs piedāvājums vietējā ēdienu biznesa dažādošanai,» norāda uzņēmējs.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Ovale Baltic dibināta šī gada 15.septembrī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 39 000 eiro. Ovale Baltic īpašnieki ir Polkovskis (90%), Andrejs Tulišs (5%) un Priedītis (5%).

Priedītim pilnībā pieder ēdināšanas uzņēmums SIA The Donuts, kas dibināts 2012.gada augustā un pārvalda virtuļu bāru ZeDonats. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2859 eiro, liecina Firmas.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Čili Pica veidos Čili Take Away formātu līdzņemšanai paredzētās produkcijas ražošanai

Db.lv, 31.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Čili Pica» picēriju tīkla īpašnieks SIA «Čilija Pizza» 2018.gada sākumā veicis stratēģijas izmaiņas picēriju portfelī, un pieņemts lēmums optimizēt un uzlabot picēriju darbību, liecina informācija Lursoft Klientu portfelī.

Šī iemesla dēļ gada sākumā slēgta picērija TC Mols, un to 2019.gadā aizstās jauna picērija topošajā tirdzniecības centrā Akropolis. Tāpat arī iepriekš TC Galerija Centrs esošā picērija aizstāta ar picēriju tirdzniecības centrā Galerija Rīga, bet tirdzniecības centra Damme picērija tiks slēgta un aizstāta ar picēriju Imantas mazumtirdzniecības parkā.

Galvenais arguments šāda veida stratēģijai ir jaunizveidotā «Čili Pica» koncepta potenciāls, ar kuru plānots divkāršot uzņēmuma izaugsmi. Stratēģija jau izmantota picērijā tirdzniecības centrā Domina, kā arī visos jaunākajos projektos Lietuvā, paredzot, ka tas nesīs labus rezultātus un bijis galvenais Čili Grupas izaugsmes virzītājspēks pēdējos 3 gados.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku ielā, Rīgā durvis klientiem vērusi jauna "Pica Lulū" picērija. “Pica Lulū” Mežciemā ir uzņēmuma astoņpadsmitā picērija Latvijā, un ar tās atklāšanu, uzņēmums ieskandina savu trīsdesmit gades svinību gadu.

“Pilnīgi neticami, bet šogad “Pica Lulū” svin 30 gadu jubileju. Visai iespaidīgs skaitlis, ko varam atzīmēt ar 18. picēriju! Šo gadu laikā esam izveidojuši picu gaumi Latvijā. Un to mūsu picmīļiem nodrošinām, atbalstot vietējos pašmāju ražotājus, kas rūpējas par izejvielām mūsu picām,” atklāšanā uzsvēra viens no “Pica Lulū” dibinātājiem Elmārs Tannis.

Šī ir sešpadsmitā “Pica Lulū” Rīgā, vēl pa vienai picērijai atrodas Jūrmalā (Lielupē) un Ādažos.

"Pica Lulū" Mežciemā kopumā ieņem 218 kvadrātmetru lielu platību. Picērija varēs uzņemt līdz pat 60 klientiem vienlaikus, vasaras sezonā paredzēts izveidot arī āra terasi. Ģimeņu ērtībām restorāna telpās izvietots arī bērnu stūrītis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Picas arhitektūra ēdāja ziņā

Kristīne Stepiņa, 05.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš vasaras Z. A. Meierovica bulvārī, Rīgā, mājo picērija Mozzo Pizza, kura piedāvā atšķirīgu apkalpošanas koncepciju; par franšīzes iegādi interesējas Dienvidkorejā.

Picērijā katrs apmeklētājs var ļauties iedvesmai un meistarot picu pats, eksperimentējot ar dažādām sastāvdaļām, turklāt pie kārotās maltītes tikt var ātri, jo picas cepšanas laiks ir īsāks nekā citās ēstuvēs.

Mozzo Pizza īpašnieks Edijs Masaļskis ēdināšanas biznesā nav iesācējs, trīs gadus viņš ir vadījis picēriju Bandito Pizza Tukumā, bet četrus gadus pārvaldījis trīs ātrās ēdināšanas restorānus Subway Rīgā. «Tukumā tirgus bija salīdzinoši neliels, turklāt arvien vairāk tukumnieku pārcēlās strādāt uz Rīgu un pilsēta pārvērtās par sava veida guļamvagonu, tāpēc picērijas attīstībai neredzēju potenciālu. Arī pašam kļuva neinteresanti strādāt vietā, kurai nesaskatīju izaugsmes iespējas,» savu pirmo uzņēmējdarbības pieredzi raksturo E. Masaļskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Hesburger Liepājā investē 1,4 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 03.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā, Stendera ielā atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus ēdināšanas uzņēmumus, naktsklubu un jumta terasi.

Ēkas pirmajā stāvā apvienoti divi ēdināšanas uzņēmumi – ātrās ēdināšanas restorāns «Hesburger» un picērija «Čili Pizza». Otrajā stāvā izveidots naktsklubs «Cukurfabrik’», savukārt, trešajā stāvā atklāta «Cukurfabrik’» jumta terase, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

I.Salmela norāda, ka ēkas īpašnieks ir «Hesburger». Ēkas iegādē un restorāna izveidē kopumā investēti 1,4 miljoni eiro. «Hesburger» restorāna telpu platība ir 135,6m2, ieskaitot palīgtelpas, savukārt, pagrabstāvā ir ierīkotas noliktavas telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 60,1 m2. Uzsākot jaunā restorāna darbību, nodrošinātas darba vietas 4 darbiniekiem, bet plānots, ka kolektīvs varētu paplašināties līdz aptuveni 12 darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kā top?: Pica Rīga vistas filejas pica

Dienas Bizness, 16.02.2018

Vistas filejas picas sastāvdaļas ir karija mērce, pizzarella, picas sieru mikss, šampinjoni, sīpoli, marinēta kukurūza, konservēti ananāsi, spināti, marinēta grilēta paprika, vistas fileja.

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties, kā picērijā Pica Rīga top vistas filejas pica.

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties, kā picērijā Pica Rīga top vistas filejas pica.

Pica Rīga dibināta 2016.gada janvārī. Sākotnēji uzņēmums pieņēma tikai pasūtījumus, taču tad atvēra arī picēriju Rīgā, Strēlnieku ielā.

Tiesa gan, pasūtījumi aizvien kopējos pārdošanas apjomos dominē, taču piektdienas vakaros un sestdienās arī picērija ir pārpildīta, cilvēki zvana, lai rezervētu vietu, taču viss jau ir pilns, stāsta kompānijas īpašnieks Normunds Bērziņš.

Patlaban Pica Rīga piedāvājumā ir vairāk nekā desmit picas, picu piedāvājums ik pa laikam tiek pārskatīts, taču lielākoties saglabājas stabils. Starp interesantākajām picām uzņēmuma klāstā ir melnā pica ar mīdijām, kā arī pica ar strausa gaļu. Pirms kāda laika no piedāvājuma izņemts viens picas veids, kurā bija iekļauta liellopu gaļa, paipalu olas un citas sastāvdaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 250 000 eiro, viesmīlības uzņēmums “Tiamo grupa” Rīgā atvēris jau astoto picēriju “Čili Pizza”, kurā plānotas 40 jaunas darbavietas.

Kopumā picēriju atvēršanā Rīgā viesmīlības uzņēmums investējis divus miljonus eiro.

Sākot no 2020. gada “Tiamo grupa” atklājusi “Čili Pizza” picērijas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”, t/c “Origo”, t/c “Alfa”, t/c “Olimpia”, t/c “Gaiļezers”, t/c “Zoom” un t/c “Spice Home”, katrā no vietām radot aptuveni 30–40 darbavietas. Savukārt jaunākā picērija atvērta šogad uzceltā tirdzniecības centrā Ziepniekkalnā, Valdeķu ielā, iepretim mazumtirdzniecības tīkla veikalam “Lidl”.

Ziepniekkalnā atklāts pirmais Lidl veikals, kura ēku uzņēmums nomā 

Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” atklājis savu jaunāko veikalu Rīgā, Ziepniekkalnā,...

Jaunās “Čili Pizza” platība ir 305 kvadrātmetri, bet tirdzniecības centra kopējā platība – 2600 kvadrātmetri.

“Picērijas atvēršana Ziepniekkalnā ir stratēģiska izvēle. Sekojam līdzi pieprasījumam – arvien vairāk cilvēku vēlas ēdināšanas vietas tieši guļamrajonos, tuvāk mājām. Turklāt Valdeķu ielas picērija atrodas vietā, kur ērti piekļūt ar automašīnu vai sabiedrisko transportu,” stāsta Toms Zukulis, “Tiamo grupas” valdes priekšsēdētājs.

“Tirdzniecības centrs Valdeķu ielā 39 neapšaubāmi uzlabos un atdzīvinās Ziepniekkalna infrastruktūru. Īpaši aktuāli Covid-19 ierobežojumu darbības laikā ir tas, ka tirdzniecības centra plānojums paredz pilnīgi visiem nomniekiem atsevišķu ieeju no ārpuses. Projektēšanas gaitā attīstītājs “VPH Latvia” paredzēja iespējamās izmaiņas nomnieku darbībā pandēmijas laikā un izvēlējas īstenot šādu konceptu. Priecājamies, ka jaunajā tirdzniecības centrā par nomnieku kļuvusi arī "Čili Pizza",” saka Vjačeslavs Novickis, "Colliers International", ēkas pārvaldnieks.

“Tiamo grupa” ir viens no vadošajiem ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā ar vairāk nekā 30 sabiedriskās ēdināšanas vietām un 500 darbiniekiem. Uzņēmums ir viens no TOP 20 lielākajiem nodokļu maksātājiem Kurzemē (1,02 milj. eiro). Pērn uzņēmuma neto apgrozījums sasniedzis 7,5 miljonus eiro (neto). Grupā, kas darbojas jau 18 gadu, ietilpst restorāni “MO Liepāja”, “Olive”, “Čello” un “Sushi Boom”, kafejnīcas “Lotte Caffe”, “Teātra kafejnīca”, klubs un pludmales bārs “Cukurfabrik’” Liepājā, kā arī “Čili Pizza” picērijas vairākās Latvijas pilsētās. “Tiamo grupu” raksturo izcila apkalpošana, izmeklēts piedāvājums un rūpība ikvienā detaļā.

“Čili Pizza” ir picēriju zīmols Latvijā un Lietuvā. Šogad zīmols Latvijā atzīt 20 gadu jubileju – pirmā picērija Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī Liepājā. Patlaban “Tiamo grupas” vadībā Latvijā darbojas 17 “Čili Pizza” picērijas Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā, Daugavpilī un Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Street Burger īpašnieks Āgenskalnā izveido itāļu picēriju bez konkrēta darbalaika

Laura Mazbērziņa, 05.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Burgernīcas Street Burgers vadītājs Aleksandrs Vēvers Āgenskalnā atvēris picēriju Street Pizza, kurā apmeklētājiem piedāvā nogaršot itāļu picas.

Ideja par picērijas izveidi radās pirms gada. «Augustā izlēmu doties atvaļinājumā uz Itāliju, kur pabiju arī miltu ražotnē, mācoties visu par picām. Pēc šīs ražotnes apmeklēšanas mašīnā ieliku pāris miltu pakas un devos uz Latviju eksperimentēt. Pirms un pēc atgriešanās esmu apmeklējis vairākus picu restorānus, bet nevienā nebija Neapoles pica, kurai ir raksturīgas nedaudz apdegušas un pilnīgākas maliņas, kuras rodas dēļ lielās temperatūras krāsns iekšpusē un ilgās mīklas fermentācijas,» sacīja A. Vēvers.

Lai izceptu kvalitatīvu picu, visiem produktiem jābūt izmeklētiem un kvalitatīviem. Street Pizza izejvielas, sadarbojoties ar loģistikas partneriem, tiek vestas no dažādiem Itālijas reģioniem – tomāti no Neapoles, milti no Boloņas reģiona un olīveļļa no Apuljas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No septembra vidus Rīgā ir atvērta pirmā automatizētā diennakts picērija, informē The Pizza Mood” idejas autors un realizētājs Andris Pētersons.

“Pirmajā automatizētajā picērijā apvienojam visas modernā rīdzinieka vēlmes, proti, iespēju baudīt restorāna cienīgu, uz vietas gatavotu, augstas kvalitātes picu, vienlaikus netērējot daudz laika ēdiena pasūtīšanas un piegādes procesam. Mēs izmantojam viedo tehnoloģiju sniegtās iespējas, tai skaitā patentētu picas pagatavošanas krāsni. Apmaksas brīdī picērijas automāts ievieto izvēlēto picu krāsnī. Kad tā ir gatava, pica tiek ievietota kartona kastē un izsniegta klientam. Viss process kopā aizņem trīs minūtes,” stāsta A. Pētersons.

Viņš uzsver, ka picu sagataves netiek saldētas, bet uzreiz piegādātas picērijai, kur tās glabājas īpašās aukstuma kamerās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas ēdināšanas un viesmīlības uzņēmums SIA “Tiamo grupa” atvēris otru “Čili Pizza”picēriju Rīgā, informē uzņēmumā.

Tirdzniecības centrā “Origo” atvērtā picērija radīs 30 jaunas darbavietas. Šogad uzņēmums, neskatoties uz ārkārtējās situācijas ierobežojumiem valstī, plāno atklāt vēl vienu ēdināšanas vietu tirdzniecības centrā “Gaiļezers”.

“Tiamo grupas” izveidotās “Čili Pizza” picērijas darbojas Liepājā, Ogrē, Jelgavā, Valmierā un Daugavpilī. Pirmo “Čili Pizza” picēriju Rīgā uzņēmums atvēra šā gada jūnijā iepirkšanās un izklaides centrā “Aktropole”, investējot vairāk nekā 250 000 eiro. Tirdzniecības centra “Origo” picērijas platība ir 250 kvadrātmetri, un ietilpība līdz pat 98 sēdvietām, tomēr līdz Covid-19 pandēmijas radītās ārkārtējās situācijas beigām ēdienus ikviens varēs pasūtīt līdzi ņemšanai, kā arī – ar “Wolt” un “Bolt” piegādēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pica Lulū tīkla paplašināšanā ieguldīti 100 000 eiro

Lelde Petrāne, 05.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picēriju tīkls Pica Lulū turpina attīstību un šodien atver jaunu picēriju Rīgā t/c Jugla, ieguldot kopumā aptuveni 100 tūkstošus eiro lielas investīcijas.

Sandra Gorbunova, SIA Later LTD direktore sacīja: «Picērijas atrašanās vieta ir izvēlēta mērķtiecīgi, lai tādā veidā paplašinātu picēriju piegāžu zonu līdz pat Ādažiem. Šis ir stratēģiski svarīgs solis, ņemot vērā, cik nozīmīgu uzņēmuma darbības daļu veido tieši produktu piegādes.»

Jaunā picērija ir astotā Pica Lulū picērija Latvijā.

Pica Lulū kā vietējais uzņēmums izvēlas izejvielas no pašmāju pārtikas ražotājiem, piemēram, piena produktus no Smiltenes Piens, miltus no Dobeles Dzirnavnieks, sulas no Pure Food.

SIA Later LTD ir picēriju tīkla Pica Lulū izveidotājs un franšīzes turētājs. SIA Later LTD strādā 160 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Mūziķu Dona un Kaspara Rogas Francijas Rivjēra Engurē

Monta Glumane, 15.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešo sezonu uzsākusi «Prāta vētras» bundzinieka Kaspara Rogas un mūziķa Dona kafejnīca «Engure cafe» Engurē.

Kafejnīcas koncepts ņemts, iedvesmojoties no franču Rivjēras, Spānijas, Vidusjūras atmosfēras - vietējās zivis un vīns. «Cik iespējams orientējamies uz vietējo. Piemēram, zivis ne vienmēr var izmakšķerēt tik daudz, cik gribētos. Ja būtu vēl viena vieta kā mēs, tad, iespējams, ka šajā piekrastē zivju nepietiktu,» biznesa portālam db.lv stāsta kafejnīcas vadītājs Ģirts Upītis.

Ideja par kafejnīcas biznesa veidošanu radusies K. Rogam, kurš jau desmit gadus dzīvo Engurē. «Šeit jau no paša sākuma ir bijis samērā plašs sabiedriskās ēdināšanas piedāvājums. Vietā, kur šobrīd mīt 1625 iedzīvotāji, savulaik vasaras sezonā darbojās divas, trīs kafejnīcas, orientējoties uz tūristu un caurbraucēju plūsmu. Un šis piedāvājums bija un ir ļoti apmierinošs, šad tad labprāt ieturos pie kolēģiem vēl joprojām, taču man kā radošam cilvēkam vienmēr prasās pēc kādiem jauniem izaicinājumiem. Un tā radās vīzija par skaistu vietu, kur varētu baudīt Baltijas jūras un Engures ezera zivju klāstu, vietu ar plašām terasēm un gaišām telpām pēc iespējas ar skatu uz jūru. Šo vīziju kādā no saviesīgiem vakariem, sēžot kolēģu kafejnīcā, izstāstīju dziedātājam Donam. Viņš tad arī bija vajadzīgais impulss,lai mēs sāktu šo ideju realizēt,» saka K. Roga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Picu darbnīcu tīkls izplešas

Dienas Bizness, 01.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban darbojas sešas «Picu darbnīcas» – īpašnieka baušķenieka Renāra Roņa hobijs piecu gadu laikā pārvērties nopietnā uzņēmumā, vēsta reģionālais laikraksts Bauskas Dzīve.

Jaunāko, sesto picēriju 21. maijā atklāja Rīgā, Ģertrūdes ielā. R. Ronis atzīst, ka tagad jāsakārto uzņēmuma iekšējā struktūra, pēc tam atvēršot vēl vismaz divas «Picu darbnīcas».

«Picu cepšana savulaik man bija hobijs. Receptes izstrādāju pats, taisīju, kā pašam tīk,» stāsta R. Ronis. Uzņēmējs mācījies Bauskas 1. vidusskolā, ieguvis baņķiera izglītību un maģistra grādu sociālajās zinībās. Pirms uzņēmuma atvēršanas strādājis ar analītisko informāciju Latvijas Bankā. 2009. gadā radusies vēlēšanās atpūsties no visa ierastā un savu hobiju pārvērst uzņēmējdarbībā.

«Pats strādāju, apkalpoju klientus un guvu pozitīvas emocijas. Panākumus nodrošināja tas, ka piedāvāju labu produktu, par ko pats atbildu,» saka R. Ronis. Pirmā ēstuve izveidota Jelgavā, otrā – Rīgā, trešā – Bauskā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vecrīgā atklāta picērija Pizza Hut, trešdien informēja Kentucky Fried Chicken un Pizza Hut reģionālais vadītājs Baltijas valstīs Kārlis Zandersons.

Picērijas izveidē ieguldīti aptuveni 250 tūkstoši eiro.

K. Zandersons uzsvēra, ka, atverot Kentucky Fried Chicken, franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons sacīja, ka kopējais investīciju apmērs plānots miljons eiro. Kentucky Fried Chicken pirmā restorāna izveidē ieguldīti 250 tūkstoši eiro un arī Pizza Hut izveidē – tikpat, tādēļ pagaidām rezervē paliek pusmiljons eiro. Nākotnē paredzēts turpināt restorānu attīstību, taču sīkāku informāciju K. Zandersons neizpauda.

Pizza Hut galvenā iezīme ir picas, kas gatavotas pēc amerikāņu tradīcijām un ceptas īpašā pannā. Ņemot vērā franšīzes kompānijas nosacījumus, saldētā mīkla picas pamatnei tiek vesta no Francijas, savukārt dārzeņi – no Polijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Tiamo grupa", viens no lielākajiem viesmīlības uzņēmumiem Latvijā, atvērusi vēl vienu "Čili Pizza" galvaspilsētā, Andreja Saharova ielā, informē uzņēmums.

Picērija platības ziņā ir lielākā no deviņām "Čili Pizza" picērijām Rīgā un astoņpadsmit picērijām visā Latvijā.

Jaunās picērijas iekštelpu kopējā platība ir 316 kvadrātmetri, kā arī tai ir 70 kvadrātmetru plaša vasaras terase. Tāpat kā visās "Čili Pizza" picērijās, arī šajā vietā iekārtots bērnu stūrītis. Startā radītas vismaz 30 jaunas darba vietas.

"Cilvēki novērtē iespēju ieturēt maltīti tuvāk mājām, tieši tādēļ turpinām Rīgu vienmērīgi noklāt ar picērijām dzīvojamajos rajonos. Pirmajā etapā A. Saharova ielā esam veikuši daļēju telpas rekonstrukciju un plānojam otro etapu ar mūsdienīgu, stilīgu un mājīgu interjeru, lai šī rajona iedzīvotāji mūsu picērijā justos vēl mājīgāk," saka Toms Zukulis, "Tiamo grupas" valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiamo grupa, viens no lielākajiem viesmīlības uzņēmumiem Latvijā, atvērusi desmito Čili Pizza Rīgā.

Jaunajā picērijā, kas atrodas pašā pilsētas centrā, investēti 350 000 eiro.

Tiamo grupai jaunā picērija ir desmitā Čili Pizza Rīgā un deviņpadsmitā Latvijā. Tā atrodas Krišjāņa Barona ielā, blakus Leļļu teātrim un netālu no Vērmanes dārza. Jaunās picērijas interjerā izmantoti dizaina elementi un griestu lampas no Marokas. Tāpat kā citās Tiamo grupas picērijās, arī šajā Čili Pizza pieejams bērnu stūrītis.

Šogad Tiamo grupa plāno pārsniegt 20 miljonu eiro (neto) apgrozījumu. Plānots atjaunot vairāku picēriju interjeru, un uzņēmums strādā pie jaunu picēriju lokāciju izvērtēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkla Čili pica apsaimniekotājs Čilija Pizza pagājušajā gadā strādāja ar 7,139 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa bija 16 877 eiro, pretēji 313 351 eiro zaudējumiem 2015.gadā, liecina Firmas.lv publiskotais uzņēmuma gada pārskats.

Kompānijas finanšu pārskata vadības ziņojumā sacīts, ka pērn kompānijas restorānu tīklā saglabājās 14 picērijas, kas ir tikpat, cik gadu iepriekš. Taču 2016.gada 22.jūnijā uz laiku tika slēgta uzņēmuma picērija tirdzniecības centrā Domina saistībā ar tirdzniecības centra Domina daļas rekonstrukciju, kurā bija izvietota Čili pica picērija. Picērijas slēgšana uz laiku tirdzniecības centrā Domina bija galvenais kompānijas ieņēmumu krituma iemesls iepriekšējā gadā salīdzinājumā ar gadu iepriekš.

Čilija Pizza vadība norāda, ka šogad plānots turpināt attīstīt Čili pica restorānu tīklu. To apliecina arī jaunas koncepcijas Čili Pizza atvēršana tirdzniecības centrā Domina šogad 13.martā. Tāpat kompānija ir noslēgusi arī jaunu telpu nomas līgumu ar tirdzniecības centru Spice Home, kur šogad iecerēts atvērt jaunu picēriju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

FOTO,VIDEO: Vīnkalnu veiksme slēpjas detaļās

Monta Glumane, 04.03.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: Evija Trifanova/LETA

Bizness ir veiksmīgs, jo mēs un darbinieki esam iedziļinājušies detaļās, domā "Vīnkalni" Pils mājas saimnieki Evija un Artis Žentiņi.

Ģimene pēc vairāk nekā desmit gadu ilgas darbošanās gan piemājas saimniecībā "Vīnkalni", gan izbraukumos plāno atvērt picēriju Rīgā.

Aizvadītā gada septembrī apritēja desmit gadi, kopš Žentiņi sāka cept picas un brīvdabas picērijā "Vīnkalnos", Beverīnas novadā, piedāvā tās meistarklašu veidā, sākot no skolēnu grupām līdz pat premjerministriem, taču mīlestība uz Itāliju aizsākās jau 1993. gadā.

Ģimene aizbrauca uz Itāliju, jo Vīnkalnu Pils Mājas saimniekam Artim Žentiņam tur noritēja BMX sacensības. Katru reizi, kad Žentiņi apceļoja Eiropu, piedaloties sacensībās, viņi devās arī uz Itāliju, tur ciemojās pie ģimenes draugiem, kuri viņus iepazīstināja ar Itālijas kultūru. Viņiem bija iespēja redzēt Itāliju no sētas puses, nevis kā tūristiem, kuri brauc un nakšņo viesnīcās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tiamo grupa” gada laikā zīmola “Čili Pizza” picēriju atvēršanā galvaspilsētā kopumā investējusi pusotru miljonu eiro, radot papildu 240 darbavietas.

Jaunākās, kopumā sestās “Čili Pizza” izveidē Rīgā, tirdzniecības centrā Olimpia, investēti vairāk nekā 250 000 eiro. Plānotas aptuveni 40 jaunas darbavietas. Šogad “Tiamo grupa” gatavojas atvērt Rīgā vēl citas zīmola “Čili Pizza” picērijas.

“Kopš pērnā gada vasaras “Tiamo grupa” turpina sistemātiski īstenot uzņēmuma stratēģiju un, reaģējot uz pieprasījumu, atver Rīgā picērijas dažādos rajonos, sākot no centra līdz pat Mežciemam, Teikai un Ķengaragam,” stāsta Monta Magone, “Tiamo grupas” valdes locekle.

Līdz pagājušajam gadam “Tiamo grupa” darbojās Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā un Daugavpilī, tomēr no 2020. gada jūnija uzņēmums piedāvā ēdināšanas pakalpojumus arī Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Siguldas centrālās daļas attīstībā vietējie uzņēmēji cer reiz sagaidīt vēl mīlīgākus vaibstus – vairāk kafejnīcu, nelielu veikaliņu, suvenīru un amatnieku bodīšu

Pirms diviem gadiem Siguldā, Ausekļa ielā, divas māsas atvērušas kafejnīcu Mr. Biskvīts. Vieta esot iesildīta, un drīz pēc tam šeit biznesu esot uzsākuši vēl citi ēdināšanas uzņēmumi. «Siguldā veiksmīgam biznesam piemērotas vietas atrašana ir svarīgākais nosacījums. Pilsēta ir plaša. Šīs divas ielas – Ausekļa un Pils iela – ir pats, pats centrs. Tā attīstībā sava loma ir arī pirms diviem gadiem atjaunotajai dzelzceļa stacijai. Vide ir sakārtota un tūristiem patīkama,» teic kafejnīcas–konditorejas Mr. Biskvīts līdzīpašniece Kristīne Gorodecka. Par konkurenci uzņēmēja neuztraucoties, sakot, lai baidoties citi. Uzņēmums divos gados esot uzņēmis apgriezienus un atvēris vēl divas kafejnīcas – vienu Turaidā, kur lielākā daļa apmeklētāju esot ārvalstu tūristi, kā arī pie Tarzāna šķēršļu parka. «Visas trīs kafejnīcas atrodas vietās, kur ir visvairāk tūristu. Ir ko rauties. Pašas darām visu – esam īpašnieces, sagādnieces un strādājam arī aiz letes. Lielākā problēma ir personāls. Labus darbiniekus Siguldā atrast ir grūti, tie ir zelta vērti,» atzīst K. Gorodecka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsakoties no nodrošinātas dzīves Itālijā, Santa Cine atgriezusies Latvijā, lai veidotu ģimenes uzņēmumu, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kopš pagājušā gada marta Kuldīgas Rātslaukumā strādā itāļu picērija Goldingen Room, un restorāna «nacionalitāte» nav tikai reklāmas triks. Tās īpašniece Santa Cine ir diplomēta itāļu un franču kulinārijas mākslas meistare, kura pēc piecu gadu prombūtnes atgriezusies Latvijā.

Izvēlas laukus

Ideja veidot ģimenes uzņēmumu Kuldīgā dzimusi diezgan spontāni – pavadot Latvijā atvaļinājumu. Doma par savu picēriju gan bijusi jau iepriekš, dzīvojot Itālijā, stāsta restorāna apsaimniekotāja, SIA Propeller Foodie dibinātāja Santa Cine. Pēc Florences Mākslas universitātes absolvēšanas un kulinārijas bakalaura grāda iegūšanas viņu uzaicināja palikt augstskolā un strādāt par pasniedzēju – ārzemju studentiem mācīt itāļu ēdienu kultūru, vienlaikus gribējies radīt savu uzņēmumu. Jau atrasts iespējamais sadarbības partneris, taču, ciemojoties Latvijā, domas mainījušās. Viens no iemesliem bija iespēja ģimenei atkal būt kopā pēc gadiem, kas pavadīti «uz koferiem», satiekoties paretam – te Latvijā, te Londonā, te Itālijā. «Pa vidu vēl paspēju aizbraukt pamācīties Francijā,» stāsta S. Cine. Bērnību viņa pavadījusi laukos, netālu no Sabiles, kur joprojām bija ģimenes lauku mājas. Atgriežoties Latvijā, sapratusi, ka vēlas turpmāk dzīvot šeit. «Skatījāmies, kur atvērt restorānu, lai tas būtu viegli izbraukājamā attālumā,» atceras uzņēmēja. Kuldīga izrādījusies lieliska vieta no dažādiem aspektiem – gan gleznainā vecpilsēta, gan pilsētas attīstības vīzija ir piemērota pakalpojumu jomas uzņēmumiem. «Mazliet atgādina Itāliju, kuras man ļoti, ļoti pietrūkst,» atzīstas S.Cine. Nodibinot uzņēmumu, izdevies atkal apvienot ģimeni – no Londonas atgriezusies un iesaistījusies restorāna darbībā arī uzņēmējas meita Alise. Arī Santas vīrs Roalds aktīvi iesaistījies ideju ģenerēšanā un īstenošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

FOTO: No viesmīļa par mākslas kafejnīcu īpašnieku

Monta Glumane, 14.08.2018

Mākslas kafejnīcu «Kolekcionārs» un «Jaunais Kolekcionārs» īpašnieks Edijs Eihmanis.

Foto: Zane Bitere/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Uz durvīm uzrakstīju Latvijas dizaina veikals, restorāns un galerija. Pēc nedēļas nokasījām to nost un uzrakstījām - mākslas kafejnīca. Koncepts ir sadalīts trīs daļās un katra dzīvo pati par sevi, bet vienā mirklī šķita, ka to ir vieglāk apvienot vienkāršākā un demokrātiskākā vārdā – mākslas kafejnīca. Visiem viss ir saprotams un nav lieku jautājumu,» biznesa portālam db.lv stāsta mākslas kafejnīcu «Kolekcionārs» un «Jaunais Kolekcionārs» īpašnieks Edijs Eihmanis.

Otrā kafejnīca ar nosaukumu «Jaunais Kolekcionārs» nesen atvērta Vecrīgā.

Uzņēmējs pirms aptuveni trīs gadiem no viesmīļa kļuva par savas kafejnīcas īpašnieku. Viņaprāt, ēdināšanas nozare ir tikai naudas pelnīšana, lai izmaksātu cilvēkiem algas, samaksātu īri un elektrību. Dizaina pasaule dod viņam atslodzi, gandarījumu un piepildījumu.

E.Eihmanis stāsta, ka «Kolekcionārā», kas atrodas Blaumaņa ielā, galvenais uzsvars tiek likts uz ēdināšanu un dizaina veikals ir otršķirīgs, bet «Jaunā Kolekcionāra» koncepts ir pretējs. «Ēdināšanas daļas dēļ veikals ir ierobežots - nevar izlikt visu, ko vēlies, jo ēdināšanai ir sava specifika - dažādas smaržas, smakas un viss pārējais, ar ko, piemēram, tekstilizstrādājumi var piesūkties. Ne visu var salikt kopā ar ēdināšanas daļu tā, lai tas labi izskatās, tāpēc ir «Jaunais Kolekcionārs», kas ir vairāk kā veikals. Es pat teiktu, ka 80% ir veikals, bet kafejnīcas sadaļa ir kā pievienotā vērtība – kafija, vīns, kūkas pirms operas. Ļoti vienkāršs, minimāls kafejnīcas piedāvājums,» stāsta E.Eihmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

FOTO: Maltā rod ideju ceptuvei Grīziņkalnā

Monta Šķupele, 24.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmijas laikā Grīziņkalnā durvis vērusi ceptuve "ČAU", kas piedāvā gan picas, gan vrapus un citus gardumus.

"Sāksim ar to, ka "ČAU" nav īsti picērija, bet gan vairāk kā ceptuve, jeb kā mums patīk teikt - "cepene", kur ir apvienoti vārdi ceptuve un kafene," stāsta ceptuves "ČAU" īpašnieks un pavārs Kaspars Alksnis.

Ideja par šādu vietu radās pirms gada ziemā, kad K.Alksnis ar "ČAU" īpašnieku un pavāru Kristapu Reimani strādāja Maltā. "Sākumā spriedām, ka vajadzīga profesionāli aprīkota virtuve, kur abi mēs darbotos, lai sagatavotos izbraukuma pasākumiem. Tā kā atnāca pandēmija, tad sapratām, ka šādi pasākumi kādu laiku vairs nebūs, tāpēc mainījām konceptu un tas kļuva daudz atvērtāks," komentē K.Alksnis. Kopumā ceptuves izveidošanā līdz šim ieguldīti 10 - 15 000 eiro

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top?: Pica Lulū zīmola picas

Žanete Hāka, 08.05.2015

Mīkla picu pamatnēm tiek izgatavota picērijā uz vietas – tiek iejaukts raugs, pievienots ūdens, milti un viss samaisīts kopā.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ieskatīties, kā tiek gatavotas zīmola Pica Lulū picas!

Kompānija ir dibināta 1994. gadā un patlaban picas tiek gatavotas 10 Pica Lulū struktūrvienībās. Pagājušajā gadā atvērta viena picērija – tirdzniecības centrā Jugla un renovēta vēl viena no vecākajām picērijām uz Jūrmalas šosejas. «Kopumā gan uz attīstību Latvijas tirgū skatāmies mēreni, jo tirgus ir ierobežots, tādēļ šeit nemēģinām strauji skriet uz priekšu, jo mums ir svarīgi nesamazināt produkcijas kvalitāti. Līdz ar to mūsu nākamie attīstības soļi vairāk ir vērsti uz ārzemēm,» stāsta SIA Later LTD Klientu servisa vadītājs Lauris Kokins.

Viņš skaidro, ka kompānija skatās uz iespējām Baltijā un citās Eiropas valstīs. «Pagaidām esam tikai Latvijā, bet strādājam, lai izietu ārpus tās,» viņš uzsver.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Darbību beigušā restorāna Eksports vadība atver grilbāru Ribas Ragaciemā

Laura Mazbērziņa, 10.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jānis Joksts un Gintars Petrovs, kuri iepriekš vadīja Rīgas restorānu Eksports, tagad Ragaciemā saimnieko grilbārā un picērijā Ribas. Īpašnieku mērķis bija radīt vietu ar «odziņu», kur nepiespiestā gaisotnē ieturēt maltīti - uz Ribām var atbraukt ģimenes pusdienās un arī sēņotājs gumijas zābakos.

J. Jokstam un G. Petrovam restorānu un ēdināšanas bizness nav svešs. Lielākā pieredze gūta, atverot restorānus Cheesemoon Duntes ielā un Eksports Andrejsalā, Rīgā. Kad Eksports beidza savu sešus gadus ilgo pastāvēšanu, bija nepieciešams jauns sākums. Ribām no Eksporta ir atšķirīgs koncepts. Tādos restorānos kā Kolonāde. Mūsu stāsti, Hotel de Rome un Bibliotēka Nr.1 ir smalki galdauti un cilvēki pieprasa izcilu servisu, taču grilbāra mērķis ir ļaut cilvēkam justies brīvi. G. Petrovs akcentē, ka bija vēlme radīt kaut ko vienkāršu, bet ar odziņu.

Ragaciems kā atrašanās vieta izvēlēta nejauši. Garām braucot, ceļa malā pamanīja tika pamanīts mazs, necils veikaliņš, kurš - kā izrādās - jau divus gadus bijis bez saimnieka. Ieejot šajās telpās gūta pārliecība, ka šī būs īstā vieta kam jaunam. Bija nepieciešami trīs grūti mēneši, lai izveidotu jauno grilbāru. «Sākumā doma bija romantiska – uztaisīsim sev un draugiem Jūrmalā nelielu krodziņu, kur nesteidzīgi satikties un baudīt vasaru, bet realitātē ikdiena paiet vienā skriešanā. Sākumā te nebija ne elektrības, ne kanalizācijas, ne arī preču piegādes, taču šos jautājumus esam sakārtojuši,» stāsta G.Petrovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Lai izveidotu Kebab Factory, pārdod auto un aizņemas no radiniekiem

Kristīne Stepiņa, 04.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piesakot dalību tirgū laikā, kad kebabnīcas Rīgā ir savairojušās kā sēnes pēc lietus, nepieciešams likt lietā jaunus mārketinga risinājumus

Pirms gada Biznesa augstskolas Turība students Edgars Kroģeris, kurš apgūst mārketinga un tirdzniecības vadību, nolēma izmēģināt spēkus uzņēmējdarbībā, Rīgā Teikā atverot ēstuvi Kebab Factory. Pirmais darbības gads izrādījies veiksmīgs – pilnībā atpelnīti ieguldījumi un iegūti pastāvīgie klienti. Par Kebab Factory trumpjiem viņš uzskata svaigus produktus, tīrību un omulīgu gaisotni, kā arī melnos cimdiņus, kas paredzēti tiem ēdājiem, kuri ir pārāk solīdi, lai ķēpātos ar kebabu ēšanu.

Pieredzi ēdināšanas biznesā SIA Kebab Factory valdes loceklis Edgars Kroģeris ir guvis, strādājot par kurjeru kādā Rīgas picērijā. Līdz pienāca brīdis, kad viņš saprata, ka nevēlas strādāt citiem, bet ieguldīt visu savu enerģiju un zināšanas pats savā biznesā. «Domāju, kāpēc citi var un es lai nevarētu?» atceras Edgars. Sākotnēji viņš bija plānojis atvērt picēriju, bet tad, izvērtējot tirgus pieprasījumu un savu brālēnu pieredzi, kuri arī darbojas ēdināšanas biznesā, nolēmis paplašināt jau tā kuplo kebabnīcu pulku.

Komentāri

Pievienot komentāru