Zīmolu un dizaina aģentūra Brand Eleven sākusi iniciatīvu Design Angel ar mērķi palīdzēt jaunajiem Latvijas uzņēmumiem paaugstināt savu konkurētspēju, radot tiem dizainu bez maksas, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness. 

«Man gribas, lai visi jaukie produkti, kam ir kāds attīstības potenciāls un kas negrib apstāties tikai pie tirdziņiem, bet vēlas iekļūt tirdzniecības ķēdēs un izkļūt ārpus Latvijas, izskatās atbilstoši. Ir virkne produktu un zīmolu, kam pats iepakojums jau rada foršo iepirkšanās pieredzi – taisi vaļā un ir «wow!», par visu ir padomāts. Nav tā, ka visa produkta būtība un jaukums ir tikai pašā produktā – cepumos vai sierā. Man vienmēr savā ziņā rada dusmas, ka cilvēki saka – pagaršo, pagaršo! Vajag, lai cilvēkam pašam gribētos pagaršot. Mūsdienu pasaulē, kur produkti viens no otra tehniski un funkcionāli atšķiras ļoti maz, konkurence ir starp vēstījumiem un zīmoliem. Protams, nevar aizmirst pašu produktu. Tiesa, ir gadījumi, kad produkts ir izpušķots līdz maksimumam, bet apakšā nekā nav,» teic Mārtiņš Barānovs, zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs.

Iepakojums un cilvēks, kurš pārdod produktu, piemēram, tirdziņā, ir mazie zīmola vēstnieki. Ja uz tikšanos atnāk valsts vēstnieks, kurš ne pēc kā neizskatās, ļaudis konkrētajai valstij neuzticas. M. Barānovs uzskata, ka ar produktiem ir līdzīgi. «Mēs aģentūrā sapratām, ka nav jēga kurnēt un pukstēt, ka kaut kas ir slikti, bet jāņem rokās lāpsta un jāiet rakt. Tāpēc esam izveidojuši iniciatīvu Design Angel,» viņš saka. Nosaukums aizgūts no biznesa eņģeļiem, kuri uzņēmējiem palīdz finansiāli, savukārt Design Angel to pašu dara dizaina pasaulē.

Visu rakstu Palīdz sakārtot vizuālo tēlu lasiet 14. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra