Latvijas Pasta norēķinu sistēmā pēc Latvijas Krājbankas kraha ir pieteikušies 15 tūkstoši jaunu klientu, savukārt to cilvēku skaits, kas vēlas saņemt pensijas, pabalstus mājās, palielinājies par pieciem tūkstošiem.
Tā LNT raidījumā 900 sekundes norādīja Latvijas pasta kompānijas Latvijas Pasts valdes priekšsēdētājs Aigars Vītols.
Viņš arī atzīst, ka līdz ar to, ka palielinājies cilvēku skaits, kas pensiju vēlas saņemt mājās, sarežģītāks kļuvis pastnieku darbs. «Mēs to darām jau desmit, tā kā tā pieredze jau mums ir. Protams, situācijas ir bijušas ļoti traģiskas, taču tas noticis samērā reti, salīdzinot ar to, kas vispār notek Latvijā. Tas darbs ne būt nav no tiem apdraudētākajiem,» tā Vītols.
Runājot par to, vai nav plānots ieviest kādus papildu drošības pasūkums, ņemot vērā, ka palielinājies pabalstu saņēmēju skaits mājās, Vītols norāda, ka patlaban Latvijas Pastam to klientu skaits, kas vēlas pabalstus saņemt mājās, ir šā gada jūlija līmenī, līdz ar ko šādi papildu drošības pasākumi patlaban netiks ieviesti.
Vītols skaidro, ka jaunie pensiju saņēmēji mūsdienās jau ir pieraduši pie savādākas naudas aprites un savus pabalstus izvēlas saņemt kā pārskaitījumu uz savu kontu bankā. «Pensiju piegāde mājās tomēr ir pakalpojums, kas lēnām, lēnām, lēnām sarūk,» tā Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs.