Nesen tiku veicis pētījumu par reklāmas kvalitāti, ko izstrādā mazie un vidējie uzņēmumi. Ar pētījuma rezultātiem uzstājos prestižajā starptautiskajā zinātniskajā konferencē «Academy of World Business, Marketing & Management Development» (Somija).

Pētījuma koncepcija paredzēja, ka pieci augsti kvalificēti eksperti vērtēja 824 reklāmas ziņojumus pēc noteiktiem kritērijiem. Vairāk par pētījuma rezultātiem var lasīt manā blogā.
 
No visām tām reklāmām, ko vērtējām, daļu noteikti gribējās parādīt citiem cilvēkiem. Tādā veidā no visām neveiksmīgām reklāmām izveidoju TOP 10. Droši vien kādam tas varētu kalpot par vienu no orientieriem, no kādām tad kļūdām ir jāizvairās.

Skatīt foto pielikumu.

 

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra