Ik gadu izpētes kompānija Kantar Worldpanel veic pētījumu par pasaulē straujāk augošajiem zīmoliem pasaulē, raksta Business Insider.
Pētījumā analizēti 11 tūkstoši zīmolu 35 pasaules valstīs un saraksts tiek veidots, balstoties uz patērētāju sasniegšanas punktiu skaitu, kas iegūts, ņemot vērā, cik mājsaimniecības visā pasaulē un cik bieži iegādājas šī zimola preces. Tāpat pētījumu kompānija publicēt datus par katrā valstī iecienītākajiem zīmoliem.
Galerijā augstāk iespējams aplūkot, kuru zīmolu preces patlaban ir pirktākās pasaulē!
#1/10
10. Tide
Šī zīmola īpašnieks ir P&G. Prece atsevišķās valstīs tiek tirgota ar zīmolu Alo, Vizir vai Ace.
#2/10
9. Dove
Tā īpašnieks ir kompānija Unilever. Kopš pērnā gada pētījuma šis ķermeņa kopšanas līdzekļu ražotājs ir pavirzījies par trim pozīcijām uz augšu.
#3/10
8. Knorr
Arī šī zīmola īpašnieks ir Unilever. Visā pasaulē populāri ir Knorr buljona kubiciņi, garšvielas vai to maisījumi, taču kopš pērnā gada zīmols noslīdējis par vienu vietu uz leju.
#4/10
7. Lay’s
Šis zīmols pieder PepsiCo. Kompānijas kampaņas, kurās tā aicina patērētājiem ieteikt jaunas idejas kartupeļu čipsu garšai, ievērojami palielinājušas pieprasījumu ASV un Lielbritānijā.
#5/10
6. Pepsi
Uzņēmuma īpašnieks ir PepsiCo. Kaut arī patērētāju novērtējums aug, vairākus gadus zīmols turas 6. vietā.
#6/10
5. Nescafe
Zīmols pieder Nestle. Šķīstošās kafijas zīmols aizvien ieņem nozīmīgu lomu patērētāju dzīvē, tomēr gada laikā tas nokrities no 4. vietas uz 5.
#7/10
4. Lifebuoy
Šis zīmols pieder Unilever. Ziepju ražošanas zīmola misija ir mainīt viena miljarda iedzīvotāju paradumus Āzijā, Āfrikā un Latīņamerikā. Tā izglītojošās kampaņas saistībā ar roku mazgāšanu gan pieaugušajiem, gan bērniem, palīdzējušas sasniegt 95% Indonēzijas iedzīvotāju un paaugstinājis zīmola pieprasījumu līdz otram augstākajam rādītājam Āzijā.
#9/10
2. Colgate
Zīmols pieder kompānijai Colgate-Palmolive. Šis ir vienīgais zīmols, ko iegādājas vairāk nekā puse no pasaules mājsaimniecību.
#10/10
1. Coca-Cola
Zīmola īpašnieks ir Coca-Cola Company. Kompānija pirmo vietu ir spējusi noturēt jau trešo gadu pēc kārtas, kaut arī punktu skaits tai samazinās. Uzņēmums turpina dominēt, taču attīstītajos tirgus pieprasījums neaug, jo patērētāji patlaban meklē veselīgākus dzērienus.