Pasaulē

Adidas 2009.gada tīrā peļņa samazinājusies par 62%

Lelde Petrāne, 03.03.2010

Jaunākais izdevums

Palielinoties izmaksām un sarūkot pieprasījumam, Vācijas sporta apģērbu firmas Adidas AG tīrā peļņa 2009.gadā samazinājusies par 62% līdz 245 miljoniem eiro, ziņo The Associated Press.

Pārdošanas apjomi 2009.gadā sarukuši par 6% līdz 10,38 miljardiem eiro.

«Neapšaubāmi, 2009.gads bija visgrūtākais gads laikā, kamēr ieņemu vadītāja amatu,» sacījis firmas boss Herberts Hainers (Herbert Hainer).

Tomēr viņš piebildis, ka Adidas jaunu gadu sāk ar augošu optimismu un tiecas uz pārdošanas apjomu paaugstināšanu, ko daļēji sekmēs šā gada Pasaules futbola kausa izcīņa Dienvidāfrikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA, 11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā sporta preču zīmola adidas konceptveikala izveidē kopumā tika ieguldīti vairāk nekā 150 000 eiro, stāsta SIA adidas Baltics pārstāve Lelde Veidemane.

Šis ieguldījums no adidas puses lielākoties ir ieguldījums zīmola attīstībā. «Ieguldījumus jaunā veikala izveidē veica gan adidas Baltics, gan arī franšīzes ņēmējs un adidas Baltics partnera uzņēmums SIA Bogvila,» norāda Veidemane.

Jaunā koncepta veikals adidas Homecourt atklāts 19.augustā, tas atrodas tirdzniecības centrā Rīga Plaza, tā platība ir 240 kvadrātmetri.

Veidemane atzīmē, ka Homecourt koncepcija tulkojumā no angļu valodas nozīmē mājas laukums. Šis ir Austrumeiropas reģionā pirmais adidas veikals, kas veidots pēc šāda koncepta.

«Šāda tipa veikals paredz, ka ikviens tā apmeklētājs tajā jutīsies kā mājas laukumā. Veikala iekārtojums un tā mēbeles, kā arī stendu izvietojums ir radīts manierē, kas pietuvina apmeklētāju lielā sporta sajūtām, piemēram, ieeja veikalā veidota līdzīgi kā sportistu ieeja stadionā un apavu uzlaikošanas zona - kā bāzes vieta beisbola laukumā,» klāsta Veidemane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «Adidas» no piedāvājuma mājaslapā izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku.

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «Adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks (V) interesējas, vai «Adidas» piedāvās abģērbu ar nacistiskās Vācijas simboliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas kompānija Adidas neatpaliek no pasaules tehnoloģiju milžiem Samsung un Sony, un laidusi klajā viedpulksteni Micoach, kurš mērīs arī tā nēsātāja pulsu treniņu laikā, vēsta BBC.

Tāpat Adidas viedpulkstenī ir GPS sistēma, kas palīdzēs precīzāk noteikt skriešanas sporta piekritēju atrašanās vietu. Viedpulkstenī nebūs iespējams izmantot citu kompāniju lietojumprogrammas.

Ziņas par Adidas sperto soli tehnoloģiju lauciņā nāk neilgi pēc Nike uzlabotā pulsa mērītāja prezentēšanas.

Konkurējošās kompānijas, kuru pamatnodarbošanās ir sporta apģērbu un apavu piegāde, abas sper soļus tehnoloģiju virzienā, tomēr uzņēmumu pieeja ir atšķirīga. Adidias savu viedpulksteni Micoack Smart Run pārdos par teju dubultlielu cenu nekā Nike Fuelband SE. Fuelband SE pašlaik iespējams veikt iepriekšpasūtījumus par 149 ASV dolāriem, savukārt Adidas Micoach tiek pārdots par 399 ASV dolāriem. Tajā pašā laikā Adidas sportisko aktivitāšu mērītājs piedāvā arī iespēju atskaņot MP3 audio failus, kā arī ar Bluetooth palīdzību izmantot bezvadu austiņas. Tāpat Adidas piedāvā savu lietojumprogrammu izmantot arī Android, Windows Phone un iOS ierīcēs. Nike lietojumprogramma izmantojama tikai iPhone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules kausa finālturnīrs palīdzēs mums pārspēt Nike un kļūt par lielāko sporta apģērbu un inventāra ražotāju pēc pārdošanas apjomiem, pārliecināts ir Adidas izpilddirektors Herberts Hainers (Herbert Hainer).

Jāatzīmē, ka Adidas peļņai bijuši ievērojami kāpumi un arī kritumi. Tā, piemēram, 2008. gada pēdējā ceturksnī kompānijas peļņa palielinājās par 151%, bet jau 2009. gada pirmajā ceturksnī tā saruka par 97%. Vairāki eksperti ir paziņojuši, ka kompānijas finanšu rādītāji ir pārāk svārstīgi, lai cīnītos ar Nike.

Savukārt Adidas izpilddirektors ir pārliecināts, ka Pasaules kausa finālturnīrs, kas risināsies Dienvidāfrikā no 11. jūnija līdz 11. jūlijam, ievērojami uzlabos Adidas atpazīstamību un stabilitāti, jo to vēros miljoniem skatītāju visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pārstās sponsorēt korupcijas un dopinga skandālu apsēsto Starptautisko Vieglatlētikas federāciju (IAAF), vēsta britu raidsabiedrība BBC.

adidas ir lielākais IAAF sponsors un plāno pārtraukt finansēt organizāciju četrus gadus ātrāk, nekā sākotnēji plānots.

Kā atklāj BBC, adidas lēmums ir tieši saistīts ar dopinga skandāliem vieglatlētikā, kur liela loma bijusi IAAF.

adidas pēc Pasaules Antidopinga aģentūru (WADA) pirmā ziņojuma par dopinga lietošanas apmēriem vieglatlētikā esot informējusi IAAF par to, ka tā apsver pārtraukt vienošanos ar organizāciju.

Janvāra vidū WADA nāca klajā ar otro daļu no ziņojuma, kur apsūdzēja bijušo IAAF prezidentu Lamīnu Djaku korupcijas pieļaušanā, kā arī IAAF tajā, ka organizācija nevarēja nezināt par sistemātiskajiem dopinga pārkāpumiem. Tieši otrais ziņojums licis adidas pieņemt lēmumu, par ko IAAF tiks informēta šonedēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kanje Vests un Adidas izveido jaunu apavu un aksesuāru zīmolu

LETA, 30.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta apģērbu ražotājs Adidas trešdien paziņojis par jaunas apavu un aksesuāru kolekcijas izveidošanu sadarbībā ar amerikāņu reperi Kanji Vestu.

Jaunais zīmols Adidas+Kanye West papildinās Yeezy kolekciju, kas tika izveidota 2014.gadā pēc Vesta aiziešanas no Adidas konkurenta Nike.

«Mēs apgūstam jaunu teritoriju, atverot sporta pasauli Kanjes jaunradei,» sacīja Adidas pārstāvis Ēriks Līdke. «Adidas vienmēr ļāvuši radošiem cilvēkiem radīt ko jaunu.»

Abiem dzimumiem ražotie sportiskā stila apģērbi, apavi un aksesuāri tiks pārdoti vairākos Adidas veikalos.

Šī gada februārī Vests Ņujorkas modes nedēļas laikā vienlaikus prezentēja savu jauno albumu un apģērbu kolekciju.

«Šī sadarbība apliecina, ka ikviens sapņotājs var sapņot bez ierobežojumiem,» norāda Vests.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šajā pride sezonā H&M pievienojas ballītei ar savu jauno kolekciju Love For All. Tajā pieejamas perfektas lietas ikvienam, lai piebiedrotos un svinētu mīlestības, vienlīdzības un pašizpausmes ideju,» ar šādu vēsti nācis klajā populārais apģērbu mazumtirgotājs.

10% procenti no pārdotās preces cenas tikšot ziedoti Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal iniciatīvai, kuras mērķis ir «veidot pasauli, kur nevienam nebūtu jābaidās savas seksuālās orientācijas vai dzimuma identitātes dēļ», informē H&M.

«H&M tic katra tiesībām mīlēt to, ko vēlas,» paziņojis Andreas Lēvenstams, H&M vīriešu nodaļas dizaina vadītājs. «Mēs ticam, ka cilvēki var izmantot H&M Love For All kolekciju, lai svinētu pride un viņu ticību vienlīdzīgai mīlestībai.»

Atbalsts no H&M tiks novirzīts «Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal kampaņas darbam kopā ar aktīvistiem un vienlīdzības aizstāvjiem, lai palielinātu sabiedrības izpratni un mobilizētu pozitīvām pārmaiņām likumos un cilvēku uzskatos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja "adidas" tīrā peļņa šogad pirmajā ceturksnī pieaugusi līdz 558 miljoniem eiro, salīdzinot ar 31 miljonu eiro attiecīgajā laika periodā pērn, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi uzņēmuma peļņa pietuvojusies līmenim, kāds tika reģistrēts pirms koronavīrusa pandēmijas. 2019.gada pirmajos trīs mēnešos "adidas" peļņa veidoja 632 miljonus eiro.

Peļņas kāpumu veicinājusi pārdošanas apjoma palielināšanās.

"adidas" tirdzniecības apjoms pirmajā ceturksnī pakāpies par 20% un veidojis 5,3 miljardus eiro.

Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms Ķīnā pagājušajā ceturksnī pieaudzis par 156%, bet ASV un Eiropā - par aptuveni 8%.

"adidas" februārī paziņoja, ka nolēmis pārdot ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok".

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro. Pašlaik "Reebok" vērtība ir apmēram 800 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Eiropas Parlamenta (EP) deputāti un valdību pārstāvji nosūtījuši vēstuli ASV un pasaules lielākajam mazumtirgotājam «Wal-Mart Stores Inc.», kurā aicina pārtraukt t-kreklu ar PSRS simboliku tirdzniecību, sociālajā tīklā «Facebook» norāda Eiropas Parlamenta (EP) deputāte Sandra Kalniete (V).

«Wal-Mart pārdod t-kreklus ar totalitārā režīma, kurš nogalināja miljonus, simboliku,» raksta Kalniete, kura ir viena no šīs vēstules parakstītājām.

Viņa norāda, ka vēstulē aicina mazumtirgotāju demonstrēt korporatīvo atbildību, cienīt to cilvēku atmiņu, kas cietuši no Padomju totalitārā režīma un nekavējoties pārtraukt šādu preču tirdzniecību.

Vēstuli parakstījuši četri Lietuvas politiķi un trīs Igaunijas politiķi, kuru vidū ir arī Igaunijas tieslietu ministrs Urmass Reinsalu. No Latvijas vēstuli parakstījis arī EP deputāts Krišjānis Kariņš (V).

Kā liecina eiroparlamentārietes sociālā tīkla ierakstam pievienotais attēls no «walmart.com» interneta veikala, par 19,99 ASV dolāriem (17 eiro) tiek pārdots sarkans vīriešu t-krekls, uz kura attēlota piecstaru zvaigzne, kā arī sirpis un āmurs un uzraksts «CCCP».

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rūgtā patiesība: nevienam neinteresē viedpulksteņi, arī Latvijā

Gunta Kursiša, 24.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skarbā dzīves īstenība liecina, ka vienam no jaunākajiem «gadžetiem» jeb tā dēvētajiem sīkrīkiem – viedpulkstenim – ir nopietnas grūtības ienākt tirgū, raksta britu medijs BetaNews. Kā noskaidroja Db.lv, Rīgā ne katrā tehnoloģiju veikalā atrodama šāda ierīce.

Visas iespējas, ko piedāvā viedpulkstenis – e-pastu lasīšana, savienojums ar mājas datoru, svarīgu ziņojumu apskate, kā arī laikrāža funkcijas – šobrīd lielāko aizrautību un interesi radījušas pašos ražotājos un mārketinga veidotājos, raksta BetaNews. Lai arī mārketinga mašīna darbojas ar pilnu jaudu, tās darbam līdz šim bijis visai maz efekta. Piemēram, Lielbritānijā viedpulksteņi ir vien 0,9% no visa iedzīvotāju skaita. Teju divas trešdaļas no visiem šīs ierīces īpašniekiem ir vīrieši, un 56% ir jaunāki par 35 gadiem.

Db.lv, apzvanot tehnoloģiju tirgotāja Elkor Tehnika veikalus, secināja, ka lielākajā daļā veikalu viedpulksteņi netiek tirgoti. Šo sīkrīku iespējams iegādāties, piemēram, Elkor Plaza elektronikas nodaļā – tur pieejams Samsung Gear un Sony Smartwach viedpulkstenis. Kā Db.lv skaidroja veikala pārdevējs, pašlaik interese par šo ierīci ir noplakusi, un lielāks pircēju skaits esot bijis decembrī. Tehnoloģijas piedāvātas iespējas, kas interesē potenciālos pircējus, ir, piemēram, iespēja piezvanīt, izmantot kameru, kā arī sekot informācijai sociālajos tīklos, Db.lv stāstīja Elkor Plaza elektronikas nodaļas pārdevējs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

T/c Domina Shopping ar modes skati, ko izdejoja Līgas Libertes dejas teātra dejotājas un deju grupa Schytians, atvērts pirmais adidas Group apģērbu un sporta aprīkojuma veikals Latvijā.

Pasākumā piedalījās vairāki pazīstami sportisti.

Lai varētu atvērt adidas franšīzes veikalu Latvijā, bijis rūpīgi jāievēro daudzus kvalitātes un zīmola kritērijus, jo adidas Group rūpīgi sekojot to ievērošanai visās pasaules valstīs.

Jaunā veikala īpašnieki ir R&E Sport, kas ieguvis tiesības atvērt franšīzes veikalus Baltijas valstīs. Sadarbības līgums dod iespējas izmantot adidas, adidas Originals un Reebok zīmolu, kā arī ražošanas tehnoloģiju un uzņēmējdarbības modeli. Līdz šim R&E Sport ir atvēruši 3 franšīzes veikalus Lietuvā – Viļņā, Kauņā un Šauļos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) muitas amatpersonas, izskatot administratīvā pārkāpuma lietu par muitas režīma piemērošanu kontrafaktām precēm, pieņēma lēmumu konfiscēt kādam uzņēmumam izņemtās preces – 13 616 apavu pārus, kuru atsevišķi elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

2011.gada 30.jūlijā VID muitas amatpersonas Liepājas ostas muitas kontroles punktā veica fizisko kontroli kādai Ķīnā ražotu apavu kravai. Muitas kontroles laikā muitas amatpersonām radās aizdomas par iespējamu uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, jo kravā atradās apavi, kuru vairāki būtiski elementi bija sajaucami līdzīgi uzņēmuma Adidas AG reģistrētajai preču zīmei.

Kravā esošo apavu paraugi tika nodoti ekspertīzes veikšanai uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesību pārstāvim Latvijā. Ekspertu sniegtais atzinums apliecināja, ka daļa no kravā esošajiem apaviem – 13 616 pāri – ir kontrafaktas preces, kas pārkāpj uzņēmuma Adidas AG intelektuālā īpašuma tiesības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Toma ielā 4 atvērts Adidas birojs, kas, kā norāda uzņēmuma pārstāvji, ir lielākais Baltijas valstīs.

Pirms septiņiem gadiem Adidas pārstāvniecība tika atvērta Baltijā un kopš tā brīža uzņēmums atbalstījis Baltijas valstu sportistus gan Olimpiskajās spēlēs, gan Pasaules un Eiropas čempionātos, gan arī citos nozīmīgos sporta pasākumos.

Adidas izveidotājs Ādolfs ”Adi” Dasslers pirmos sporta apavus, kopā ar brāli Rūdolfu izgatavoja savas mātes virtuvē. Pēc otrā pasaules kara brāļu ceļi pašķīrās un Adi Daslers 1948. gadā izveidoja kompāniju Adidas, bet Rūdolfs – Puma.

Oficiālu pārstāvniecību Adidas Latvijā atvēra 2006. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas paziņojis, ka Krievijā slēgs 200 veikalus, šādu lēmumu skaidrojot ar rubļa vērtības krituma negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.

adidas jau pērnā gada augustā sāka pārskatīt attīstības stratēģiju Krievijā, ņemot vērā valsts ekonomikas problēmas. Tajā laikā uzņēmums paziņoja, ka 2014.gadā samazinās Krievijā atvēršanai paredzēto jauno veikalu skaitu no 150 līdz 80.

Taču ceturtdien adidas pavēstīja, ka šogad kompānija pasaulē slēgs 290 veikalu, no kuriem aptuveni 200 atrodas Krievijā. Vienlaikus uzņēmums gan nav atteicies no iepriekšējiem plāniem šogad Krievijā atvērt 100 jaunus veikalus.

Analītiķi vēsta, ka adidas lēmums slēgt Krievijā veikalus skaidrojams ar kompānijas optimizācijas pasākumiem un nepieciešamību atbrīvoties no zaudējumus nesošajiem veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aksesuāru ražotājs "adidas" otrdien paziņoja, ka nolēmis pārdot ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok".

""adidas" nolēmis oficiāli sākt "Reebok" pārdošanas procesu," sacīts kompānijas paziņojumā.

Tajā nekas nav teikts par iespējamajiem pircējiem, taču solīts sīkāku informāciju sniegt 10.martā.

Par to, ka apsver iespēju pārdot "Reebok", "adidas" paziņoja decembrī.

Vācijas lietišķais žurnāls "Manager Magazin" pagājušā gada beigās rakstīja, ka "Reebok" iegādē esot ieinteresēti Ķīnas uzņēmums "Anta Sports" un ASV kompānija "VF Corp.", kurai pieder zīmols "North Face".

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro. Pašlaik "Reebok" vērtība ir apmēram 800 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 31 miljona eiro tīro peļņu, kas ir par 95% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritumu galvenokārt veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras dēļ būtiski samazinājies tirdzniecības apjoms.

"adidas" bijis spiests slēgt vairāk nekā 70% veikalu.

"adidas" aprīļa vidū saņēma apstiprinājumu 2,4 miljardu eiro valsts garantētam aizdevumam, lai palīdzētu pārvarēt pašreizējo krīzi.

Šo sindicēto aizdevumu veido 2,4 miljardi eiro, ko piešķīrusi Vācijas valsts attīstības banka "KfW", kā arī vēl 600 miljoni eiro, ko "adidas" saņēmis no savām partnerbankām, tostarp HSBC, "UniCredit" un "Deutsche Bank".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai Tev patīk pilsētas džungļi un Tu tajos labi jūties? Mūzika Tevi pavada gandrīz ik uz soļa un Tu bieži vien pieķer sevi ejam ritmā? Vai tu braukājies ar dēli, bmx vai skritulenēm, vai varbūt vienkārši vienmēr ar apbrīnu vēro streetwear stilu un jūti, ka tas ir Tavai sirdij tuvākais stils?

Ja esi tikko sācis savu piedzīvojumu ar streetwear un vēlies noskaidrot, kādam vajadzētu būt visstilīgāko modes tērpu sastāvam, kas ne tikai piesaistīs visu garāmgājēju uzmanību, bet arī padarīs Tevi par īstu aktuālāko tendenču ekspertu, Tev jāizlasa šis raksts, kas sagatavots sadarbībā ar Sizeer, kurā mēs Tev atklāsim visus ielu modes noslēpumus.

Kā radās leģendārais ielu stils - streetwear?

Lai gan lielākā daļa ielu modes cienītāju to galvenokārt uzskata par 90. gadu fenomenu, patiesībā tā radās nedaudz agrāk. Pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, streetwear pirmsākumi meklējami 20. gadsimta 70. un 80. gados, kad jaunieši, kuriem bija apnikuši visur vienāda izskata apģērbi, jaunieši sāka eksperimentēt ar modi un kombinēt neierastus apģērba elementus, kas rezultātā tos izcēla no pūļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Adidas daļu preču ražos Eiropā

LETA, 27.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs Adidas prezentējis restrukturizācijas plānu, kas paredz daļu no precēm ražot Eiropā, nevis Āzijā.

Uzņēmuma vadītājs Herberts Hainers norāda, ka mēs atgriezīsim ražošanu tur, kur ir mūsu galvenie tirgi.

adidas cer, ka šīs izmaiņas palīdzēs kompānijai nodrošināt krietni ātrāku jaunu produktu pieejamību, kā arī palielinās tīro peļņu līdz 2020.gadam par 15% gadā.

Uzņēmums šādas izmaiņas iecerējis, tam cenšoties apturēt konkurenta Nike tirgus daļas pieaugumu.

adidas arī paziņoja, ka šobrīd izmēģina automatizētas ražošanas līnijas, kas paātrinātu ražošanu un nodrošinātu klientiem iespēju personalizēt savus pirkumus.

Stratēģiskais plāns arī paredz, ka uzņēmums investēs, lai piesaistītu talantīgus darbiniekus un attīstītu marketingu Losandželosā, Ņujorkā, Londonā, Parīzē, Šanhajā un Tokijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas izmantos 3D printeri apavu ražošanai vairumā, paziņojusi kompānija.

3D printeris tiks izmantos zoļu ražošanā, pielietojot jaunu tehnoloģiju, ko izstrādājusi ASV kompānija Carbon, kurai izdevies ievērojami paātrināt printēšanas ātrumu un kvantitāti.

adidas jau pagājušajā gadā laida klajā apavus 3D Runner, kuru ražošanā izmantoti jaunās tehnoloģijas 3D printeri. Tomēr tā bija ierobežota kolekcija, kas tika pārdota tikai vienu dienu tikai trīs pilsētās - Tokijā, Ņujorkā un Londonā.

Jaunā kolekcija, kurai dots nosaukums Futurecraft 4D, tiks pārdota vairumā.

adidas plāno rudenī laist pārdošanā aptuveni 5000 Futurecraft 4D apavu pārus, bet līdz 2018.gada beigām - aptuveni 100 000.

Kāda būs šo apavu cena, adidas neatklāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Adidas paziņo par rekordpeļņu, ko šogad cer pārspēt

Lelde Petrāne, 07.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta lietu ražotājs Adidas paziņojis, ka, pateicoties spēcīgajam pieprasījumam pēc tā zīmola precēm, 2011. gada peļņa sasniegusi rekordu, un tas cer, ka šogad, pateicoties lieliem sporta pasākumiem, to izdosies pārspēt, ziņo thelocal.de.

Saskaņā ar kompānijas paziņojumu, Adidas gada tīrā peļņa pieaugusi par 18 procentiem līdz 671 miljonam eiro. Peļņa uz vienu akciju bijusi rekordaugsta - 3,20 eiro.

Pamatdarbības peļņa augusi par 13,1 procentu līdz 1,011 miljardam eiro, bet apgrozījums palielinājies par 11,3% līdz 13,344 miljardiem eiro.

Kompānijas vadītājs Herberts Hainers sacījis, ka, ņemot vērā 2012. gada Olimpiskās spēles Londonā un UEFA Euro futbola čempionātu, Adidas šo rekordpeļņu šogad atkal varētu pārspēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Adidas trešā ceturkšņa peļņa pieaugusi par 25%

Lelde Petrāne, 04.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Adidas ceturtdien paziņojusi, ka tās trešā ceturkšņa tīrā peļņa augusi par 25%, ko veicinājuši spēcīgie Adidas and Reebok produktu pārdošanas apjomi un izaugsmes paātrināšanās jaunajos tirgos, ziņo MarketWatch.

Tīrā peļņa pieaugusi līdz 266 miljoniem eiro jeb 1,27 eiro uz akciju.

Attiecīgajā periodā pērn Adidas nopelnīja 213 miljonus eiro jeb 1,03 eiro uz akciju.

Kompānija informējusi, ka 2010.gadā kopumā tā plāno peļņu, kas līdzvērtīga 2,68 - 2,70 eiro uz akciju. Apgrozījums varētu augt par 8%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaules biržas

Adidas akciju cena 22 mēnešu augstākajā līmenī

Žanete Hāka, 23.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu ražotāja Adidas akciju cenas pēc peļņas datu publikācijas piektdien pieauga līdz augstākajam līmenim 22 mēnešu laikā, raksta Marketwatch.

Kompānijas neto peļņa pirmajā ceturksnī sasniegusi 168 miljonus eiro, un paaugstināta prognoze šim gadam. Grupas pārdošanas apjomi palielinājušies par 4% līdz 2,7 miljardiem eiro.

Adidas arī paaugstinājusi šā gada peļņas prognozi līdz 2,05-2,30 eiro par akciju, iepriekš prognozēto 1,9-2,15 eiro par akciju vietā. Analītiķi norādījuši, ka pirmajā ceturksnī kompānijai bijuši ļoti spēcīgi darbības rādītāji, tomēr viņi jautā, kādēļ prognoze nav vairāk palielināta.

Adidas akcijas cena pieauga par 3,3%. Šogad kopumā uzņēmuma akcijas cena jau pieaugusi par 17%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pērn strādāja ar 1,02 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Uzņēmuma peļņa pagājušajā gadā pieaugsi par 60,5%, galvenokārt pateicoties pārdošanas apjoma kāpumam.

adidas tirdzniecības apjoms 2016.gadā palielinājies par 14% un veidojis 19,3 miljardus eiro.

Šim gadam uzņēmums prognozē peļņas kāpumu par 18%-20% - līdz aptuveni 1,2 miljardiem eiro.

adidas arī paziņoja, ka ierosinās dividendēs izmaksāt divus eiro par akciju, salīdzinot ar 1,6 eiro pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru