Citas ziņas

ADwards sumina labākās idejas

Imants Liepiņš [email protected], 24.03.2006

Jaunākais izdevums

Vakar noslēdzās Radošās izcilības festivāls Adwards, kurā par ordeņiem cīnījās gandrīz 250 Latvijas reklāmas un dizaina speciālistu darbi. Balvas tika sadalītas divās - ideju un meistarības kategorijās. Ideju kategorijas TV grupā pirmās pakāpes ordeni ieguva Aldarim veidotā Armanda Leiša un Aināra Ščipčinska reklāma «Latgale», savukārt otrās pakāpes ordeņus saņēma autoru grupas Latvijas balzamam veidotā reklāma «Lidmašīna» un Zoom! veidotā «Eiropa - profesionāla sportiste». Drukātās reklāmas grupā ar pirmās pakāpes ordeni tika apbalvota Lailas Apšenieces un Kriša Salmaņa Hansas maiznīcas tēla kampaņa, bet otrās pakāpes ordeņus ieguva Leiša Fazer maiznīcām veidotais darbs «Druva. Svētku», Euro RSCG Riga uzņēmumam Carre radītais darbs «Cūkas» un Salmaņa un Ingusa Josta (Frank & Stein) veidotā pašreklāmas kampaņa «Divreiz stiprāka reklāma». Grupā «Tiešais mārketings» pirmās pakāpes ordeni ieguva Zoom! reklāma CSDD «Mugurkaula rentgens», bet otrās pakāpes ordeni - Edgara Māķēna, Jāņa Grīviņa un Renē Fišera darbs «EU Book». Par labāko sociālo reklāmu ar otrās pakāpes ordeni tika apbalvota aģentūra Zoom! — par reklāmu CSSD «Drink. Drive. Join.». Arī meistarības kategorijā tika piešķirti vairāki apbalvojumi. TV grupā otrās pakāpes ordeņus ieguva Edmunda Jansona "Zetcom" veidotā reklāma "Amigo ziemassvētki/sērija" un "Zoom!" ar darbu "Vestabalt mājas". Grafiskā dizaina grupā ar pirmās pakāpes ordeni tika apbalvots Ēriks Šulcs par "Lāčplēša alus" etiķešu dizainu "Cido pārtikas grupai". Industriālā dizaina grupā otrās pakāpes ordeni ieguva projektēšanas grupa "Arhitektonika" par darbu "Runājošie akmeņi", kas tika veidots Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai. Fotogrāfijas grupā par pirmās pakāpes ordeņa ieguvēju kļuva Oļegs Zernovs par Nacionālā teātra izrādei "Nora" veidoto fotogrāfiju, bet otrās pakāpes ordeni ieguva Gatis Rozenfelds par "Nissan" fotogrāfiju. Grupā "Interaktivitāte" apbalvojumi netika piešķirti. Animācijas grupā Gints Apsīts ieguva abu pakāpju ordeņus - pirmās pakāpes par "Diesel" un "Kessels Kramer" veidoto darbu "Ministry Messiah", bet otrās pakāpes - par reklāmu "SEB Vilnus Francija". Grupā "Reklāmas teksts" pirmās pakāpes ordeni ieguva "Zoom!" par reklāmu AS "Diena".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir maz ticams, ka nākamajā gadā akciju cenas sagaida straujš uzplaukums, taču Money CNN eksperti ir atraduši 10 akcijas, kurām ir perspektīva augt pat, ja tirgi neaugs.

Kods: MA

Tirgus kapitalizācija: 30 miljardi dolāru

Ienākumi 2008. gadā: 5 miljardi dolāru

P/E attiecība: 18*

Dividenžu ienesīgums: 0.3 %

Tādam no patērētājiem atkarīgam uzņēmumam kā MasterCard 2009. gads bijis pārsteidzoši labs. Tomēr sliktākajā ekonomiskajā stāvoklī kopš Lielās Depresijas laikiem, MasterCard ne tikai izdevies palielināt ienākumus par 1 % triju ceturkšņu laikā (jo patērētāji kredītkartes lieto vairāk), bet arī palielināja operatīvo peļņu par 24 % (palielinot komisijas maksas un samazinot mārketinga izmaksas). Tas notika tad, kad patērētāji netērējās. Tomēr patlaban ir zīmes, ka maciņi atkal varētu tikt atvērti. Viens faktors, kas par to liecina, ir – MasterCard darījumu skaits ir pārstājis kristies. Tas nozīmē, ka MasterCard ienākumi pieaugs, uzskata analītiķi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ekscentrisks vīrelis kļūst par reklāmu konkursa seju

Imants Liepiņš [email protected], 25.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 26. janvārī, notiks «Latvian Art Directors Club (LADC) Adwards» izsludināšana, kurā LADC valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks, Kultūras ministre Helēna Demakova, Latvijas Institūta direktors Ojārs Kalniņš un citi informēs par konkursa mērķiem un pasākumiem. «LADC Adwards» pasludināšanas programmā ir arī festivāla sejas — pazīstamā dīvaiņa, kas sevi dēvē par Pasaules Valdnieku – uzruna, radošo moku iedvesmoti dzērieni, diskusijas un sarunas ar festivāla rīkotājiem. «LADC Adwards» apvieno reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomas. Iesniegtie darbi cīnīsies par «LADC Adwards» zelta un sudraba ordeņiem. Festivāla ietvaros 2006. gada 22. un 23. martā notiks visu iesniegto darbu izstāde, Latvijas tēla konference un radošie semināri ar pasaulē atzītu radošo industriju profesionāļu piedalīšanos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāksies darbu iesniegšana reklāmnieku radošajam konkursam

Imants Liepiņš [email protected], 27.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. februāra līdz 5. martam radošo industriju pārstāvji varēs iesniegt darbus pirmā reklāmas un radošās izcilības festivāla ADwards balvām. ADwards festivāls, kas notiks 22. martā un 23. martā, būs Latvijas mēroga festivāls ar uzsvaru uz tai raksturīgām radošām atšķirībām. Profesionāla reklāma Latvijā ir pieejama jau padsmit gadus, un tas ir pietiekami ilgs laiks, lai izveidotos noteikti profesionalitātes kritēriji, uzskata Latvian Art Directors Community līderis Ēriks Stendzenieks. Atšķirībā no reklāmas festivāla Golden Hammer, LADC Adwards balvas tiks pasniegtas nevis produktu, bet gan profesionālajās kategorijās, piemēram, par labāko reklāmas idejisko, grafisko vai tekstuālo izpildījumu, labāko produkta dizainu, labāko komerciālo fotogrāfiju. Darbus vērtēs starptautiska žūrija reklāmas, dizaina un rakstītā vārda grupās. Darbi tiks vērtēti pa kategorijām ideju un meistarības grupās. Ideju grupā iesniedzamas televīzijas reklāmas, drukātās un vides reklāmas, vides objekti, radioreklāma, tiešā mārketinga piemēri un sociālā reklāma. Savukārt meistarības grupā var pieteikt televīzijas reklāmas, grafiskā vai industriālā dizaina paraugus, fotogrāfijas, interaktīvās un interneta reklāmas, animācijas darbus un reklāmas tekstus.Finālisti saņems īpašus diplomus, savukārt labākie darbi - sudraba un zelta ADwards ordeņus, kas būs augstākais profesionālais novērtējums valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jāiesniedz darbi «Adwards» konkursam!

Imants Liepiņš [email protected], 03.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 5. martam reklāmas un dizaina nozares radošajiem speciālistiem iespējams iesniegt darbus pirmajā Latvijas radošās izcilības festivālā «Adwards». Radošajiem talantiem ir iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Darbus vērtēs starptautiska žūrija ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Visi darbi cīnīsies par augstāko profesionālo novērtējumu valstī - sudraba un zelta «Adwards» ordeņiem. Uzvarētāju darbus publicēs «Latvian Art Director Community» (LADC) gada grāmatā, un tie varēs piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Līdzās «Adwards» profesionālām kategorijām notiek arī festivāla sociālo projektu konkurss par projekta «Latvijas lepnums» popularizēšanas idejām, «Hansabankas» atbalstītā labdarības portāla «Ziedot.lv» reklāmas kampaņas izveidi un «Latvijas Pasta» «Pastkaršu pret vientulību» dizaina izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Radošās izcilības festivāls Adwards 2018 izsludina darbu iesniegšanu

Monta Glumane, 04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trīspadsmito gadu Latvian Art Directors Club (LADC) aicina radošo industriju pārstāvjus, talantus un meistarus iesniegt darbus starptautiskai profesionāļu žūrijai. Radošais izcilības festivāls «Adwards 2018» pieteikumus gaida līdz 12. augustam, informē festivāla rīkotāji.

««Adwards 2018» festivāla radošais uzstādījums aktualizē eksistenciālo jautājumu par mākslīgā intelekta ietekmi uz radošajām industrijām. Šogad svinēsim radošo prātu pārākumu un bezgalīgo potenciālu,» skaidro festivāla organizatore Annija Mežgaile. Radošās izcilības festivāls «Adwards» katru gadu iegūst jaunu vizuālo identitāti, kuru veido atšķirīgi autori. Šogad festivāla ideja un izstrāde ir digitālās aģentūras «CUBE» radošā direktora un partnera Mārča Miķelsona-Germa vadībā.

Darbus aicina iesniegt visus, kas rada «ar» un «caur» idejām – iepakojumu dizainerus, reklāmas profesionāļus, grafikas dizainerus, tekstu autorus, digitālos meistarus, fotogrāfus, mākslinieciskos direktorus, režisorus un operatorus, animatorus. Festivālā darbus vērtēs starptautiska žūrija 10 profesionāļu sastāvā, labākajiem darbiem piešķirot tradicionālos izcilības ordeņus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi.

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivālā ADwards pa diviem meistarības ordeņiem saņēmusi reklāmas aģentūras !MOOZ un McCann Erickson Riga, bet Grand Prix balva netika pasniegta.

Vakar noslēdzās ceturtais radošās izcilības festivāls Adwards, ko organizē Latvijas radošo direktoru klubs. Šī gada meistarības ordeņu pasniegšanas ceremonija ir iezīmīga ar faktu, ka iepriekšējos gados godalgotākā aģentūra !MOOZ vairs nevar lepoties ar triumfējošu pārākumu pār citām aģentūrām.

!MOOZ kampaņa Ceļu satiksmes drošības departamentam Ir labi būt labam saņēma 2. pakāpes meistarības ordeni kategorijā Animācija. Tāpat aģentūra dabūja 2. pakāpes ordeni kategorijā Sociālā reklāma CSDD kampaņai Par drošības jostu lietošanu. Jāpiebilst, ka šajā kategorijā 2. pakāpes ordeni saņēma arī aģentūra Young&Hungry ar Latvijas Zvērinātu notāru padomes kampaņu Dia:logs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākas ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 21.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas līdz ceturtdienai norisināsies Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Tajā par Adwards ordeņiem cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem būs apskatāmi DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās. Sadarbībā ar Latvijas institūtu rīt notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā ar Eiropas un citu pasaules valstu brendingu iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs, bet Šveices vēstniece Latvijā Anne Botī stāstīs par Šveices uzsākto brenda kampaņu un tās rezultātiem šobrīd. Adwards laikā būs iespējams apmeklēt semināru un meistardarbnīcu programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmnieki sacentīsies, popularizējot labdarību

Imants Liepiņš [email protected], 07.02.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmais radošo industriju festivāls LADC Adwards aicina ikvienu interesentu izmēģināt savus spēkus un izstrādāt radošas idejas labdarības portāla Ziedot.lv un konkursa Latvijas Lepnums popularizēšanai, kā arī veidot dizainu Latvijas Pasta projektam «Pastkarte pret vientulību». Reklāmas kampaņu labdarības portālam Ziedot.lv - ar mērķi veicināt ziedošanu un labdarību kā pašsaprotamus procesus mūsu sabiedrībā piedāvā Hansabanka. Latvijas pasts, uzsākot «Pastkartes pret vientulību», aicina veidot emocionāli spēcīgus, sirsnīgus un vientulību kliedējošus pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt un aizkustināt patiesi vientuļus cilvēkus, kam, iespējams, ir daudz paviršu paziņu, bet nav neviena drauga un īsti tuva cilvēka. Piecas labākās pastkaršu idejas Latvijas Pasts realizēs, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās visos veco ļaužu pansionātos un bērnunamos. Konkursu dalībniekiem būs iespēja cīnīties par balvām, piemēram — vislabāko ideju autoriem LADC un Starlett dāvinās Apple iMac un iPod. Vislabākās idejas projektu iniciatori īstenos reklāmas kampaņās. Darbu iesniegšanas termiņš visiem projektiem ir 5. marts, bet uzvarētājus pasludinās 23. marta vakarā LADC Adwards noslēgumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Labākā reklāmas aģentūra - !MOOZ

, 04.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn par Latvijas lābāko reklāmas aģentūru mārketinga konferencē Password 2009 atzīta !MOOZ, savukārt labākās mediju aģentūras godu izpelnījusies OMD.

3. martā pirmo reizi Latvijā Best Marketing sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju apbalvoja labāko reklāmas un mediju aģentūru.

Titulu Gada reklāmas aģentūra 2008 saņēma aģentūra !MOOZ, aiz sevis otrajā vietā atstājot DDB, trešajā - Domino. Uzvarētāja pozīciju aģentūrai !MOOZ nodrošinājuši sasniegumi tādos festivālos kā Password, Cannes Lions un Adwards, kā arī augstā atzinība mārketinga direktoru aptaujā.

«!MOOZ 2008. gads bija izglītības un starptautiskās elpas gads. Mēs atvērām biroju Berlīnē un ieguvām pirmās Kannas Latvijai. Mēs ieraudzījām !MOOZ vārdu starptautisku tenderu sarakstos. 2008. gads bija !MOOZ durvju sprauga uz pasauli,» saka Ēriks Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību

Elīna Circene, 31.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā radošā izcilības festivāla ADwards ietvaros Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību. Festivāla dalībniekiem tiek piedāvāta iespēja veidot emocionāli spēcīgu, sirsnīgu un vientulību kliedējošu pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt vientuļus cilvēkus, Db informēja VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Inese Kreicberga. Piecas labākās pastkaršu idejas tiks īstenotas, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās veco ļaužu pansionātos un bērnu namos. Festivālā ADwards ir aicinātas piedalīties Latvijas reklāmas aģentūras, dizaina grupas, arhitektu biroji, filmu un skaņu studijas, kā arī individuāli praktizējoši profesionāļi. Darbus var iesniegt no šā gada 1. februāra līdz 5. martam. Festivāls notiks 2006. gada 22. un 23. martā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lietuvas mēbeļnieki grib kļūt par līderiem Latvijā

, 27.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interjera un mēbeļu salona SBA Idejas mājai tīkla stratēģiskais uzdevums nākamajos trīs gados – kļūt par Latvijas tirgus līderi mājas komplekso risinājumu pārdošanas jomā, Db.lv informēja SBA Idejas mājai reģionālais vadītājs Algaudas Martinka.

Slēgtā akciju sabiedrība Klaipėdos baldų prekyba, kurai pieder SBA Idejas mājai dekoru un mēbeļu salonu tīkls, ietilpst lietuviešu koncernā SBA, kura īpašumā ir mēbeļu rūpnīcas Lietuvā - Kauno baldai, Karigė, Šilutės baldai, Akmena, Visagino linija, Germanika, Baldutura, kā arī fabrika Novo Mebel Krievijā. SBA Idejas mājai salonu tīklam pieder ekskluzīvas tiesības pārdot SBA mēbeļu grupas izstrādājumus, un tas arī importē interjera aksusuārus un mēbeles no Dānijas, Itālijas, Beļģijas, Francijas, Turcijas, Polijas, Malaizijas un citām valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Reģionālo biznesa ideju konkursā Biznesa ekspresis pieteiktas 313 idejas no visas Latvijas

Žanete Hāka, 24.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) organizētajā reģionālo biznesa ideju konkursā Biznesa ekspresis pieteiktas 313 idejas no visas Latvijas, informē VARAM.

No visām iesniegtajām biznesa idejām, lielākais skaits – 90 idejas saņemtas no Rīgas reģiona, kam seko Vidzemes reģions ar 84 idejām, Latgales reģions ar 52 biznesa idejām, Kurzemes reģions ar 44 idejām, savukārt no Zemgales saņemtas 43 idejas.

Konkursam pieteiktas biznesa idejas par dažādu produktu un pakalpojumu attīstību pārtikas ražošanas, medicīnas, tekstilrūpniecības, reģionālā tūrisma, lauksaimniecības, kultūras un citās nozarēs.

«Uzņēmējdarbības attīstībai būtiski priekšnoteikumi ir reģionu konkurētspēja un ilgtspējīga attīstība. Esam gandarīti par pieteikumiem no visiem Latvijas reģioniem, kas apliecina iedzīvotāju gatavību attīstīt uzņēmējdarbību. Pieteiktās idejas liecina par konkursantu spēju prast izmantot reģionālos resursus, tādējādi radot papildus pievienoto vērtību savam reģionam,» atzīmē VARAM Reģionālās politikas departamenta direktors Raivis Bremšmits.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosā svētdien (pirmdien pēc Latvijas laika) notika ASV Kinoakadēmijas balvu Oskars pasniegšanas ceremonija, kurā labus panākumus guva mūzikls La la Land, kas ieguva sešus Oskarus, bet par labāko filmu tika atzīta Moonlight (Mēnessgaisma).

Vispirms balvu pasniegšanas ceremonijā tika paziņots, ka balvu labākās filmas kategorijā ieguvusi La La Land, bet pēc tam kļūda tika labota un par šīs balvas laureāti tika pasludināta Moonlight.

Balvas pasniedzēji aktieri Vorens Bītijs un Feja Danaveja acīmredzot paņēma nepareizo aploksni, kā rezultātā La la Land producents Džordans Horvics uz skatuves tika pārtraukts pateicības runas vidū un viņam nācās atdot balvu Moonlight režisoram Berijam Dženkinsam.

Dženkinss sacīja, ka kaut ko tādu nebūtu varējis pat nosapņot.

La La Land režisors Deimians Šazels tika atzīts par labāko režisoru, bet galvenās lomas tēlotāja Emma Stouna - par labāko aktrisi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

250 pieteikumi «Adwards» festivālam

Imants Liepiņš [email protected], 13.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajam radošās izcilības festivālam «Adwards» reklāmas un dizaina speciālisti no Latvijas kopumā iesnieguši gandrīz 250 darbus. Nākamās nedēļas sākumā darbu sāks starptautiska žūrija, lai nolemtu, kuri darbi saņems augstāko profesionālo novērtējumu reklāmas un dizaina nozarē Latvijā - «Adwards» ordeni. Festivāla laikā radošajiem talantiem bija iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Žūrija vērtēs iesniegtos darbus ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Uzvarētāji saņems sudraba un zelta «Awards» ordeņus, kas dos viņiem iespēju piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Uzvarētāju darbus publicēs Latvijas Māksliniecisko direktoru kluba gada grāmatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa ideju konkursā "Ideju kauss 2019" šogad uzvarētāju vidū ir idejas ar potenciālu kļūt par pelnošiem un veiksmīgiem uzņēmumiem. Pirmās vietas ieguvējs - "Vertexo Sports" - jau ir eksportspējīgs uzņēmums, kura platformā reģistrējušies vairāk nekā 3200 sportistu no visas pasaules 5 sporta veidos.

Šogad konkursam pieteikumus iesniedza 227 dalībnieki. Idejas izvērtējot, konkursa žūrija atlasīja 114 veiksmīgākās idejas ar vislielāko izaugsmes potenciālu, kuras turpināja cīņu par atbalstu savas idejas attīstīšanai. Konkurss sniedza iespēju piedalīties profesionālās apmācībās - 6 vebināros par ideju validāciju, digitālo un satura mārketingu, budžeta un finanšu plānošanu, kā arī prezentāciju prasmēm. 12 finālisti, savukārt, saņēma iespēju apgūt padziļināti prezentāciju prasmes Dāvida Štēbeļa un Kristapa Pētersona vadītās darbnīcās.

Pirmās vietas ieguvējs "Vertexo Sports" saņēmis 7 000 eiro sava biznesa attīstīšanai. Tā ir platforma, kas domāta sporta spēlētāju reģistrācijai kā licencētiem spēlētājiem, kā arī izspēles sistēma turnīriem. Idejas autori ir koncentrējušies uz sporta veidiem, kas ir ātri augoši un jauni, piemēram, pludmales teniss.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespēja pieteikties ADwards

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 27.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sākas darbu iesniegšana radošās izcilības festivālam ADwards, ko jau ceturto gadu rīko Latvian Art Director Club (LADC). Šogad festivāls norisināsies no 18. līdz 19. martam, un tā laikā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā cīnīsies par Meistarības ordeņiem. Darbus festivālam varēs iesniegt līdz 14. martam, ziņo LADC.

Radošās izcilības festivāla Meistarības ordeņus būs iespējams iegūt 15 kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts.

ADwards 2009 darbu pieņemšana notiks no 27. februāra līdz 14. martam. Šogad tiek mainīti arī darbu pieteikšanas noteikumi, nosakot īpašu pieteikuma maksu. Viena – pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo pieteikto darbu jāmaksā Ls 50 +PVN. Tomēr arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Paziņoti radošās izcilības festivāla ADwards uzvarētāji

Dienas Bizness, 26.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra McCann World Group ar darbu Kartupeļa ciltskoks (klients Latfood) un SIA Tritone Studio ar mūzikas video Soundarcade Hunt Royal (klients Soundarcade), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra Guilty ar darbu Ir abonēšanas kampaņas TVC (klients – žurnāls IR).

Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu Animal Party flaijeris un radošā apvienība Miit ar darbu Miit (klients Miit), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra !MOOZ ar darbu Zelta Zivtiņa Superkombo (klients Zelta Zivtiņa). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra Young&Hungry par darbu HUGU (klients A.Dew) un SIA Rijada par darbu RIIJA (klients SIA Rija.lv), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra Asketic par darbu Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010 (klients Aerodium).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nākamnedeļ startēs radošās izcilības festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 17.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. — 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām – speciālajiem ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam līdzās ievērojamiem pēdējos 50 gados tapušiem reklāmas darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu». Savukārt sadarbībā ar Latvijas institūtu, otrdien, 21. martā notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā pie Eiropas un citu pasaules valstu brendingā iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs (Hervé Brossard), savukārt Šveices vēstniece Latvijā V. E. Anne Botī (V. E. Anne Bauty) stāstīs par Šveices brendiga kampaņas uzsākšanu un tās šī brīža rezultātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Šonedēļ notiks ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 20.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. līdz 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām — ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi, līdzās ievērojamiem, pēdējos 50 gados tapušiem darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam. Semināru programma kopā ar radošajiem talantiem no visas pasaules notiks 23. martā no plkst. 9.00 līdz 17.00 Hotel Alberts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Turpinās ADwards

Imants Liepiņš [email protected], 23.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Rīgā beigsies Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Festivālā cīnās Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Adwards ordeņu ieguvēji un sociālo kategoriju uzvarētāji šovakar tiks pasludināti noslēguma ceremonijā. Uzvarētāju darbi tiks publicēti LADC gadagrāmatā, un viņiem būs iespēja piedalīties Eiropas Māksliniecisko direktoru kluba rīkotajā starptautiskajā konkursā. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem ir apskatāmi DDB Latvija sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas «Sarkanais kvadrāts» telpās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biržas dalībnieku apbalvošanas pasākumā The Baltic Market Awards pie balvām tika dalībnieki no visām trijām Baltijas valstīm.

Galveno balvu – par labākajām investoru attiecībām Baltijas valstīs saņēma Latvijas uzņēmums SAF Tehnika, kurš saņēma arī balvu par labākajām investoru attiecībām Baltijas valstīs mazajiem uzņēmumiem un labākajām investoru attiecībām Rīgas Fondu biržā. Savukārt Latvijas uzņēmums Grindeks saņēma balvu par labākajām investoru attiecībām internetā.

Balvu par labāko gada pārskatu Baltijas valstīs saņēma Lietuvas uzņēmums VST, savukārt balvu par lielāko progresu gada laikā saņēma Igaunijas uzņēmums Eesti Ehitus.

Balvu par labākajām investoru attiecībām Tallinas Fondu biržā saņēma uzņēmums Baltika, bet par labākajām investoru attiecībām Viļņas Fondu biržā – TEO LT.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākusies pieteikšanās reģionālo biznesa ideju konkursam Biznesa ekspresis

Lelde Petrāne, 29.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 26. septembra ir sākusies pieteikšanās Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas rīkotajam reģionālo biznesa ideju konkursam Biznesa ekspresis. Konkursa mērķis ir atrast un pilnveidot labākās biznesa idejas visas Latvijas ietvaros, tādejādi sekmējot uzņēmējdarbības attīstību reģionos un veicinot interesi par uzņēmējdarbību kopumā.

Konkursa laikā tā dalībniekiem tiks dota iespēja ne tikai iepazīstināt ar savām biznesa idejām, bet arī piedalīties apmācībās, kas palīdzēs izstrādāt biznesa plānus. Konkursā Biznesa ekspresis var piedalīties ikviens interesents vai interesentu grupa līdz 4 cilvēkiem. Katram dalībniekam ir jābūt vismaz 18 gadus vecam. Konkursā iespējams piedalīties ar savu oriģinālu biznesa ideju, ko ir vēlme attīstīt un pilnveidot. Uzvaras gadījumā, piešķirtā naudas balva ir paredzēta biznesa tālākai attīstīšanai.

Reģionālais biznesa ideju konkurss Biznesa ekspresis norisināsies divos posmos:

1. posms – biznesa ideju iesniegšana – norisināsies no 26. septembra līdz 23. oktobrim. Visi interesenti tiek aicināti iesniegt biznesa idejas, kas tālāk tiks nodotas konkursa komisijai izvērtēšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai cilvēks ir apveltīts ar plašu iztēli un spēj radīt jaunas idejas kaut miegā, vai arī ir nepieciešams izmantot dažādas metodes, lai veicinātu radošās izpausmes cilvēka iztēlē, ir svarīgi izvērtēt ikvienu biznesa ideju un novērtēt tās ilgtspēju. Vai arī Tevi interesē, kādi ir labākie biznesa ideju un iespēju avoti, kur atrast šīs iespējas, lai uzsāktu savu biznesu, un kā attīstīt idejas, kuras radušās? Turpini lasīt Kimbi.lv sagatavoto rakstu un uzzini!

Gadu gaitā nemainīgs ir palicis fakts, ka nereti cilvēki vēlas uzsākt savu personīgo biznesu, un tas ir raksturīgi gan tiem, kuriem ir pieejams starta kapitāls, gan tiem, kuriem tas vēl ir jāiegūst. Idejas, kuras īstenot, ir dažādas, un tās iespējams atrast ik uz soļa. Galvenais, kas jāatceras - nepieciešams strādāt ar sevi, lai iemācītos šīs iespējas saskatīt un realizēt. Raksta turpinājumā minēti 5 avoti, kur atrast savu ilgi meklēto biznesa ideju kādam produktam vai pakalpojumam. Lasi un iepazīsties, kādi tie ir!

##Sāc ar sevi!

Visvieglākais veids, kā smelties idejas savam biznesam, ir, analizējot un izpētot savas stiprās puses, talantus un prasmes, tādējādi ielūkojoties sevī un izmantojot to, ko daba ir devusi. Lai neapstātos idejas realizēšanas pusceļā slinkuma vai garlaicības dēļ, ir vērts izvēlēties ideju no savu interešu loka, kas uzturēs Tevī adrenalīnu un vēlmi ideju realizēt.

Komentāri

Pievienot komentāru