«Aeroflot» piedāvā jaunu servisu klientiem

Autors: Aivars Mackevics mackevics@europa-tourismus.de
2005. gada 15. decembris plkst. 9:30

Krievijas lielākā lidsabiedrība Aeroflot uzsāk informācijas kiosku ekspluatāciju un patstāvīgo rezervēšanu personīgās pārdošanas birojos. Šis pakalpojums ļaus pasažierim redzēt lidsabiedrības lidojumu sarakstu, izvēlēties virzienu, izlidošanas datumu un veikt rezervēšanu. Pēc šis procedūras veikšanas sistēma automātiski izdrukā kvīti par rezervēšanas apstiprināšanu, kuru kopā ar pasi ir nepieciešams uzrādīt kases operatoram, noformējot biļeti. Jaunās tehnoloģijas rezervēšanas ieviešana ļaus saīsināt gaidīšanas laiku kasēs un ievērojami vienkāršos lidojumu biļešu iegādes procesu.