Uzlabosies klientu un investoru attieksme pret kompāniju; jautājumi par izdevumu un ienākumu sabalansētību, kā arī investora naudas esamību paliek atklāti, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Pēc vairāk nekā mēnesi ilgas, līdz galam neizprotamas kavēšanās, kas tika skaidrota ar AirBaltic vēlmi nokārtot visus jautājumus saistībā ar Bombardier CS300 jauno lidmašīnu pasūtījumu un gada nogales garajām brīvdienām, Latvijas valdība un vācietis Ralfs Dīters Montāgs-Girmess parakstījuši līgumu par 132 milj. eiro ieguldīšanu Latvijas nacionālajā aviokompānijā AirBaltic.
Pēc DB avotu teiktā decembrī AirBaltic dabinieki informēti, ka vācu investoram savu līdzekļu, ko ieguldīt, nav, jo sākotnējā iecere bijusi investēt nevis 52 milj. eiro naudā, bet graudā ‒ krievu lidmašīnu izskatā. Savukārt šobrīd līgums gan ir parakstīts, jo tas esot jāizdara līdz jaunās valdības apstiprināšanai, taču vācietim dots mēnesis laika reālai naudas ieskaitīšanai. Kāds cits DB avots gan norāda, ka reāli nauda kompānijā varētu ienākt divu nedēļu laikā.
Miljonu ieguldīšana gan nerisinot kādu citu problēmu – ienākumu un izdevumu nesabalansētību. Viens no tās iemesliem ir savulaik līzingā ņemtās Bombardier Q400 lidmašīnas, par kurām tiekot pārmaksāts 20‒30% apmērā «sashēmoto» līgumu un mistisku starpniekfirmu dēļ.
Visu rakstu AirBaltic investora līgums visas problēmas nerisina lasiet 5. februāra laikrakstā Dienas Bizness.