Aizkraukles banka mainījusi nosaukumu un ieviesusi jaunu bankas zīmolu - turpmāk tās nosaukums būs ABLV Bank.
Banka informē, ka līdz ar nosaukuma un vizuālā tēla maiņu ir noslēdzies bankas darbības virziena maiņas process, kas vērsts uz individuālu finanšu pakalpojumu sniegšanu.
2008.gadā pieņemtā stratēģija paredz ABLV Bank kļūt par līderi bankas pakalpojumu, privātā kapitāla pārvaldīšanas un finanšu konsultāciju jomā Austrumeiropā, bet jaunā zīmola izstrādes mērķis ir stiprināt asociāciju ar izvēlēto biznesa virzienu, nostiprināt bankas reputāciju starptautiskajā vidē, vienlaikus saglabājot pēctecību ar līdzšinējo zīmolu. Mainoties bankas juridiskajam nosaukumam un zīmolam, nav mainījusies bankas īpašnieku struktūra.
Bankas vadība ir palikusi nemainīga, tāpat kā sadarbības noteikumi ar esošajiem klientiem un partneriem. Jau vēstīts, ka iepriekš banka vienlaikus ar nerezidentu biznesa apkalpošanu, aktīvi piedalījās hipotekāro kredītu tirgū Latvijā.
«Daudzi no mūsu klientiem nav Latvijas rezidenti, mēs strauji attīstām biznesu ārpus Latvijas, tādēļ vēlējāmies, lai bankas vārds ir viegli uztverams starptautiskajā vidē un klientiem viegli izrunājams,» skaidroja bankas valdes priekšsēdētājs Ernests Bernis.
Bankas jauno logotipu veido divas daļas – stilizēts dārgakmens un abreviatūra ABLV. Dārgakmens simbolizē bankas iekšējo būtību un attieksmi. Caurspīdīgums simbolizē bankas atklāto darba stilu. Spilgtās krāsas ir enerģija un stimuls palīdzēt klientiem gūt panākumus. Zīmola izstrāde tika uzsākta 2009.gadā. Tajā piedalījās pazīstamā zīmolu aģentūra no Lielbritānijas The Brand Union, kuras darbu portfelī ir Credit Suisse, Bank of America, HSBC u.c.
Līdz ar zīmola maiņu, banka izveidoja arī jaunu mājas lapu, kuras adrese ir www.ablv.com.