Latvijas mediju aģentūra Creative Media Services pagājušo gadu noslēgusi ar 65% apgrozījuma pieaugumu. Apgrozījuma kāpumu sekmējusi mediju aģentūru tīkla Columbus Media International 4% akciju iegāde.
Latvijas mediju aģentūra Creative Media Services 2006.gada pirmajā pusgadā kāpināja apgrozījumu par 82% un kopumā gadu noslēdza ar 65% apgrozījuma pieaugumu, Db.lv informēja aģentūras pārstāve Evija Ercmane. Creative Media Services apgrozījums 2006.gadā bija 3 miljoni latu, salīdzinot ar 1,8 miljoniem latu 2005.gadā.
Apgrozījuma pieaugumu Creative Media Services devis ne tikai aktīvais mediju tirgus, kas aizvadītajā gadā atsevišķos segmentos, piemēram, televīzijā piedzīvojis teju 100% piesātinājumu. Apgrozījuma kāpumu sekmējusi arī 4% akciju iegāde vienā no nozīmīgākajiem pasaules mediju aģentūru tīkliem Columbus Media International.
"Aizvadītajā gadā klienti veica arvien lielākas investīcijas reklāmā, īpaši akcentējoties uz BTL jeb reklāmu ārpus tradicionālajiem medijiem," skaidro Creative Media Services direktors Kārlis Gudonis, prognozējot, ka 2007.gadā aktuālāka kļūs netradicionālā reklāma kombinācijā ar informācijas tehnoloģiju laikmeta piedāvājumu.
Creative Media Services medijos izvieto reklāmu kosmētikas zīmolam L'Oreal, alus ražotājam Cēsu alus, farmācijas uzņēmumam Walmark, tirdzniecības centram Spice, itāļu mēbeļu ražotājam Natuzzi, minerālūdens zīmolam Borjomi, Ceļu satiksmes drošības direkcijai un citiem.