2006.gadā AS "Aldaris" saražoja un pārdeva 83.330.000 litrus dažādu dzērienu - par 16% vai 11 miljoniem litru vairāk nekā 2005.gadā.
Alus apjomi auguši par 12%, pārsniedzot 60 miljonu litru robežu. Dzeramā ūdens apjomi vietējā tirgū auguši par 36%, pārsniedzot 15 miljonus litru. Audzis arī eksporta apjoms - par 31%. Uzņēmums sācis aktīvi strādāt eksporta jomā, tomēr "Aldarim" vienmēr pirmajā vietā ir un būs vietējie patērētāji
Kā atzīmē AS "Aldaris" Valdes priekšsēdētāja Ināra Šure, 2006.gads uzņēmumam bija zīmīgs ne tikai ar būtisku apjomu pieaugumu. Paaugstināta uzmanība tika veltīta "premium" segmenta alus šķirnēm - "Luksus", "Zelta" un "Carlsberg". Godu ražot alu "Carlsberg" (turklāt ne tikai Latvijas tirgum, bet arī eksportam) "Aldaris" izpelnījās jau pašā gada sākumā, savukārt "Luksus" un "Zelta" ieguva jaunu, īpaši pievilcīgu iepakojumu (attiecīgi - brūnā un caurspīdīgā pudele ar gravējumu un foliju).
2006. gads bija bagāts arī citiem jaunumiem. "Aldaris" uzsāka strādāt jaunos tirgus segmentos, piedāvājot patērētājiem mazalkoholisko kokteiļu "ZIP" un "SIN" sērijas, un enerģijas dzērienu "Battery". Sasniegtie rezultāti rāda, ka lēmums bijis pareizs un veiksmīgs. Bezalkoholisko dzērienu segmentu papildināja VICHY VivaFresh ar citronu un zemeņu garšu, un tūlīt ieguva veselīga dzīvesveida piekritēju atzinību - kā negāzēti dzērieni bez sintētiskiem saldinātājiem.
Gada rezultātus pozitīvi ietekmēja arī karstā vasara, kurai "Aldaris" bija sagatavots gan alus darīšanas, gan loģistikas ziņā - tas ļāva pilnībā izmantot labvēlīgos laika apstākļus. Siltā laika dēļ arī šajā ziemā gandrīz nav jūtams sezonālais alus un dzeramā ūdens pārdošanas kritums. Salīdzinājumā ar 2005.gada decembri, 2006.gada decembrī alus pārdots par 24% vairāk, bet ūdens - par 77% vairāk. Lai gan pagājusi tikai viena nedēļa, redzams, ka pozitīvā tendence saglabājas arī janvārī, ļaujot cerēt uz vēl izcilāku gadu.
Ilmārs Jargans,
Sabiedrisko attiecību vadītājs