Kopējais AS Aldaris neto apgrozījums 2006. gadā bija 28,3737 miljoni latu, kas ir par 25,4% vairāk nekā 2005. gadā un lielākais apgrozījums AS Aldaris pastāvēšanas vēsturē, Db.lv informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Ināra Šure.
2006. gada tīrā peļņa ir 4,7295 miljoni latu. Peļņa palielinājusies, pateicoties augošajiem pārdošanas apjomiem, produktu portfeļa pārstrukturizēšanai (premium kategorijas alus, un jaunas produktu grupas) un visa veida izmaksu optimizācijai uzņēmumā.
2006. gadā kopējie AS Aldaris pārdotās produkcijas apjomi sasnieguši 100,79 miljonus litru dažādu dzērienu, kas ir par 14,15 miljoniem litru vairāk nekā 2005. gadā.
Realizācijas pieaugums dažādās kategorijās:
- Alus pārdošanas apjomi ir palielinājušies no 53,94 miljoniem litru 2005. gadā līdz 60,15 miljoniem litru 2006. gadā;
- Minerālūdens pārdošanas apjomi palielinājušies no 11,26 miljoniem litru 2005. gadā līdz 15,36 miljoniem litru 2006. gadā.
- Kopumā gāzēto atspirdzinošo dzērienu segmentā un citu alkoholisko dzērienu segmentā 2006. gadā pārdoti 7,82 miljoni litru dzērienu, salīdzinājumā ar 2005. gadā pārdotajiem 6,85 miljoniem litru.
- Eksporta apjoms 2006. gadā bija 450 tūkstoši litru – par 31% vairāk nekā 2005.gad.
AS Aldaris 2006. gadā pārliecinoši saglabāja un nostiprināja vadošās Latvijas alus darītavas statusu ar kopējo realizētā alus tirgus daļu 39,4%. Alus patēriņš Latvijā palielinājās no 62 litriem uz iedzīvotāju 2005. gadā līdz 66 litriem uz iedzīvotāju 2006. gadā. Kopējais Latvijas alus tirgus 2006. gadā salīdzinājumā ar 2005. gadu palielinājās par 8,7%, bet Aldara alus realizācijas pieaugums ir straujāks nekā vidēji nozarē.
AS Aldaris 2006. gadā veica investīcijas 1,2866 miljonu latu apjomā. Nozīmīgākās no tām bija investīcijas noliktavu platības palielināšanai un jaunu tirdzniecības iekārtu iegādei.
Arī šajā gadā paredzētas investīcijas aptuveni 2,5 miljonu latu apjomā, jauni produkti alus, bezalkoholisko un alkoholisko atspirdzinošo dzērienu kategorijās un citas inovācijas. Pašlaik, ieguldot gandrīz pusmiljonu latu, tiek modernizēta stikla pudeļu pildīšanas līnija – uzstādītas jaunas iekraušanas, izkraušanas un etiķešu līmēšanas mašīnas. Tas ļaus palielināt līnijas ražību par 25% - līdz 45,000 pudeļu stundā (13 pudeļu sekundē!). Tuvākajā laikā tiks uzstādīta arī automatizēta multipakošanas līnija.
Kopš 1992. gada, kad par Aldara galveno akcionāru kļuva Baltic Beverages Holding AB, uzņēmuma tehnoloģijās un inovācijās investēti gandrīz 42 miljoni latu.