Aļesja Kirčenko kļuvusi par SEB Shared Service Centre Rīgā vadītājas vietnieci

2017. gada 06. decembris plkst. 9:39
Autors: Žanete Hāka
Sadaļa: Bankas
Dalies ar šo rakstu

SEB Shared Service Centre komandai Rīgā pievienojusies Aļesja Kirčenko, kurai ir vairāk nekā 15 gadu pieredze banku sektorā, gan projektu un procesu vadības, gan biznesa darbības atbalsta nodrošināšanā dažādos uzņēmumos Latvijā.

Aļesjas Kirčenko galvenais fokuss SEB Shared Service Centre būs dalīto pakalpojumu centra ikdienas vadības nodrošināšana, personāla vadības jautājumu risināšana un darbības efektivitātes nodrošināšana, atbalstot uzņēmuma stratēģiju.

Pirms pievienošanās SEB Shared Service Centre, Aļesja ir strādājusi Swedbank un DNB bankā, vadot Maksājumu servisu pārvaldi, ka arī Kvalitātes un procesu uzlabošanas pārvaldi Operacionālās darbības nodrošināšanas jomā. Aļesja Kirčenko aktīvi darbojas procesu efektivitātes palielināšanā un vada Lean apmācības uzņēmumu darbiniekiem.

SEB Shared Service Centre vadītāja Rīgā un Viļņā Rūta Jasiulionienė:

«SEB Shared Service Centre galvenais uzdevums ir nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus SEB grupas klientiem 10 dažādās valstīs visā pasaulē. Pēdējos gados ir būtiski palielinājies sniegto pakalpojumu klāsts un klientu skaits, kā arī darbinieku komanda, tāpēc priecājos, ka mūsu komandai ir pievienojusies Aļesja, kuras pieredze palīdzēs ne tikai nostiprināt mūsu pozīcijas, bet padarīt mūsu darbu vēl efektīvāku.»

Aļesjai Kirčenko ir Latvijas Universitātē Biznesa vadībā un ekonomikā iegūts maģistra grāds, turpat iegūts bakalaura grāds biznesa vadībā.

Dalies ar šo rakstu